loading...

خرید کادو تولد

کادو تولد چی بخریم؟

نازنین بازدید : 28 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

تا چند سال پیش ، اگر خانه ای مبل داشت ، فقط در اتاق نشیمن (مهمان خانه) قرار می گرفت و در تمام طول سال ملحفه های سفید روی آن پهن می شد ، بنابراین اعضای خانواده مجاز به استفاده از آنها نبودند مگر اینکه غریبه ای بیاید به آنها. !!

 

اما امروزه بسیاری از خانواده ها به اصطلاح مبل شده اند و برای برخی حتی این مبلمان عملکردهای دیگری مانند میز ناهار خوری ، تختخواب ، میز و … پیدا کرده است.

 

بنابراین طبیعی است که مبل ها تمیزی خود را در طول سال از دست بدهند و تمیز کردن آنها حداقل در پایان سال ضروری است.

 

اگر قصد تمیز کردن مبلمان منزل خود را دارید ، این مقاله می تواند به شما کمک کند.

 

۱ – لکه های روی مبل همیشه باعث بد شکل شدن مبلمان منزل می شود. بنابراین بهتر است هرچه سریعتر آنها را تمیز کنید.
بنابراین به یاد داشته باشید ، اگر نوشابه را روی کاناپه ریختید ، خیلی زود آن را تمیز کنید ، کمی نمک روی لکه بپاشید و سپس آن را با اسفنج مرطوب پاک کنید تا اثری از لکه باقی نماند.

 

۲ – همچنین می توانید سوزاندن یا زردی سیگار را با یک حبه قند از بین ببرید.
روش کار نیز ساده است. شکر را روی لکه بمالید و آنقدر ادامه دهید تا پاک شود. اگر لکه روی الیاف مصنوعی است ، می توانید آن را با آبلیمو از بین ببرید.

نکاتی مهم در شستشوی مبلمان

۳ – اگر تودوزی مبل شما از پارچه کرکی است ، آن را با کمی شیر مرطوب کرده و لکه را با کمی پنبه پاک کنید و در آخر لکه شیر را با آب و صابون پاک کنید.

 

۴- لکه های جوهر روی مبل نیز قابل پاک شدن است.
مراحل به شرح زیر است: ابتدا آن را مرطوب کرده و کمی نمک به لکه اضافه کنید ، سپس با پنبه محل را تمیز کنید. راه دیگری نیز وجود دارد ، ابتدا محلول گلیسیرین و آمونیاک را روی لکه بمالید و سپس سطح مبل را با آب و پودر بشویید.

 

۵- برای از بین بردن لکه های چربی روی مبل ، باید کمی نمک و محلول الکل روی آن بمالید.
اگر تودوزی از پارچه ابریشمی ساخته شده باشد ، راه ساده تری وجود دارد ، ناحیه آلوده را با یک ورق حوله کاغذی بپوشانید و آهن داغ داغ را روی آن فشار دهید تا لکه پاک شود.

 

نازنین بازدید : 35 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

آیا می دانید دلیل قرار دادن حلقه ازدواج روی انگشت چهارم چیست؟ چرا انگشتر روی انگشت چهارم است؟ این راز را با یک آزمایش جالب پیدا خواهید کرد.

مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید. برای کشف شگفتی های شگفت انگیز (این مقاله برگرفته از افسانه های چینی است)

 

۱٫ ابتدا کف دستان خود را کنار هم قرار داده و دو انگشت وسط دست چپ و راست خود را به عقب بچسبانید.

۲٫ چهار انگشت دیگر را از نوک آنها متصل کنید.

۳٫ به این ترتیب ، هر پنج انگشت به دست همکار خود متصل می شوند.

 

۴- سعی کنید انگشت شست را جدا کنید.
انگشت شست والدین را نشان می دهد.
انگشت شست را می توان تقسیم کرد زیرا همه مردم یک روز می میرند.
به این ترتیب ، والدین ما روزی ما را ترک خواهند کرد.

 

۵٫ لطفاً انگشت شست خود را دوباره وصل کنید.
سپس سعی کنید انگشتان دوم را جدا کنید.
انگشت دوم (انگشت اشاره) نشان دهنده خواهران و برادران است.
آنها همچنین برای خود زن و فرزند دارند.
به همین دلیل آنها ما را ترک می کنند.

 

۶٫ حالا انگشت اشاره را روی هم قرار دهید و انگشتان کوچک را جدا کنید.
انگشت کوچک نمادی از فرزندان شماست.
دیر یا زود آنها ما را ترک می کنند تا زندگی خود را دنبال کنیم.

 

۷٫ انگشتان کوچک خود را روی هم قرار دهید. سعی کنید انگشتان چهارم (انگشت هایی که حلقه ازدواج را روی آن قرار داده ایم) باز کنید.
احتمالاً تعجب خواهید کرد که می بینید به هیچ وجه نمی توانید آنها را باز کنید.

 

نازنین بازدید : 30 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

اگر می خواهید بدانید که چند ثروتمند سرمایه گذاری می کنند و موفق می شوند ، این پست را دنبال کنید.

 

هیچ شخصی نیست که دوست داشته باشد پول بیشتری داشته باشد ، اما اگر گاهی تعجب می کنید که افراد ثروتمند و موفق چقدر این پول را دارند ، باید این متن را بخوانید. ما لیستی از قدم هایی را که می توانید در زندگی روزمره خود بردارید برای صرفه جویی در هزینه به روش افراد ثروتمند تهیه کرده ایم.

 

۱٫ مراقب هزینه های اندک باشید

همه ما از سرمایه های کلان و خریدهای کلان مراقبت می کنیم اما با بی دقتی هزینه های کمی می پردازیم اما این هزینه های اندک می تواند به کوهی بزرگ تبدیل شود.
همانطور که یک اقتصاددان به درستی می گوید: ”به دنبال راهی برای از بین بردن هزینه های کوچک خود باشید. “در نهایت به تعداد قابل توجهی رسید.”

 

۲٫ به آینده توجه کنید

بسیار آسان است که پول خود را صرف چیزهایی کنید که ما آنها را دوست داریم ، اما در پایان روز خواهید دید که تمام پولی که به دست می آورید هزینه شده و مهم نیست که چقدر درآمد کسب می کنید. به جای تمرکز بر لحظه ، روی آینده تمرکز کنید.
“شما می توانید در جوانی خود بی پول شوید. “اما بدون پول نمی توان پیر را شروع کرد.” (تنیس ویلیامز)

 

۳٫ برای تأثیرگذاری بر دیگران چیزهای غیرضروری خریداری نکنید

اگرچه همه ما دوست داریم از دوستان و آشنایان درباره آنچه که داریم بازخورد خوبی بگیریم ، اما باید حد و مرزهایی را تعیین کنیم. شما باید وسایل مورد نیاز خود را بخرید ، نه فقط چیزهایی که می توانند دیگران را تحت تأثیر قرار دهند. در غیر این صورت ، آسمان محدودیتی برای خریدهای شما نخواهد بود.
“خرید چیزهایی را که نیازی به آنها ندارید متوقف کنید و فقط روی افرادی که حتی دوست ندارید تأثیر بگذارید.” (سوز اورمان)

 

۴- وسایل را به رنگ سفید و سیاه قرار دهید

در دنیای امروز هزینه های زیادی وجود دارد که اگر برنامه ریزی نکنید و پول خود را برنامه ریزی نکنید ، در پایان هیچ سرمایه ای برای شما باقی نخواهد ماند. هزینه های داخلی و خارجی. افراد ثروتمند می دانند که این پول از کجا ناشی می شود.
صفحه گسترده اکسل می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد.
“بودجه بندی به شما می گوید که پول شما به کجا می رود ، به جای اینکه فکر کنید کجا می رود.” (جان ک. ماکسول)

افراد ثروتمند چگونه سرمایه گذاری می کنند؟

۵٫ کوشا باشید

برخلاف تصور عمومی که افراد ثروتمند از زندگی خود لذت می برند و لذت می برند ، واقعیت این است که آنها در طول سالهای مفید زندگی خود بسیار سخت تر از افراد عادی کار می کنند. بنابراین سعی کنید درآمد خود را افزایش دهید و وقتی افزایش می یابد ، مقدار زیادی از آن را حتی بیشتر از قبل پس انداز کنید.
“من عاشق تجارت هستم و حقیقت این است که بیشتر از هزینه های خود پس انداز می کنم. من سرمایه گذاری می کنم برای آینده برنامه ریزی می کنم. “من چشمانی تیزبین دارم که موقعیت ها را تشخیص می دهم و بیشتر از آنچه دیگران انتظار دارند کار می کنم.” (تام هنکس)

 

۶٫ مقدار زیادی از درآمد خود را پس انداز کنید

باز هم ، ما فکر می کنیم که افراد ثروتمند بسیار زیاد هزینه می کنند و پول خود را صرف کارهای مختلف می کنند. نه ، این مورد نیست. به همین دلیل آنها ثروتمند باقی می مانند.
آنها همیشه بخشی از درآمد خود را پس انداز می کنند. بنابراین مقدار زیادی از درآمد خود را پس انداز کنید. این اطمینان می دهد که هرگز بی پول نخواهید شد.
“یک سوم را پس انداز کنید ، با یک سوم زندگی کنید و یک سوم را خرج کنید.” (اقتصاددان)

۷٫ پس انداز خود را هوشمندانه سرمایه گذاری کنید

ما اغلب مقادیر کم را نادیده می گیریم ، اما همان مقادیر کم می توانند جمع شوند و به توده های قابل توجهی تبدیل شوند. اگر بیشتر داشته باشید ، حتی بهتر است. برای کسب درآمد بیشتر ، اگر آن را در جای مناسب سرمایه گذاری کنید ، از نتایج حیرت زده خواهید شد.
“مبلغی در اینجا ، مبلغی در آنجا که بخشی از سود است ، جمع می شود و از این طریق نتیجه مطلوب حاصل می شود. “ممکن است برای استفاده از این مشکل مالی آموزش لازم باشد ، اما در صورت استفاده ، خواهید فهمید که رضایت بیشتر از سرمایه گذاری نامعقول در یک سرمایه گذاری منطقی است.” (PT Brown)

 

۸- فرمول میلیونر را تمرین کنید

فکر یک فرد عادی این است که پس از مواجهه با هزینه های لازم پس انداز کند. روش مرد ثروتمند برعکس است؛ ما دوست داریم آن را فرمول میلیونر بنامیم.
نحوه عملکرد آن به این صورت است: هنگامی که حقوق خود را دریافت می کنید ، درصدی از آن را برای پس دادن به جامعه و کمک مالی خود اختصاص دهید و همچنین درصدی را پس انداز کنید تا برای اهداف مالی خود سرمایه گذاری کنید. فقط مقدار باقیمانده را خرج کنید.
“آنچه پس از هزینه باقی مانده سرمایه گذاری نکنید ، اما آنچه را که پس از پس مانده پس انداز کنید.” (وارن بافت)

 

نازنین بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

در این مقاله به نحوه آپدیت قالب و افزونه‌ها در وردپرس می‌پردازیم. توجه داشته باشید که شما باید هرازگاهی قالب و افزونه‌های سایت خود را به‌روزرسانی کنید. آپدیت قالب و افزونه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، و شما باید نسخه جدید قالب و افزونه‌ها را جایگزین نسخه قدیمی کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید از قابلیت‌ها و امکانات جدیدی که به آن‌ها اضافه‌شده است استفاده کنید. همچنین با آپدیت آن‌ها از مسائل و مشکلات امنیتی که ممکن است برای سایت شما اتفاق بیفتد نیز تا حد زیادی جلوگیری می‌شود؛ و خطرهای احتمالی از جمله حمله هکرها به سایت شما از بین می‌رود. در این مقاله آموزش آپدیت قالب و افزونه وردپرس را بصورت صحیح و اصولی یاد خواهید گرفت.

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید

 

چرا قالب و افزونه وردپرس را آپدیت می‌کنیم

آپدیت قالب و افزونه ثبت شده در مخزن وردپرس

نحوه آپدیت دستی قالب وردپرس

آپدیت دستی افزونه وردپرس

آپدیت قالب و افزونه از طریق فایل منیجر هاست

چرا قالب و افزونه وردپرس را آپدیت می‌کنیم

آپدیت قالب و افزونه سبب می‌شود سایت شما بهینه شود، و شما بتوانید بهتر از آن استفاده کنید. درواقع به‌نوعی سبب می‌شود که سایت شما بازدهی بیشتری داشته باشد. معمولاً تمامی قالب و افزونه‌های حرفه‌ای دارای آپدیت هستند و شما باید حتماً آن‌ها را به‌طور مرتب به‌روزرسانی کنید.

 

درواقع با آپدیت نکردن این قالب و افزونه‌ها ممکن است در روند سایت شما اختلال ایجاد شود. آپدیت این محصولات سبب می‌شود مشکلات آن‌ها رفع شود. همچنین ممکن است نسخه‌های قدیمی هر یک از آن‌ها با نسخه‌های جدید دیگر قالب و افزونه‌ها سازگاری نداشته باشد. بنابراین یکی از موارد ضروری که شما باید در سایت خود حتماً آن را در نظر داشته باشید این موضوع است.

 

نکته ۱: اگر قالب یا افزونه را از میهن وردپرس خریداری کرده‌اید. کافیست لایسنس آن را فعال کنید تا آپدیت خودکار از طریق پنل مدیریت سایت شما انجام شود.

 

نکته ۲: با این روش تنظیمات اعمال شده روی قالب ها و افزونه ها به هیچ عنوان از دست نمی‌رود.

 

آپدیت قالب و افزونه ثبت شده در مخزن وردپرس

آپدیت قالب‌ها و افزونه‌های رایگان وردپرسی که در مخزن وردپرس ثبت‌شده است بسیار آسان و بدون دردسر است. کافیست از بخش پیشخوان > بروزرسانی‌ها، اقدام به نصب نسخه جدید نمایید. اما برای آپدیت دستی قالب و افزونه وردپرس چه باید کرد؟

 

نحوه آپدیت دستی قالب وردپرس

آپدیت دستی افزونه وردپرس

آپدیت قالب و افزونه از طریق فایل منیجر هاست

برای آپدیت ابتدا نسخه جدید افزونه خریداری شده را دریافت کنید.

 

اکنون وارد بخش فایل منیجر در هاست و یا htdocs در لوکال هاست خودتان شوید. سپس در ادامه وارد پوشه wp-content شوید.

 

توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید قالب را آپدیت کنید، وارد پوشه Themes و اگر قصد دارید افزونه سایت خود را آپدیت کنید وارد پوشه Plugins شوید.

 

پس از ورود به پوشه موردنظر می‌توانید مانند توضیحات داده‌شده در ویدئو، پوشه قبلی قالب یا افزونه را (مثلاً: ahura) حذف کنید، و فایل زیپ تکی قالب یا فایل زیپ افزونه را آپلود و اکسترکت کنید تا جایگزین پوشه قبلی شود.

 

همچنین می‌توانید یک افزونه را در پوشه plugins آپلود و سپس فایل زیپ آن را اکسترکت کنید.

 

اگر تمام مراحلی که برای شما توضیح داده‌ایم را به‌دقت و بر همین اساس انجام داده باشید مشاهده می‌کنید که قالب و افزونه شما به‌راحتی آپدیت شده است.

نازنین بازدید : 33 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

بشر از زمانی كه خود را شناخت و ضرورت وجود ملزومات زندگي را احساس کرد، به فكر داشتن منسوجی بود تا او را در برابر سرما و سختی زمين محافظت نمايد. پشم و موی حيوانات اولين يافته‌های بشر برای برآوردن اين نياز بود و متعاقباً پوست اين حيوانات اولين زيرانداز يا به عبارت ديگر، فرش آنها بود.

 

 

https://carpetm.ir/%d9%81%d8%b1%d8%b4-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d9%81%d8%aa/

به دنبال تحول ، بشر آموخت كه می تواند با در هم نمودن و فشردن الياف پشم، زيراندازی ضخيم‌تر و گرم‌تر به نام نمد تهيه نمايد و با فراگيری فنون ريسندگی ، نخ‌های پشمی را توليد نمود و برای اولين بار با ادغام رشته نخ‌های افقی و عمودی نخ‌های پشم، گليم را ابداع كرد و اين سرآغازی بود براي ابداع فرش گره‌دار يا پرزدار كه هنر و فنی پيشرفته‌تر بود.

 

 

 

در سال ۱۳۲۸ شمسی اولین فرش‌های گره‌دار به عنوان پوشش اسب و یا در چادر صحرانشینان مورد استفاده قرار گرفته است و سپس در تولید این محصول پیشرفت‌های زیادی حاصل شده پژوهشگران اعتقاد دارند که آغاز شکوفایی هنر فرشبافی در ایران به قرن ۱۶ و ۱۷ میلادی بر می‌گردد.

 

 

 

نام انواع فرش , تحقیق در مورد فرش دستباف

انواع فرش دستباف 

 

 

 

فرش ایرانی از دیرباز معروف و مورد استفاده بوده، سند آن نیز گزنفون تاریخ‌نگار یونانی در کتاب سیرت کوروش، در بین سال‌های ۴۳۰ تا ۳۴۵ پیش از میلاد می‌نویسد: «ایرانیان برای این‌که بسترشان نرم باشد قالیچه زیر بستر خود می‌گسترند.» 

 

 

 

تنوع در روش تولید، اندازه، جنس، رنگ و تفاوت‌های ظاهری و ساختاری همگی باعث شده است که فرش دست‌باف ایران دارای انواع مختلفی باشد که هر یک نام مشخصی دارد.

 

 

 

نام انواع فرش , تحقیق در مورد فرش دستباف

انواع فرش دستباف ایرانی

 

 

 

انواع فرش دستبافت از نظر اندازه

متداول ترین اندازه های فرش دستبافت ایرانی 6متر، 9متر، 12 متر و 24 متر است که با توجه به فضای محیط انتخاب می شود. 

 

• قالی: به فرشهایی که در اندازه های ۳×۲ متر،۵/۳×۵/۲ متر،۴×۳ متر،۴×۶ متر باشد، گفته می شود.

 

 

 

• قالیچه: به فرشهایی گفته می شود که مساحت آن از ۴ متر مربع کمتر باشد. اندازه قالیچه های متعارف شامل ۲۰/۲×۴۰/۱ و ۵/۲×۵/۱ متر می باشد. 

 

 

 

• کلّگی: به فرش هایی می گویند که از نظر عرض از قالی کم عرض تر و از نظر درازا از ۴ متر کمتر باشد که در اندازه های ۳×۵/۱ متر،۳×۷/۱ متر و ۷/۳×۲ متر بافته می شود.

 

 

 

• کناره: فرشی است که برای راهروها و راه پله ها استفاده می شود و پهنای آن از ۷۰/۱ تا ۵/۰ متر و طول آنها از ۱۰-۳ متر متفاوت است و در بعضی از موارد استثنائی نیز تا ۱۵ متر و بیشتر بافته شده است.

 

 

 

• ذرع و نیم و ذرع چارک: به فرشهایی که ابعاد آن ۵/۱×۰۴/۱ و ۶۰/۱×۱۰/۱ متر باشد ذرع و نیم گفته می شود. همچنین به فرشهایی که ۳۰/۱×۸۰/۰ متر باشد ذرع و چارک گفته می شود.

 

 

 

• پشتی: به قالیچه هایی که مساحت آنها کمتر از یک متر مربع باشد. متداولترین اندازه پشتی ۹۰×۶۰ سانتی متر می باشد.

 

 

 

• پادری: به قالیچه های کوچکی که اندازه پاگرد در بافته می شود پادری می گویند.

 

 

 

نام انواع فرش , تحقیق در مورد فرش دستباف

فرش های دستباف به سه نوع شهری ، روستایی و عشایری تقسیم می شوند

 

 

 

انواع فرش دستبافت از نظر سبک محلی

• فرش شهری: یعنی فرشی که در شهرها بافته می‌شود. فرش شهری‌باف که به وسیله‌ی بافنده‌ی شهرنشین بافته می‌شود، ظریف است و رج‌شمار آن بالاست و دارای نقشه و طرح ویژه‌ای است.

 

 

 

• فرش روستایی: فرشی است که به صورت ساده و ابتدایی در روستاها می‌بافند. فرش روستایی اکثراً بدون نقشه (ذهنی باف) بافته می‌شود. 

 

 

 

• فرش عشایری: فرش عشایری و ایلی مثل فرش روستایی، ساده و ابتدایی است با نقوش برخاسته از محیط و زندگی ایل نشینان. فرش ایلی در اندازه‌های کوچک به صورت زمخت و درشت‌باف عرضه می‌شود. کناره‌ی فرش ایلی، بافتی پیچیده دارد که اغلب در فاصله‌های معین منگوله‌های کوتاه پشمی به آن وصل می‌کنند.

 

 

 

نام انواع فرش , تحقیق در مورد فرش دستباف

انواع قالی دستباف

 

 

 

انواع فرش دستبافت از نظر شیوه‌ی بافت

انواع فرش دستباف از نظر شیوه‌ی بافت و طرز قرار گرفتن تار و پود، به سه نوع تقسیم می شود :

 

• فرش تمام لول: یعنی فرشی که قوس گره در پشت فرش، ۹۰ درجه است و شیارهای پشت فرش عمیق است. همچنین تارها با یکدیگر فاصله ندارند و بافت آن محکم است.

 

  

 

• فرش لول: در این نوع فرش، تارها به اندازه‌ی یک قطر نخ با یکدیگر فاصله دارند. بافت تخت یک پوده است و به شیوه‌ی حصیری بافته می‌شود یعنی در هر رج، چله زیر و رو می‌شود و تارها، یکی در میان از پشت قالی دیده می‌شوند.

 

 

 

• فرش نیم لول: در این نوع فرش، قوس گره در پشت فرش، ۴۵ درجه است.

 

 

 

نام انواع فرش , تحقیق در مورد فرش دستباف

فرش دستبافت شهرهای اصفهان، کرمان و تبریز در بین سایر شهر ها همیشه زبان زد بوده است 

 

 

 

انواع فرش دستبافت ایرانی از نظر طرح 

فرش دستبافت شهر های اصفهان، کرمان و تبریز در بین سایر شهر ها همیشه زبان زد بوده است که عبارتند از:

 

 

 

• فرش دستباف کاشان : از قالی های پرطرفدار در بین ایرانیان قالی دستباف کاشان می باشد این قالی در سطح ایران و جهان شناخته شده است و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به فروش می‌رسد. زیبایی بی‌حد کیفیت بی‌نظیر فرش دستبافت کاشان موجب شده است خرید و فروش توسط مشتریان رونق داشته باشد. 

 

 

 

• فرش دستباف تبریز : یکی دیگر از شهرهای مشهور ایران که در تولید قالی دستباف زبان زد خاص و عام هستند و طرفداران بی شماری دارد شهر زیبای تبریز می باشد. بافندگاه هنرمند این شهر قالی هایی در طرح ها و رنگ هایی خاص می بافند. ظرافتی که در این نوع فرش وجود دارد در کمترین فرش دستبافتی دیده می شود و از گذشته دور تاکنون شهر تبریر مهد تولید و توزیع انواع فرش دستبافت در طرح‌ها و مدل‌های متنوع بوده است.

 

 

 

• فرش دستباف اصفهان : هنرمندان و بافنده های زیادی در این شهر وجود دارد که به بافندگی فرش می پردازند و فرش هایی با طراحی ظریف و زیبا تولید می کنند.

 

 

 

• فرش دستباف قم : شهر قم نیز در زمینه هنر بافندگی قالی، حرفی برای گفتن دارد. فرش های دستباف قم دارای رنگ بندی خاص با طرح های متنوع می باشد.

 

 

 

• فرش دستباف نایین : یکی دیگر از شهر هایی که در زمینه بافندگی فرش دستبافت مهارت دارند شهر نایین می باشد. هنر بافندگی فرش در این شهر نیز مانند شهر اصفهان و تبریز حرفه ای و خاص انجام می شود.

 

 

 

نام انواع فرش , تحقیق در مورد فرش دستباف

 به فرشهایی که پرز و چله آن از ابریشم باشد، تمام ابریشم می گویند

 

 

 

انواع فرش دستبافت ایرانی از نظر جنس

از لحاظ مواد مصرف شده می توان قالی دستباف را در ۵ گروه دسته بندی کرد:

 

• پشمی: به فرشی که تار و پود آن از جنس پنبه و پرز آن پشمی باشد می گویند. لازم به ذکر است که در میان ایلات و عشایر به جای نخ پنبه از پشم استفاده می شود.

 

 

 

• تمام ابریشم: به فرشهایی که پرز و چله آن از ابریشم باشد، تمام ابریشم می گویند.

 

 

 

• گل ابریشم: در این گونه فرشها در نقش ها و دور حاشیه ها به جای پرز پشمی از ابریشمی استفاده می شود و معمولاً چله اینگونه فرشها از ابریشم است.

 

 

 

• کف ابریشم: در زمینه اینگونه فرشها به جای پرز پشمی از پرز ابریشمی استفاده می شود.

 

 

 

• سوف: نوعی قالی است که زمینه آن از پود ضخیم و نازک تشکیل شده و نقش گل و بوته ها پرز دار می باشد.

نازنین بازدید : 25 پنجشنبه 07 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش ایسنا ، شمارش معکوس برای آغاز سال جدید همیشه با برگزاری جشن ها ، سرودها و آتش بازی همراه بوده است ، اما همانطور که انتظار می رفت ، بسیاری از شهرها و کشورهای جهان برنامه های خود را برای جشن های سال نو به دلیل همه گیری کوید 19 یا لغو کردند.

 

اروپا اکنون در وسط موج دوم قرار دارد و وضعیت در سراسر جهان بیش از هر زمان دیگری خطرناک است. در مالزی ، برنامه های سال نو اغلب توسط مراکز خرید برگزار می شود و جمعیت زیادی برای شروع سال نو با شادی و خنده جمع می شوند ، اما برنامه های شروع سال نو متفاوت خواهد بود.

 

دولت های انگلیس ، اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی توافق کرده اند که فقط سه خانواده واجد شرایط داشتن بالون کریسمس (22 تا 28 دسامبر در ایرلند شمالی) هستند. مردم می توانند در خانه ، کلیسا و فضای باز جمع شوند و محدودیت های سفر کاهش می یابد. با این حال ، بادکنک های کریسمس باید منحصر به فرد باشد و قابل تعویض نیست ، اما دولت اسکاتلند اعلام کرده است که در بالون های کریسمس نباید بیش از هشت نفر حضور داشته باشند و کودکان زیر 12 سال نیز نباید شمارش شوند.

 

بسیاری از مردم بوقلمون های کوچک را برای شام آماده می کنند زیرا مهمان کمتری دارند و بسیاری از جشن های تجاری امسال به صورت آنلاین برگزار می شود. در بیشتر مناطق اسکاتلند ، مردم نمی توانند در خانه ملاقات کنند ، اما حداکثر شش نفر (از دو خانواده) یا هشت نفر (از یک منطقه) می توانند در خارج از منزل ملاقات کنند.

 

مقدسات در ولز به دلیل فاصله جسمی و اختلاف دوباره بازگشایی شده اند و در ایرلند شمالی مطابق با پروتکل های بهداشتی افتتاح شده اند و محدودیتی در تعداد عروسی ، تشییع جنازه و سایر مراسم با 25 نفر وجود ندارد.

 

جشن های سال نو همچنین مردم را از مکان های دور جمع می کند و می تواند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را افزایش دهد. در بدترین حالت ، افراد بدون علامت وجود دارند که می توانند بیماری Covid-19 را بدون اطلاع در اجتماعات کوچک خانه به دیگران منتقل کنند.

به گزارش ایسنا ، شمارش معکوس برای آغاز سال جدید همیشه با برگزاری جشن ها ، سرودها و آتش بازی همراه بوده است ، اما همانطور که انتظار می رفت ، بسیاری از شهرها و کشورهای جهان برنامه های خود را برای جشن های سال نو به دلیل همه گیری کوید 19 یا لغو کردند.

 

اروپا اکنون در وسط موج دوم قرار دارد و وضعیت در سراسر جهان بیش از هر زمان دیگری خطرناک است. در مالزی ، برنامه های سال نو اغلب توسط مراکز خرید برگزار می شود و جمعیت زیادی برای شروع سال نو با شادی و خنده جمع می شوند ، اما برنامه های شروع سال نو متفاوت خواهد بود.

 

دولت های انگلیس ، اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی توافق کرده اند که فقط سه خانواده واجد شرایط داشتن بالون کریسمس (22 تا 28 دسامبر در ایرلند شمالی) هستند. مردم می توانند در خانه ، کلیسا و فضای باز جمع شوند و محدودیت های سفر کاهش می یابد. با این حال ، بادکنک های کریسمس باید منحصر به فرد باشد و قابل تعویض نیست ، اما دولت اسکاتلند اعلام کرده است که در بالون های کریسمس نباید بیش از هشت نفر حضور داشته باشند و کودکان زیر 12 سال نیز نباید شمارش شوند.

 

بسیاری از مردم بوقلمون های کوچک را برای شام آماده می کنند زیرا مهمان کمتری دارند و بسیاری از جشن های تجاری امسال به صورت آنلاین برگزار می شود. در بیشتر مناطق اسکاتلند ، مردم نمی توانند در خانه ملاقات کنند ، اما حداکثر شش نفر (از دو خانواده) یا هشت نفر (از یک منطقه) می توانند در خارج از منزل ملاقات کنند.

 

مقدسات در ولز به دلیل فاصله جسمی و اختلاف دوباره بازگشایی شده اند و در ایرلند شمالی مطابق با پروتکل های بهداشتی افتتاح شده اند و محدودیتی در تعداد عروسی ، تشییع جنازه و سایر مراسم با 25 نفر وجود ندارد.

 

جشن های سال نو همچنین مردم را از مکان های دور جمع می کند و می تواند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را افزایش دهد. در بدترین حالت ، افراد بدون علامت وجود دارند که می توانند بیماری Covid-19 را بدون اطلاع در اجتماعات کوچک خانه به دیگران منتقل کنند.

نازنین بازدید : 35 پنجشنبه 07 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش مهر ، علیرضا زالی در اولین جلسه کمیته روانشناسی و اجتماعی ستاد مدیریت بیماری های تاج در کلانشهر تهران ، به لزوم مقابله با پیامدهای اجتماعی و روانی بحران کرونا به دلیل ماهیت چند وجهی ، فرایند فرسایشی و عدم اطمینان اشاره کرد. . وی گفت: “در مورد این بحران تردید و عدم اطمینان زیادی وجود دارد.” از طرف دیگر ، تجربه و گزارش ها نشان می دهد که ویروس Covid 19 تاکنون تظاهرات جسمی بسیار عجیبی داشته است ، بنابراین ظهور تظاهرات در ابعاد روانشناختی دور از انتظار نیست.

 

فرمانده ستاد مبارزه با فساد تاجگذاری در تهران با اشاره به بهبود شیوع بیماری در پایتخت گفت: تهران در هفته های اخیر برای اولین بار زرد شده و در آن زمان بخشی از بار سنگین کادر پزشکی است. مقابله با پیامدهای اجتماعی و روانی.

بیشترین قربانیان پیامدهای اجتماعی کرونا چه کسانی هستند

وی از نقش موثر طرح حمایت ، مراقبت و نظارت محله محور و برنامه هر مرکز بهداشتی در تحقیق و شناسایی خانواده های آسیب پذیر خبر داد و گفت: “این برنامه ها بستر مناسبی برای نظارت بر خانواده هایی است که در معرض هرگونه معضل اجتماعی هستند. و آسیب روانی. ” واقع شده اند

 

زالی افزود: در حال حاضر هیچ دید عمومی در مورد اوضاع اجتماعی وجود ندارد. یكی از مهمترین اولویت های دبیرخانه برای نظارت بر پیامدهای اجتماعی ، استخراج یك طیف از مشکلات روانی و اجتماعی به روشی منطقی و محیطی است ، البته تهران الگوی دیگری را می طلبد.

 

وی همچنین با تأکید بر ضرورت اولویت بندی حمایت روانی و اجتماعی ، توانمندسازی و ابعاد حمایتی گروه های آسیب پذیر ، افزود: در این راستا باید یک جنبش اجتماعی شکل دهیم که از داربست های عاطفی شهروندان برای دستیابی به ساختاری سازمان یافته استفاده کند.

نازنین بازدید : 38 پنجشنبه 07 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش ایلنا ، کامران عسگری با اعلام این خبر گفت: براساس تفاهم نامه همکاری امضا شده با وزارت راه و شهرسازی ، تصمیم بر این شد که امکان ودیعه اولیه گسترش یابد و مانده نامزدهای برنامه اقدام ملی مسکن دوباره پر شود.

 

وی افزود: وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات داوطلبان در سیستم کلی مسکن ملی و پایگاه های اطلاعاتی این وزارتخانه ، مشخصات نامزدهای گروه های هدف شامل کارگران ، مستمری بگیران ، مستمری بگیران و سرپرستان خانوار ، از جمله کد ملی ، متقاضیان را طبقه بندی نکنید ، وضعیت فرم C ثبت نام کنندگان و غیره را که در برنامه اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند ، به طور جداگانه برای هر استان و شهرهای مرتبط در نظر بگیرید.

 

مازندران ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات و اقدامات برای حمایت از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در طرح ملی مسکن برای کارگران ، مستمری بگیران و سایر گروه های هدف واجد شرایط ثبت شده در این سیستم متقاضیان هستند. که پرداخت اولیه توسط آنها انجام شده است.

تمدید مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن تا 30 دی ماه

عسگری با بیان اینکه گروه های هدف که از این امکانات نگهداری بهره مند می شوند باید یک حساب باز کنند و مبلغ پرداختی برای مدت زمان باقیمانده را برای دوباره پر کردن موجودی خود جبران کنند ، افزود: کارگران و متقاضیان بازنشسته باید تا پایان دی ماه درخواست دهند. به سیستم ثبت نام Https://tem.mrud.ir.

 

این مقام مسئول ادامه داد: افرادی که فرم های ثبت نام فیزیکی را پر کرده اند برای ثبت نام و همچنین ثبت نام الکترونیکی باید به وب سایت صندوق ملی مسکن مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به استقبال زیاد داوطلبان از طرح مسکن کارگران گفت: از زمان شروع ثبت نام تاکنون 9183 متقاضی در مازندران ثبت نام کرده اند.

طبق گفته مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران ، ما دو بار سهمیه استانی (4224 نفر) را در پروژه مسکن کارگران ثبت کرده ایم که پس از آموزش افراد واجد شرایط در سیستم بارگیری و در روند پرداخت قرار می گیرند.

 

وی ادامه داد: در تلاشیم بسیاری از کارگران بی خانمان را با اجرای این طرح به صورت شفاف اسکان دهیم و برای عملیاتی و قابل اجرا بودن این طرح نیاز به همکاری بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی داریم.

نازنین بازدید : 47 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

گوشت کوب برقی از کجا بخریم؟ بهترین مارک گوشت کوب برقی چیست؟ گوشت کوب برقی چیکار میکنه؟ از گوشت کوب برقی برای کوبیدن و له کردن انواع گوشت و سیفی جات استفاده کنید.

گوشکوب برقی بوش مدل MS6CA4150

گوشکوب برقی بوش مدل MS6CA4150

مشخصات کالا

  • ابعاد
    6x8x38 سانتی‌ متر
  • وزن
    0.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس میله
    استیل ضد زنگ

مشخصات فنی

  • توان
    800 وات
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت
    12
  • عملکرد لحظه ای (Pulse)
    دارد
  • عملکرد توربو (Turbo)
    دارد
  • تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب
    چهار پره
  • جنس تیغه ها
    استیل
  • لیوان
    دارد
  • حجم لیوان
    0.6 لیتر
  • ظرف غذاساز
    ندارد
  • آسیاب
    ندارد
  • خردکن
    دارد
  • جنس ظرف خردکن
    پلاستیک
  • حجم ظرف خردکن
    0.5 لیتر
  • همزن
    دارد
  • خمیرزن
    ندارد
  • قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    دارد
  • طول کابل برق
    1.5 متر
  • پایه ضد لغزش
    دارد
  • اقلام همراه
    لیوان مدرج
  •  
    سری همزن
  •  
    سری گوشکوب برقی
  •  
    ظرف خرد کن
  •  
    درب پوش مخزن خردکن و لیوان مدرج
  • سایر مشخصات
    ساخت کشور اسلونی
  •  
    قطعات ساخته شده عاری از مواد شیمیایی (BPA free)
  •  
    کم صدا با لرزش کم
  •  
    طراحی ارگونومیک

در مقایسه با سایر محصولات کاملترین آپشن ها رو داشت بعلاوه قدرت موتور خوب۸۰۰۰ وات. دکمه توریو کاربردی هست و لیوان و غذا سازش هم خوبه. ولی چون پلاستیکی هستن به نظرم نباید خوراکی خیلی سخت مثل یخ بریزیم

از ارسال بموقع کالا هم بسیار راضی ام ، وقت شناسی دیجی کالا بسیار عالی است ، ممنون

تیغه ی تیز و خوبی داره تا الان راضی ام

دکمه خرید

 

گوشکوب برقی بوش مدل MSM24500

گوشکوب برقی بوش مدل MSM24500

مشخصات کالا

 

مشخصات کلی

  • ابعاد
    5x6x37 سانتی‌ متر
  • وزن
    3 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس میله
    استیل ضد زنگ

مشخصات فنی

  • توان
    400 وات
  • تنظیمات سرعت
    ندارد
  • عملکرد لحظه ای (Pulse)
    دارد
  • عملکرد توربو (Turbo)
    ندارد
  • تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب
    چهار پره
  • جنس تیغه ها
    استیل
  • لیوان
    دارد
  • ظرف غذاساز
    ندارد
  • آسیاب
نازنین بازدید : 49 سه شنبه 28 بهمن 1399 نظرات (0)

ایده کادو تولد مردانه

 

آیا قصد خرید کادو تولد مردانه دارید؟ نمی دانید چه نوع کادویی برای آقایان مناسب است؟ کادو خریدن برای آقایان کاری سخت است چرا که انتخاب محدودی دارید. در اکثر مواقع پیراهن، شلوار، کفش، ساعت، کمربند و مواردی از این قبیل را برای کادو تولد مردانه درنظر می گیرند، برای غافلگیر کردن آنان بهتر است به دنبال ایده هایی جدیدتر بروید.

 

مردانی که تمایل به حضور در جمع ندارند و درون گرا هستند، کتاب، هندزفری، هدفون و کادوهایی از این قبیل برایشان مناسب بوده لذا به سبک زندگی آقایان توجه کنید که در مواقع بیکاری، اوقات فراغت خود را چگونه می گذرانند، توجه به این موضوع، ایده های جالبی را در ذهنتان ایجاد می کند.

https://saripan.ir/%d9%87%d8%af%db%8c%d9%87-%d9%81%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/

آقایانی که پول خود را بدون مدیریت خرج می کنند، کادو تولد مردانه پر زرق و برق و تجملاتی آنان را غافلگیر می نماید، وسایل تزئینی شیک، باکس شکلات و دسته گل از جمله انتخاب های کاربردی است که برایشان جذابیت دارد. بسته بندی کادو را برای این گروه از آقایان فراموش نکنید چرا که برایشان بسیار حائز اهمیت است.

 

انتخاب کادو برای آقایانی که ساده، مثبت اندیش و خوش بین هستند، بسیار ساده بوده و نیازی به خرید کادوی خاص و گران قیمت ندارند، هر کادوی ساده ای مانند لباس، وسایل منزل، لوازم کار و… آنان را بسیار خوشحال می کند و از هر ایده ای خوشحال می شوند.

 

خرید کادو تولد مردانه

انتخاب کادوی تولد مردانه برای افرادی که دارای نظم و جدیت در کار و زندگی هستند و بر هر چیزی مدیریت دارند، کمی دشوار است. بهتر است ایده هایی را دنبال کنید که به علایق آنان مربوط می گردد، مثلا اگر علاقه مند به حوزه دیجیتال است،

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 3,222
  • بازدید کلی : 8,738