loading...

خرید کادو تولد

کادو تولد چی بخریم؟

نازنین بازدید : 80 سه شنبه 18 مرداد 1401 نظرات (0)

در واقع هدف از طراحی قالب سایت دندانپزشکی وردپرس  این است که بتوانید کلینیک دندانپزشکی خود را به طور کامل معرفی کنید و خدمات خود را به مردم معرفی کنید. هنگام طراحی وب سایت دندانپزشکی به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب نام تجاری می تواند بسیار مهم باشد.
انتخاب این نام در ساخت سایت دندانپزشکی باید به گونه ای باشد که در ذهن مخاطب باقی بماند و زمانی که فرد قصد استفاده از خدمات دندانپزشکی شما را دارد، با جستجوی نام برند، سایت دندانپزشکی خود را انتخاب کند. و قرار ملاقات بگذار

دسترسی آسان به داده ها در راه اندازی وب سایت دندانپزشکی
ایجاد وب سایت دندانپزشکی باید به گونه ای باشد که دسترسی به تمامی مطالب به راحتی امکان پذیر باشد. در واقع در ساخت سایت دندانپزشکی و طراحی مقاطع مختلف باید این نکته را در نظر گرفت که مخاطب به راحتی به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. برای رعایت این نکته در طراحی سایت دندانپزشکی می توانید با بولدکردن قسمت های مختلف سایت پزشکی و یا جداسازی این قسمت ها با رنگ های متضاد امکان دسترسی آسان را افزایش دهید.

استفاده از وب سایت های دیگر در طراحی سایت دندانپزشکی
برای شروع طراحی سایت دندانپزشکی می توانید به سایت های مختلف دندانپزشکی مراجعه کنید و نقاط قوت و ضعف آنها را در نظر بگیرید. پس با دانستن این اطلاعات می توانید از نقاط قوت وب سایت های دیگر برای ایجاد وب سایت دندانپزشکی خود استفاده کنید و با رعایت اصول طراحی وب سایت دندانپزشکی نقاط ضعف سایر وب سایت ها را به نقاط قوت خود تبدیل کنید.
رعایت این نکته در طراحی وب سایت دندانپزشکی می تواند وب سایت شما را به یک وب سایت دندانپزشکی جامع و دارای استانداردهای لازم تبدیل کند و به تبع آن مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

ارائه اطلاعات لازم جهت راه اندازی وب سایت دندانپزشکی
یکی از ویژگی هایی که در طراحی سایت دندانپزشکی باید مورد توجه قرار گیرد، ارائه اطلاعات تماس و آدرس کلینیک های دندانپزشکی است. در طراحی سایت دندانپزشکی به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبان همیشه به دنبال راه های ارتباطی با کلینیک دندانپزشکی شما هستند و لازم است روش های تماس در طراحی سایت دندانپزشکی و زمانی که فردی به کلینیک دندان شما مراجعه می کند به طور واضح مشخص شود. . وب سایت مراجعه کنید تا آنها را به راحتی پیدا کنید.

نازنین بازدید : 73 دوشنبه 06 دی 1400 نظرات (0)

برند های تولید کننده یخچال کوچک
یخچال کوچک ارزان برند های ایرانی زیادی در زمینه تولید یخچال کامپکت هتلی فعالیت میکنند که همه آنها از برند های نام آشنا هستند. از لحاظ برند، بهترین یخچال کوچک چیست؟

 

 

یخچال کوچک ایستکول Eastcool
شرکت تکران مبرد با برند ایستکول سالهاست که در این زمینه مشغول فعالیت است. ایستکول یخچال فریزر های با کیفیتی تولید میکند و هر ساله رضایت مشتریان خود را بیشتر از قبل در یاد خود ثبت میکند. این برند ۴۰ سال تجربه دارد و محصولات خود را ۱۸ ماه ضمانت میکند. برای نمونه یخچال ۵ فوت ایستکول مدل TM-835 و TM-642-80 از پرفروشترین مدل های بازار و همینطور فروشگاه ری کالا میباشد.

 

 

 یخچال کوچک امرسان Emersun
“زیبا پیشرو مطمئن” این شعاری است که کمپانی امرسان برای سر زبان ها انداختن خود سر داده است یخچال فریزر کوچک این برند با کیفیت بالا و طراحی زیبا در ظرفیت های ۵ فوت تا ۱۰ فوت تولید شده است. یخچال امرسان مدل IR5T128 از خوش خرید ترین مدل هاست.

 

 

یخچال کوچک الکترواستیل Electrosteel
شرکت الکتروپشتیبان با برند الکترواستیل محصولات این برند را ضمانت کرده است. یخچال ۷ فوت و همینطور فریزر ۷ فوت خود را با طراحی یخچال فریزر دوقلو در ظرفیت ۷ فوت در مدل ES7 و فریزر مدل ESF7 ارائه داده است که فروش خوبی را هم از آن خود کرده است.

 

 

یخچال کوچک یورو استار Euro Star
یورو استار برند شرکت یخساران است که که یک یخچال کوچک ۵ فوت مدل SLR45W و یک فریزر ۵ فوت مدل  تولید کرده SLF55W است. این مدل ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در رتبه A مصرف انرژی قرار گرفته اند.

 

 

یخچال کوچک پلار Polar
پلار هم برندی تمام ایرانی است. این برند هم کیفیت خوبی داشته و گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در منزل یا محل کار است. یخچال مینی پلار مدل R62 از نمونه های این برند خوش نانم است.

 

 

یخچال کوچک سینجر Sinjer
نام سینجر را که دیگر همه شنیده ایم. برندی که سالها در زمینه تولید و ارائه محصولات برودتی فعالیت میکند. یک یخچال مینی خوش استایل که نام تجاری آن RV799 و R599 است. محصولات این برند را شرکت آریا پردیس البرز ضمانت میشود.

 

یخچال فریزر های معرفی شده همه ساخت ایران هستن و دارای کیفیت بسیار خوب. به طور کلی یخچال فریزر های کوچک یا هتلی، بسیار کار راه انداز هستند. نگاه به جثه‌ی زیر آنها نکیند. نگهداری چند روزه غذا با درجه سرمای قابل قبول. به لطف وجود یک طبقه جایخی نیز میتوانید مواد غذایی منجمد شونده را در آن قرار دهید.

 

در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال کوچک نگران نباشید. همه‌ی برند های ایرانی دارای ضمانت میباشند و معمولا از ۱۸ ماه تا ۲۴ ماه شامل گارانتی میشوند. این مدل ها از قیمت بسیار خوبی برخور دار هستند و به راحتی قابل خرید میباشند.

 

اندازه بسیار مناسب این یخچال ها در کنار طراحی ظاهری ساده خود، به خوبی در کنار اتاق یا آشپزخانه شما جای میگرند.

نازنین بازدید : 145 سه شنبه 25 آبان 1400 نظرات (0)

مشخصات و قیمت یخچال هتل امرسون
قیمت یخچال مینی سامسونگ با ابعاد کوچک و حجم کم از سری محصولات کوچک هتلی به شمار می رود.

مشخصات محصول:

ابتدایی ترین قسمت این محصول دارای یک فریزر کوچک است که می توان از آن به عنوان یخچال استفاده کرد.
این محصول بدون یخ زدایی نیست، اما زمان یخ زدایی آن کوتاه است.
یک سینی در زیر فریزر این دستگاه وجود دارد که از چکیدن آب یا غذای آبدار از فریزر جلوگیری می کند.
کشوی نگهداری میوه از ویژگی های این محصول می باشد. این قسمت از پلاستیک محکم ساخته شده است.
طبقات داخلی این یخچال فریزر کوچک از فلز ساخته شده و به راحتی قابل جابجایی است.
درب این محصول می تواند چندین بطری آب و مقدار زیادی تخم مرغ، کره، پنیر و غیره را در خود جای دهد.
قیمت این محصول معمولا از 3 میلیون تن شروع می شود.

ویژگی ها و قیمت یخچال هتلی سامسونگ
یخچال هتل سامسونگ کمی با برندهای دیگر متفاوت است. این برند از نظر ظاهری مدل های مختلفی را برای کاربران خود طراحی کرده است.

قیمت این نوع محصولات به دلیل نام و برند سازنده کمی با سایر محصولات متفاوت بوده و نسبت به سایر رقبای خود گرانتر است. می توان گفت قیمت آن از 4 تا 5 میلیون تن شروع می شود.

از ظاهر آن می توان به رنگ ها و اندازه های مختلف این محصول اشاره کرد.

مشخصات و قیمت یخچال هتل ال جی
یخچال فریزر هتل ال جی یکی از بهترین برندهای تولید شده در بازار می باشد که دارای چندین مدل مختلف با اندازه و ظاهر متفاوت می باشد.

سیستم خنک کننده سریع
ظاهر زیبا
لامپ یخچال
سینی یخ
لاستیک محکم دور در
مصرف انرژی کم
هشدار برای باز کردن محصول
قیمت این محصول به دلیل مشخصات برند و ظاهر نسبتاً گرانتر از سایر محصولات است.

نازنین بازدید : 77 دوشنبه 17 آبان 1400 نظرات (0)

طرح ماهی درهم
این نوع نقوش که طرح ماهی پیچیده است، در اواخر دوره تیموری و در تمام دوره صفویه مورد استفاده بافندگان قرار می گرفت و چون در دوره تیموری و در هرات رواج یافت، آن را هراتی می نامند. فرش رایج شد. مشخص نیست بافت ماهی درهم در اکثر نقاط ایران استفاده می شود فرش به صورت مهر سکه ای است. فرش طرح ماهی علاوه بر این، نقش های هراتی و ماهی بسیار است
استفاده از آن در ایران باستان از قفقاز شمالی، سمرقند، بخارا، خوارزم، آذربایجان و ارمنستان امروزی تا دریای عمان و بندر گناوه در ایران رایج بوده و فرش شبیه به معنای گلدوزی شده آیین میترایی در ایران است. خورشید وصل است ارزش و قیمت گل نیلوفر در اسطوره آیین میترایی بازتاب و بازتاب زیادی دارد. که فرش ایرانی را با رول هایی به نام های مختلف مزین می کند.

طرح ماهی درهم

به تصویر کشیدن طرح های فرش
همچنین داستان کشتن گاو نر و مبارزه با آن از آن جهت حائز اهمیت است که داستان این اسطوره در طراحی فرش مورد توجه طراحان قرار گرفته است، کشتن گاو نمادی از آفرینش است، زیرا مرگ آن حیات بخش و حیات است. توسط بدن آشکار شد و مردم بر روی زمین زنده شدند و میترا معلم این نسل شد و شیطان بیماری و مرگ را در میان آنها فرستاد تا این نسل را نابود کند.

نازنین بازدید : 191 دوشنبه 17 آبان 1400 نظرات (0)

فرش ها انواع مختلفی دارند و در اندازه ها و اندازه های مختلف همراه با طرح های مختلف بافته می شوند. دلیل این امر این است که انواع فرش پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان است و علاوه بر آن افراد می توانند با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند. فرش کناره کرم رنگ هنر و خلاقیت ایرانی نیز در این زمینه به نمایش گذاشته خواهد شد، اما موضوعی که باید در نظر داشت این است که هنگام انتخاب فرش برای یک مکان خاص، بینش درستی داشته باشید. یعنی هر فرش متناسب با محیط خود طراحی و بافته می شود.

حالا گاهی پیش می آید که قسمت مورد نظر ما کاملاً با فرش پوشیده نشده و فضا پر از فرش نمی شود، بنابراین می توانیم به فرش دیگری در اندازه بزرگ یا حتی کوچک برای او نگاه کنیم. در این صورت باید از فرش هایی به نام فرش کناری استفاده کنیم. فرش هایی که در این مقاله به آنها می پردازیم. به همین دلیل، اگر مایل به دریافت اطلاعات در این مورد هستید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

مزایای فرش های کناری چیست؟

قبل از هر چیز باید با تعریف این گونه فرش ها آشنا باشید تا کارایی آنها را برای شما آسان تر درک کنید. فرش هایی که عرض باریکتر و طول آنها بیشتر است معمولاً فرش کناری نامیده می شوند. این فرش ها مانند هر فرش دیگری دارای نقش و نگارهای زیبایی هستند و برای مکان هایی که کاملا با فرش های بزرگ پوشیده نشده اند مناسب هستند.

در اینجا چند نمونه آورده شده است.

از فرش های کناری در فضای بالکن استفاده کنید
افرادی که خانه هایشان بالکن دارد ممکن است کاربردهای متفاوتی برای آن داشته باشند. برخی از افراد چیزهایی را نگه می دارند که زیاد استفاده نمی کنند، اما از طرف دیگر افرادی هستند که آن را به فضایی دنج تبدیل می کنند تا از آن برای هدف دیگری استفاده کنند. برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل شده اید. حتی ممکن است بخواهید میز و صندلی را با پشتی تعویض کنید، در این صورت استفاده از فرش کناری می تواند گزینه خوبی برای پوشش کف باشد، زیرا ابعاد بالکن ها اغلب به گونه ای است که مانند فرش کناری، باریکتر است. و بیشتر -wide.طول طولانی است. بنابراین اگر قصد دارید در چنین محیطی زمین را بپوشانید، گزینه ای بهتر از فرش کناری پیدا نمی کنید.

[

نازنین بازدید : 65 یکشنبه 10 مرداد 1400 نظرات (0)

نورتاب يا آباژور (به فرانسوی: abat-jour) نوعی پوشش برای چراغ و مانند آن است که نور را به پایین افکند. آباژور فلزی معمولا از یک پایه و یک کلاهک تشکیل می شود بطوریکه لامپ به پایه وصل شده و کلاهک اطراف لامپ را می پوشاند تا مانع از مشخص شدن لامپ شود. بیشتر نور آباژور از بالا و پایین کلاهک خارج می شود.آباژور به دو صورت رومیزی و ایستاده در بازار موجود است.

 

واژهٔ آباژور از فرانسوی وارد فارسی شده و املای اصلی آن abat-jour است.

 

آباژور

 

کاربرد در دکوراسیون
انتخاب سبک و نوع روشنایی مناسب، تاثیر عمیقی بر زیبایی و دکور محل، علاوه بر تامین روشنایی لازم دارد. در ایران مردم بیش‌تر روشنایی را متمرکز در محیط و به صورت چلچراغ و لوستر گزینش می‌کنند و در کنار آن از آباژور بیشتر برای تزئین بهره می‌جویند، در حالی که سامانه‌های روشنایی غیر-متمرکز مانند آباژور و چراغ‌های توکار هالوژن به زیباتر نشان دادن محیط و همچنین آرامش بخشی بر روی افراد ساکن در محل کمک زیادی خواهند کرد.

نازنین بازدید : 63 یکشنبه 10 مرداد 1400 نظرات (0)

چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است؛ این داستان فرش‌های مدرن و فانتزی است. این فرش‌ها طرح‌هایی خاص و بدون قاعده دارند. در هر جایی نه اینکه نمی‌توان، بلکه نباید استفاده کرد. در وهله اول باید سبک دکوراسیون داخلی خود را با سبک طرح و رنگ فرش تطبیق دهید. قاعدتاً در یک دکوراسیون سنتی استفاده از این فرش‌ها به ‌اصطلاح تو ذوق خواهد زد. این فرش با سبک‌های مدرن و تا حدودی هم مینیمال هم‌خوانی بهتری دارند.

رنگ و شلوغی طرح نیز دیگر نکته‌ای است که باید در انتخاب بهترین فرش فانتزی بر اساس چیدمان داخلی خانه به آن توجه کرد. فرش‌های مدرن هر طرحی که داشته باشند، در هر صورت دارای یک رنگ اصلی یا به‌ اصطلاح زمینه‌ای خواهند بود. این رنگ باید با مبلمان و سایر اکسسوری‌های طراحی داخلی هماهنگی‌های لازم را داشته باشد. از سوی دیگر، استفاده از یک فرش مدرن با طرح‌های پیچیده و شلوغ شاید چندان در یک دکوراسیون شلوغ ایده‌آل نباشد.


بهترین برند فرش فانتزی
خوشبختانه وقتی حرف از فرش و کیفیت آن به میان می‌آید، شرکت‌های ایرانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در هر صورت کیفیت فرش فانتزی را می‌توان تا حدودی از قیمت آن متوجه شد. هر چقدر که جنس نخ به‌کاررفته، تراکم و شانه فرش بیشتر باشد، متعاقباً کیفیت فرش هم بهتر خواهد بود که همه این‌ها قیمت فرش را بالا خواهند برد. فرش‌های برنتین (کشمیر)، الماس کویر، ساوین، فرش ماهور، فرش شاهکار درین و فرش آرمانی، از برندهای خوش‌نام در این زمینه هستند.

با این حال، شرکت ساوین در زمینه تولید فرش‌های فانتزی و مدرن بسیار فعال بوده و تنوع محصولات آن‌ها از نظر طرح و کیفیت طیف گسترده‌ای را در بر گرفته است و مطمئناً می‌تواند یکی اصلی‌ترین گزینه‌ها برای خرید این فرش‌ها باشد.

نازنین بازدید : 62 دوشنبه 07 تیر 1400 نظرات (0)
انتخاب یک مانتوی مناسب می تواند در ظاهر دختر خانم های شیک پوش تأثیر زیادی داشته باشد. یکی از انتخاب های نسبتاٌ سخت برای خرید مانتو، مدل مانتو نوجوان است که در این مطلب انواع این مدل ها را مشاهده می کنید.

مانتوها یکی از پوشش های مهم برای دختر خانم ها به حساب می آید و شاید اولین موردی که در ظاهر آن ها به چشم می خورد پوشش مانتوی آن ها باشد. بیشتر دخترهای نوجوان دوست دارند از مدل مانتو نوجوان که سبک فانتزی و دخترانه داشته باشد، استفاده کنند. طرح های مانتوی فانتزی از طرح های جذاب و متنوع مانتوها برای دخترهای نوجوان می باشد و یک انتخاب مناسب برای آن ها خواهد بود.

انواع مدل مانتو نوجوان جدید و شیک :

برای انتخاب یک مانتوی مناسب باید به ویژگی های ظاهری توجه نمایید. نوع اندام، قد و رنگ پوست از جمله مواردی است که در هنگام خرید مانتو توجه به آن ضروری است و به داشتن انتخابی مناسب به شما کمک خواهد کرد. دختران نوجوان، اغلب طرفدار مانتوهای فانتزی هستند که با فرم بدن شان تطابق دارد. در ادامه با چند مدل مانتو دخترانه بسیار زیبا و جدید که مناسب دختران شیک پوش می باشند آشنا خواهید شد.
مانتو طراحی شده نوجوان
مانتوها دارای متنوع ترین طرح ها می باشند که  از مدل های جدید مانتو، مدل های جلو باز، انواع مانتو اسپرت بلند و کوتاه، مانتو با طرح های سنتی و فانتزی و… می باشد که انتخاب مناسبی برای دخترهای جوان محسوب می گردند.
مانتو نوجوان فانتزی تابستانی


مدل مانتوی زیبا و فانتزی دخترانه
 مانتو طرح چاپی نوجوان
مدل مانتوی چاپی زیبا و خاص دخترانه
مدل مانتوی سنتی و فانتزی
مدل مانتو طرح سنتی دخترانه و فانتزی
مدل مانتو نوجوان زیبا
مدل مانتوی فانتزی جلو باز نوجوان
مدل مانتو طرح سنتی جدید
مانتوی سنتی شیک برای نوجوان

نازنین بازدید : 73 دوشنبه 07 تیر 1400 نظرات (0)

زمانی که گوشی موبایل شما گمشده و یا به سرقت می‌رود، اولین سوالی که احتمالا به ذهنتان می‌رسد نحوه ردیابی گوشی سرقتی است.

، بنابراعلام همیاب ۲۴، سامانه فوق با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اپراتورها، اصناف و کلانتری‌های سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی گوشی، بستری مناسب فراهم کرده است.

مراحل اعلام سرقت و ردیابی گوشی گمشده در سامانه همیاب ۲۴

۱- برای فعال شدن فرآیند ردیابی گوشی سرقتی یا گم‌شده روی لینک کلیک کنید و یا در مرورگر خود آدرس hamyab۲۴.ir را وارد نمایید.

۲- پس از ورود به سامانه همیاب ۲۴، مشخصات دستگاه سرقتی یا مفقودی خود را در سامانه ثبت نمایید.

۳-  سیم کارت فعال روی گوشی سرقتی را از طریق اپراتور خود مسدود کنید.

۴-  پس از انجام مراحل بالا، همیاب ۲۴ گوشی شما را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز ردیابی می‌کند و پس از مثبت شدن نتیجه ردیابی، کد پیگیری آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مزایای ردیابی گوشی در سامانه کشوری همیاب ۲۴:

۱- ردیابی ۲۴ ساعته در اپراتورهای مخابراتی

۲- اطلاع‌رسانی کشوری به اصناف سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه

۳- اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خروج دستگاه از مرزهای کشور

۴- جستجو در بین کالاهای پیداشده سراسر کشور و کلانتری‌ها

امکان استعلام رجیستری گوشی و استعلام سرقتی گوشی در سامانه همیاب ۲۴

از دیگر خدمات ارزشمندی که سامانه همیاب ۲۴ در جهت پیشگیری و کاهش جرایم مربوط به کالاهای دیجیتال ارایه داده امکان استعلام رجیستری گوشی و استعلام سرقتی گوشی می‌باشد.

با توجه به رایج شدن خرید و فروش کالاهای دست دوم در بازار، در هنگام خرید کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)، می‌توانید با استعلام از سامانه همیاب ۲۴، از رجیستر بودن و سرقتی نبودن دستگاه به‌طور همزمان اطمینان حاصل کنید و ناخواسته مرتکب جرم خرید یک کالای سرقتی نشوید.

نازنین بازدید : 62 دوشنبه 07 تیر 1400 نظرات (0)

کپشن نویسی به یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین فعالیت می کنند تبدیل شده است.

به همین دلیل ما امروز تصمیم گرفتیم تا در مورد اهمیت کپشن نویسی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی صحبت کنیم. و نکات مهمی که می تواند به شما در نوشتن صحیح کپشن کمک کند را بیان کنیم.

 

آموزش کپشن نویسی اینستاگرام

برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.
کپشن نویسی یکی از اصول اولیه برای انتشار یک پست جذاب می باشد. بنابراین آموزش نحوه صحیح کپشن نویسی و رعایت نکات آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

درست است که هر شبکه اجتماعی اصول خاص خود را برای نوشتن کپشن مناسب دارد. و ممکن است در طول زمان دستخوش تغییراتی بشود.

اما نکاتی وجود دارد که رعایت کردن آنها در تمام شبکه های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام سبب وایرال شدن پست های شما شود.

اما کپشن نویسی چیست؟ و این نکات مهم که باید رعایت شوند کدامند؟ با ما همراه شوید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

آموزش کپشن نویسی اینستاگرام
 

کپشن چیست
شاید شما هم با شنیدن کلمه کپشن به مقدار زیادی ذهن تان به سمت اینستاگرام برود. ولی باید گفت که کپشن نویسی فقط مربوط به اینستاگرام نیست. و در سایر شبکه های اجتماعی هم از آن استفاده می شود.

اما این کلمه در اینستاگرام رواج بیشتری دارد.

کپشن در واقع متنی است که در زیر پست ها نشان داده می شود. و توضیحات بیشتری در مورد پستی که گذاشته اید می دهد.

و در واقع بعد از خود پست، مهم ترین بخشی که وجود دارد کپشن است. زیرا که می توان در آن توضیحات بیشتری در مورد پست خود بدهید. و به نوعی تکمیل کننده پست محسوب می شود.

و باید برای نوشتن آن دقت فراوانی به خرج داد. و به نوعی نوشته شود تا بتواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. و کاربر را مشتاق کند تا شما را دنبال کند.

کپشن چیست؟ کپشن نویسی چگونه باید انجام شود؟
در اینستاگرام یک کپشن می تواند تا ۲۲۰۰ کاراکتر داشته باشد. و می توان در کپشن ها تا ۳۰ هشتگ هم استفاده کرد. که می تواند تا حد فراوانی در جذب و افزایش فالوور شما موثر باشد.

اگر می خواهید گزینه See Translation یا دیدن ترجمه را در اینستاگرام فعال کنید، حتما مقاله ما را مطالعه کنید.

 

کپشن نویسی در اینستاگرام
بدون شک کپشن نویسی خوب یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که می تواند تعداد لایک و کامنت های شما را افزایش بدهد. و باعث می شود تا کاربران تعامل بیشتری با شما داشته باشد.

یک کپشن خوب باعث می شود که پست های شما جذابیت بیشتری پیدا کنند. و مخاطب می تواند با مطالعه آن سرگرم تر بشود.

طبق تجربیات خود ما و اطلاعاتی که خود اینستاگرام آن را منتشر کرده است، پست هایی که کپشن نویسی خوبی داشته اند از محبوبیت بیشتری نزد کاربر پها برخوردار هستند.

و علاوه بر افزایش تعداد لایک و کامنت پست هایتان، باعث می شود تا به واسطه هشتگ هایی که در آن استفاده می کنید کاربر های جدید صفحه شما پیدا کنند و شما را دنبال کنند.

برای آشنایی با مفهوم نرخ تعامل اینستاگرام به مقاله ما در سایت مراجعه کنید.

کپشن نویسی خوب در اینستاگرام
 

چطور یک کپشن خوب بنویسیم؟
حال که با معنای کامل و دقیق کپشن نویسی آشنا شدید باید با روش های جذب مخاطب از طریق کپشن نویسی هم مطلع شوید. یاد بگیرید چگونه کپشنی بنویسید که عکس العمل و واکنش دلخواه شما را از مخاطب دریافت کنید.

کپشن نویسی بهتر است با لحنی عامیانه و صمیمی نوشته شود. البته این مورد به معنای این نیست که نتوانیم از محتواهای رسمی استفاده کنیم.

اینستاگرام به خاطر ماهیتی که دارد بهتر است که در کپشن نویسی از لحن های خودمانی استفاده شود. این نوع لحن به دلیل صمیمیتی که ایجاد می کند باعث دائم کردن فالووران و حتی افزایش آنها می شود.

کپشن نویسی خوب چگونه است؟
آموزش کپشن نویسی
خوب حالا که با کپشن نویسی آشنا شدید و از اهمیت آن اطلاع پیدا کردید. بهتر است به بیان نکاتی بپردازیم که می تواند به نوشتن یک کپشن مناسب به شما کمک کند. و باعث پیشرفت صفحه شما در اینستاگرام و افزایش لایک، کامنت و دنبال کننده های شما بشود.

برای بررسی راه های افزایش کامنت در اینستاگرام به مقاله ما در سایت مراجعه نمایید.

 

۱- مخاطبان هدف خود را به خوبی بشناسید:
یکی از مهم ترین نکاتی که باید در اینستاگرام به آن دقت کنیم این است که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. و نکته مهم تر از آن این است که علایق و رفتار آن ها را به خوبی بشناسیم.

در اینستاگرام بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعالیت دارند. و قطعا تمام آن ها نمی توانند مخاطبان هدف شما باشند.

پس بهتر است در ابتدا مخاطبان هدف خود را به خوبی بشناسید. و بر اساس آن ها فعالیت خود را ادامه دهید.

نازنین بازدید : 29 یکشنبه 06 تیر 1400 نظرات (0)

ایده کادو تولد مردانه

آیا قصد خرید کادو تولد مردانه دارید؟ نمی دانید چه نوع کادویی برای آقایان مناسب است؟ کادو خریدن برای آقایان کاری سخت است چرا که انتخاب محدودی دارید. در اکثر مواقع پیراهن، شلوار، کفش، ساعت، کمربند و مواردی از این قبیل را برای کادو تولد مردانه درنظر می گیرند، برای غافلگیر کردن آنان بهتر است به دنبال ایده هایی جدیدتر بروید.

مردانی که تمایل به حضور در جمع ندارند و درون گرا هستند، کتاب، هندزفری، هدفون و کادوهایی از این قبیل برایشان مناسب بوده لذا به سبک زندگی آقایان توجه کنید که در مواقع بیکاری، اوقات فراغت خود را چگونه می گذرانند، توجه به این موضوع، ایده های جالبی را در ذهنتان ایجاد می کند.

آقایانی که پول خود را بدون مدیریت خرج می کنند، کادو تولد مردانه پر زرق و برق و تجملاتی آنان را غافلگیر می نماید، وسایل تزئینی شیک، باکس شکلات و دسته گل از جمله انتخاب های کاربردی است که برایشان جذابیت دارد. بسته بندی کادو را برای این گروه از آقایان فراموش نکنید چرا که برایشان بسیار حائز اهمیت است.

انتخاب کادو برای آقایانی که ساده، مثبت اندیش و خوش بین هستند، بسیار ساده بوده و نیازی به خرید کادوی خاص و گران قیمت ندارند، هر کادوی ساده ای مانند لباس، وسایل منزل، لوازم کار و… آنان را بسیار خوشحال می کند و از هر ایده ای خوشحال می شوند.

خرید کادو تولد مردانه
انتخاب کادوی تولد مردانه برای افرادی که دارای نظم و جدیت در کار و زندگی هستند و بر هر چیزی مدیریت دارند، کمی دشوار است. بهتر است ایده هایی را دنبال کنید که به علایق آنان مربوط می گردد، مثلا اگر علاقه مند به حوزه دیجیتال است، کادویی مانند هارد، فلش و وسایل حوزه دیجیتال و یا اگر اهل هنر است وسایلی مانند تابلو خط، نقاشی و یا اثر هنری، انتخاب هایی مفید بوده و آنان را خوشحال می کند. توجه داشته باشید که برای این گروه، لباس به عنوان کادو تولد مردانه انتخاب نکنید، چرا که هر لباسی نمی پسندند و برای انتخاب آن معیارهای پیچیده ای دارند.

ایده کادو تولد برای آن دسته از آقایانی که حسابگر هستند، سختی خاص خود را دارد، ایده های مربوط به وسایل تزئینی و یا وسایل تجملاتی اصلا مناسب این افراد نمی باشد، بهتر است ایده خود را معطوف به وسایل ضروری کنید که همواره از آن استفاده می کنند.

ویدئوی کوتاه 30 ایده کادو تولد مردانه خاص


آقایانی که همواره به دنبال جلب توجه دیگران هستند، ایده هایی که سبب بیشتر دیده شدن باشد، آنان را خوشحال می کند، کادو تولد مردانه برای این قبیل افراد، انتخاب هایی مانند ساعت مردانه، ادکلن، عطر، ست اصلاح مردانه و… است.

42 مدل کادو تولد مردانه برای سورپرایز (متفاوت هدیه بدهید)
انتخاب ست های مردانه به عنوان کادو تولد مردانه
نکات مربوط به انتخاب کادو تولد مردانه

سلیقه آن ها را در هنگام انتخاب کادو تولد مردانه درنظر بگیرید.

به کارهایی که از انجام آن لذت می برند، دقت کنید، مثلا اگر فردی به کوهنوردی علاقه دارد، انتخاب تجهیزات کوهنوردی کاربردی است.

به نوع شخصیت توجه کنید، اگر فردی حسابگر، ولخرج، خسیس، منضبط و… است، نیاز به دقت بیشتری در هنگام انتخاب کادو تولد مردانه می باشد.

علاوه بر انتخاب کادوی مناسب، به نحوه سورپرایز کردن و هدیه دادن نیز توجه کنید، اگر شخصی درون گراست بهتر است در محیطی دو نفره این کار را انجام دهید، اما اگر فردی برون گراست و می خواهد توجه همه را به خود جلب کند، با دعوت از دوستان و در حضور در جمع، هدیه را به او تقدیم کنید.

از انتخاب وجه نقد و کارت اعتباری به عنوان کادو تولد خودداری کنید، خرید کادو باعث خوشحالی بیشتر آنان می شود.

ست کمربند و کیف پول، گوشی موبایل، لباس، ست کیف و کفش، عینک آفتابی، ست کتاب و خودنویس، کراوات، ست ماشین اصلاح، ست لوازم بهداشتی مردانه، عطر و ادکلن مردانه نیز انتخاب هایی مناسب برای کادو تولد مردانه می باشد.

کلاه، اسپیکر بی سیم، صندلی تاشو، کوله پشتی، بلیط فوتبال، فوتبال دستی، کنسول بازی، فندک طلایی و یا نقره ای سفارشی و کادوهایی از این قبیل برای مردانی که عاشق بازی و مسافرت هستند، بسیار مناسب است. راهنمای خرید کادو تولد مردانه ارزان اگر از رنگ مورد علاقه آقایان اطلاعی ندارید، بهتر است رنگ های تیره را برایشان انتخاب کنید.

از زمان های با هم بودنتان برای ایده گرفتن استفاده کنید، سعی کنید به علایق او توجه بیشتری کنید و آن ها را به ذهن خود بسپارید.

بلیط مسافرت به عنوان کادو تولد مردانه برای آن دسته از افرادی که اهل گشت و گذار هستند و از مسافرت لذت می برند، انتخاب بسیار مناسبی است، سعی کنید مقصد را به گونه ای انتخاب کنید که تکراری نباشد و در صورت تکراری بودن، تداعی کننده اتفاقی خاص در آن محل باشد.

نازنین بازدید : 31 یکشنبه 06 تیر 1400 نظرات (0)

این نکات به ما در خرید آبچکان دیواری کمک می کنند

بدون شک خرید آبچکان دیواری یکی از لوازم ضروری در آشپزخانه به شمار میرود که در مدل های متنوعی عرضه می شود. در میان آن ها آبچکان بالای سینک ظرفشویی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. تنوع در جنس، قیمت مناسب، سایز (یونیت) مختلف، دسترسی آسان به ظروف، امکان برش آبچکان در صورت بزرگ بودن طول آن نسبت به کابینت و ایجاد نظم در محیط از جمله عواملی هستند که باعث افزایش تمایل مشتریان به خرید آبچکان داخل کابینت شده اند.  اما پیش از انتخاب یک آبچکان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید آبچکان دیواری برای کابینت MDF یا فلزی؟

کابینت آشپزخانه ی شما از جنس فلز باشد یا ام دی اف در انتخاب آبچکان اهمیت دارد. پس این نکته را به خاطر داشته باشید که پیش از هر اقدام ابتدا به جنس کابینت خود توجه کرده سپس از میان مدل هایی که برای آن مناسب هستند یکی را خریداری نمایید. این مورد (مخصوص کابینت فلزی یا ام دی اف) معمولا توسط تولید کننده در مشخصات فنی آبچکان ذکر شده است.

خرید آبچکان دیواری برای کابینت MDF یا فلزی

در خرید آبچکان دیواری سایز دقیق کابینت را اندازه بگیرید

ابتدا با استفاده از یک متر طول، عرض و ارتفاع کابینت مورد نظر (یونیت) را با دقت اندازه گیری کنید. طول آبچکان معمولا ۳٫۲ سانتی متر کمتر از طول کابینت محل نصب است. بعد از یادداشت این اندازه ها به آسانی می توانید آنچه مورد پسندتان است را بیابید. با این اقدام از تعویض آبچکان نیز پیشگیری خواهید کرد.

سایز دقیق کابینت

استیل، بهترین جنس برای خرید آبچکان دیواری

اغلب جنس آبچکان  داخل کابینت  استیل (درجه ی یک و دو) و یا  آبکاری است که هرکدام دارای مزایای خاص خود هستند. آبچکان استیل دوام بیشتری دارد و در طراحی آن محل قرار گیری ظروف کوچک و بزرگ تفکیک داده شده است. از طرفی قیمت آبچکان آبکاری ارزان تر است. حال با توجه به این موارد انتخاب نهایی با شماست.

سایز دقیق کابینت

خرید آبچکان دیواری یک یا دو طبقه

در خرید آبچکان به تعداد ظروفی که به صورت روزانه مورد شستشو قرار می گیرند توجه کنید. اگر حجم آن ها زیاد است توصیه می کنیم که از آبچکان های دو طبقه مانند آبچکان کابینت ام دی اف مدل A104  استفاده کنید. البته نکته ی مهم اینجاست که ارتفاع کابینت باید مناسب نصب این مدل از آبچکان باشد.

خرید آبچکان دیواری یک یا دو طبقه

 نصب آسان آبچکان

در انتخاب آبچکان داخل کابینت اولویت را به مدل هایی اختصاص دهید که نصب آنها با سهولت بیشتری انجام می شود. به عنوان مثال در طراحی برخی از آبچکان ها مگنت (آهنربا) در دو سوی آن ها تعبیه شده است. با استفاده از این مگنت ها می توان به آسانی و بدون نیاز به ابزار، آبچکان را داخل کابینت نصب کرد. (مشابه آبچکان کابینت MDF (ورقی استیل) مدل ۱۰۰۲ یونیت ۹۰ سانت)

نصب آسان آبچکان

سینی کف آبچکان

اگر تمایل دارید که از میان مدل های جدید آبچکان بالای سینک ظرفشویی یکی را انتخاب کنید بهتر است که سینی کف، نگه دارنده ی بشقاب، امکان جابجایی و خروج آن را به خاطر داشته باشید. زیرا سینی کف از ریختن آب ظروف بر روی سینک جلوگیری می کند. همچنین نگه دارنده ی بشقاب مانع افتادن و یا شکستن آن ها شده و امکان قرار دادن بشقاب هایی با سایزهای مختلف را در آبچکان فراهم می کند.

نازنین بازدید : 32 یکشنبه 06 تیر 1400 نظرات (0)

در چند سال اخیر فرش های ماشینی را به دو دسته فرش های فانتزی و کلاسیک تقسیم بندی میکنند. فرش های فانتزی به دلیل تنوع رنگ ، جنس، حمل راحت و قیمت های بسیار مناسب و به صرفه، که مزیت های بسیار قابل توجهی نسبت به دیگر فرش های ماشینی هستند در چندین سال اخیربیشتر موردپسند عام قرار گرفته اند. و به دلیل همین تنوع فراوان، راحت تر میتوان آنهارا بادیگر اثاثیه منزل هماهنگ کرد. 

 

با به بازار آمدن فرش های فانتزی مدرن آن هم با تنوع عظیم طرح و رنگی،امروزه شاهد آن هستیم که کاربرد این دسته از فرش های ماشینی بسیار گسترده تر شده چرا که فرش های مدرن فانتزی از نظر نوع مکان هم دارای تنوع هستند و به واسطه همین تنوع، افراد به دنبال استفاده از آن در مکان و محیطی مشخص و اختصاصی هستند مثلا: فرش فانتزی اشپزخانه ، فرش فانتزی اتاق خواب که خودش شامل مواردی از جمله فرش فانتزی اتاق خواب کودک ، فرش فانتزی اتاق خواب دخترانه یا پسرانه  فرش فانتزی اتاق خواب عروس ، فرش فانتزی اتاق خواب نوجوان ، فرش راهرو فانتزی و … . مردم امروزه به  دنبال این هستند  از فرشی با طرح و نگار متناسب با آن محیط استفاده کنند. چه محصولی بهتر از فرش های مدرن فانتزی که میتواند نیاز این دسته از افراد را یه خوبی تامین کند.

 

 

 

انواع فرش های فانتزی مدرن از نظر نوع الیاف به کار رفته در آن:
 

فرش فانتزی نیمه دستباف:
این دسته از فرش های مدرن با دستگاه تولید میشوند ولی در بافت آنها هم از الیاف پشم استفاده میشود وهم از الیاف مصنوعی .که رنج قیمتی آنها از دسته سوم بیشترو نسبت به دسته دوم یعنی فرش فانتزی تمام دست بافت نیز کمتر است.

 

فرش فانتزی تمام دستباف:
این مدل فرش ها دقیقا همان طرح و نقش بقیه فرش های فانتزی را دارند ولی جنس به کار رفته در آنها بسیار مرغوب و از الیاف طبیعی است. و نسبت به دیگر مدل فرش های فانتزی قیمت بالاتری دارند. و تفاوتی که با دیگر فرش ها دارند این است که نسبتا درشت بافت هستند. ( هرچه فرش ریزبافت تر باشد جلوه، زیبایی و ظرافت بیشتری دارد)

 

 

 

 فرش فانتزی ماشینی با الیاف مصنوعی:
دسته سوم فرش های فانتزی که تمامی محصولات معرفی این مقاله از این نوع هستند. 

ویژگی فرش های فانتزی ماشینی:

جنس الیاف به کار رفته در فرش های ماشینی فانتزی از الیاف کاملا مصنوعی است که نسبت به دیگر الیاف فرش های ماشینی نظیر آکریلیک از کیفیت و مرغوبیت کمتری برخوردارند.
از نظر کیفیت و مرغوبیت در رده متوسط هستند.
از ارزان ترین فرش های ماشینی بازار هستند.
نسبت به دیگر فرش های ماشینی از تراکم و شانه کم تری برخوردارند.
 خرید این دسته از  فرش فانتزی هم بسیار اسان است چرا که به دلیل سبکی و حمل اسان آن  به راحتی میتوان بدون صرف وقت در خیابان های شلوغ و پرترافیک کاملا آنلاین و به صورت اینترنتی اقدام به خرید فرش فانتزی مورد نظر خود  کنید.
نکته: راهنمای خرید این مقاله هم  دقیقا در ارتباط با این دسته از فرش های فانتزی است.

 

فرش های ماشینی ساوین نیز دسته ای دیگراز فرش های ماشینی با الیاف مصنوعی هستند که دقیقا مانند فرش های فانتزی از تنوع طرحی و رنگی چشم گیری برخوردارند که میتوانید آن مقاله را هم مطالعه کنید.
۱۲مدل از پرطرفدارترین فرش ماشینی ساوین

 

مزیت فرش های فانتزی مدرن:
۱- فرش های فانتزی به دلیل اینکه در بافت آنها از الیاف پروپیلن به کار میرود معمولا فاقد پرز هستند.

۲- فرش های فانتزی مدرن به دلیل قیمت مناسب تر وتنوع طرح و رنگی زیادی که نسبت به دیگر فرش های ماشینی کلاسیک دارند  بیشتر مورد پسند افراد هستند.

۳- بسته به جنس فرش های فانتزی و نخ مورد استفاده در آن نسبت به رطوبت و حرارت مقاومند ( همه فرش های فانتزی این ویژیگی را ندارند)

۴- سبک هستند و حمل و نقل آنها بسایر کار راحتی است.

۵- قابل شستوشو

۵- فاقد ریشه در حاشیه فرش: از نظر بنده این مورد را هم میتوان یک مزیت  و هم میتوان یک عیب دانست. چرا که فرش هایی که دارای ریشه هستند معمولا مشکلات فراوانی در طول زمان برای ریشه ها رخ میدهد و گاها هزینه های زیادی را به صاحبین فرش تحمیل میکند که نداشتن ریشه برای این دسته از فرش های یک مزیت است. اما خود ریشه در حاشیه فرش زیبایی و جلوه خاصی به فرش میدهد که گاهی با تزیین این ریشه ها زیبایی دوچندانی به فرش می افزاید و این نداشتن ریشه برای این دسته از فرش ها یک نقطه ضعف به شمار میرود.

معایب فرش های فانتزی مدرن:
فرش های فانتزی از نظر جنس الیاف با فرش های ماشینی کلاسیک و فرش های دستباف به هیچ عنوان قابل مقایسه نیستند چرا که الیافی که در بافت فرش های فانتزی میان رده و ارزان قیمت(فرش های فانتزی ماشینی با الیاف مصنوعی) مورد استفاده قرار میگیرد  معمولا از جنس الیاف پروپلین و پلی استر است که این الیاف معمولا عمر کوتاهی دارند و به خاطر ظرافت زیاد الیاف آن آسیب پذیرتر است. عیب دیگری که که معمولا فرش های فانتزی مدرن دارند میزان تراکم پایین انها است و بهتر است که فرش را در مکان های کم رفت و آمد استفاده کنید.

 

 

 

فرش های فانتزی در مدل و  اشکال هندسی متفاوتی ارائه میشوند که میتوان به فرش فانتزی گرد ، لوزی، مربع ، چند گوش و … اشاره کرد. و همین تنوع شکلی باعث کاربرد فراوان  این مدل فرش های مدرن امروزی در حال پذیرایی، اتاق خواب ها از جمله اتاق خواب کودک و اتاق خواب عروس ، راهروها ، هتل ها و ادارجات و … شده است.

 

در این مقاله ما همه چیز را برای شما آماده کرده ایم فقط کافی است انتخاب کنید
 

در این مقاله ما به ویژیگی ها ، مشخصات فنی ، نقاط قوت ، نقاط ضعف و امتیازی که کاربران به هر محصول داده اند به دقت پرداخته ایم و همه چیز را به صورت جداگانه و تفکیک شده آماده کرده ایم  تا شما ابتدا همه ی این موارد را برسی کنید سپس با دست پر و اطلاعات کامل و جامع  برای خرید فرش فانتزی مورد نظر خود اقدام کنید. 

در حقیقت ما با ارائه این مقاله سعی کرده ایم که به شما کمک کنیم که در کمترین زمان ولی با دانش و آگاهی کافی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید و دیگر نیاز نباشد ساعت ها زمان بگزارید و به مقایسه محصولات بپردازید.

 

تمام محصولاتی که معرفی کرده ایم همگی در یک رنج قیمت و کیفیت هستند و در نقاط قوت و ضعف بسیار به یکدیگر نزدیک اند.
 
خرید فرش های فانتزی :
 امروزه ، با تغییر اندازه و ظاهر ساختمانها و محل زندگی افراد ، شاهد این هستیم که افراد برای پر کردن کف محل زندگی خود از فرشهایی که با طراحی مدرن منزلشان متناسب باشد استفاده می کنند.امروزه فرش های فانتزی علاوه بر اینکه یکی از فرش های مورداستفاده در اتاق پذیرایی هستند از فرش فانتزی به عنوان فرشی مناسب در اتاق خواب ، آشپزخانه ، اتاق کودک و راهرو استفاده میشود.

 

این دسته از فرش ها همان طور که از اسمشان معلوم است فانتزی هستند یعنی از مدل ها ، رنگ ها و نقشه های متنوعی تشکیل شده اند و به دلیل رنگ بندی شادی که دارند با دکوراسیون خانه و محیط های دیگر همخوانی زیبایی دارند. خب همین  تنوع رنگی فراوان باعث شده است که متناسب با محیط خود و با بهریگیری از روان شناسسی رنگ های محیطی ارام برای خود و خانواده فراهم کنیم.

 

نکته قابل توجه در ارتباط با این دسته از فرش های مدرن امروزی این است که نسبت به فرش های ماشینی کلاسیک و دستباف از تراکم بسیار کمتری برخوردارند که توصیه میشود از آنها در مکان های کم رفت و آمد استفاده کنید.

 

 

آیا فرش های فانتزی را میتوان شست؟
سوالی که اکثر افرادی که تصمیم به خرید فرش های فانتزی دارند این است که آیا میتوان فرش های فانتزی را شست؟ یا اگر فرش های فانتزی را بشوییم به آن آسیبی وارد نمیشود؟همان طور که گفتیم فرش های مدرن فانتزی به سه دسته فرش فانتزی ماشینی  ، فرش فانتزی نیمه دستباف ، فرش فانتزی تمام دستباف که جنس الیاف هرکدام با یکدیگر فرق دارد تقسیم میشوند و شستن این دسته از فرش ها دقیقا بستگی به نوع الیاف تشکیل دهنده آنها دارد.

 

 فرش های فانتزی ماشینی با  الیاف مصنوعی پلی پروپیلن ، پلی استر یا بی سی اف  بعد از شستوشو افت کیفیت پیدا خواهند کرد. اما در انواع دستباف یا نیمه دستباف فرش های فانتزی  اگر از الیاف پشم مناسب و رنگزای با کیفیت استفاده شده باشد مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

چرا باید فرش فانتزی را اینترنتی بخریم:
امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی در همه زمینه ها از جمله فرش ، و روی آوردن مردم به خرید های اینترنتی بهتر است فرش های مدرن فانتزی را به صورت اینترنتی خرید کنیم.

فرش های فانتزی معمولا فرش هایی با شانه و تراکم پایینی هستند در نتیجه بسیار سبک اند و حمل و نقل بسیار راحتی دارند و از طرفی قیمت فرش های مدرن فانتزی به صورت خرید اینترنتی بسیار ارزان تر است نسبت به فروشگاه های فرش سطح شهر و سومین دلیل که میتواند بسیار موثر باشد آن هم گارانتی و مرجوعی بسیار خوب آن است .به عنوان مثال خرید اینترنتی فرش فانتزی از سایت های معتبر مانند دی جی کالا که بهترین فروشگاه اینترنتی در ایران است بسیار میتواند خریدی امن ولذت بخشی را برای شما فراهم آورد چرا که شما به صورت مستقیم از خود فروشنده فرش را خرید میکنید و به صورت مستقیم میتوانید هرسوال و ابهامی که در مورد محصول هدف خود داشتید سوال کنید  و همچینن تمامی فرش های فانتزی دی جی کالا دارای گارانتی و مرجوعی هستند به این صورت که پس از ثبت سفارش و دریافت محصول چنان چه نقصی در محصول مشهاده کردید و یا محصول انتخابی شما با آنچیزی که در سایت مشاهده کردید تطابق نداشت میتوانید بلافاصله در خواست مرجوعی محصول را ثبت کنید.

 

 

 

 بهترین و پرفروش ترین فرش های فانتزی در بازار ایران بر اساس جنس الیاف کدام اند:
در این قسمت ما به بهترین ، پرفروش ترین و پرکاربرد ترین فرش های فانتزی دسته اول یعنی فرش فانتزی ماشینی که جنس الیاف آنها از نوع مصنوعی است میپردازیم که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ رضایت مشتری بیشترین امتیاز را کسب کرده اند.

 

فرش ماشینی سهند طرح فانتزی کد SL24.NS زمینه نقره ای:
 

فرش ماشینی سهند که از برند سهند تولید میشود از دسته فرش های فانتزی درجه یک است  که یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین فرش های مدرن فانتزی اخیر فروشگاهای اینرترنتی ایران بوده است. خب همان طور که در تصویر مشاهده میکنید این محصول در اشکال مستطیلی در رنگ ها و سایز های متنوعی ارائه میوشد.

این فرش در رنگ های متنوعی از جمله: یاسمنی , موشی , سفید , نقره‌ای , طوسی , عنابی و سایز های متنوعی همچون :۵۰ * ۸۰ ، نه متری ، ۱*۲ ، ۱*۴، ۱*۳ ، ۱۵۰ *۲۲۰ به بازار ارائه میشود.

شانه وتراکم فرش فانتزی سهند به ترتیب برابر است با ۳۱۵ و ۹۱۶٫ 

 این مدل فرش فانتزی مانند سایر فرش های دیگر در بافت آن با دستگاه از  دونوع نخ تشکیل شده است که جنس نخ خاب از نوع پلی پروپیلن هیت ست فریز و جنس نخ پود از کنف است.

مشخصات فنی فرش ماشینی سهند طرح فانتزی کد SL24.NS زمینه نقره ای:

 

شکل    مستطیل
رنگ زمینه    یاسمنی , موشی , سفید , نقره‌ای , طوسی , عنابی
کیفیت    درجه یک
تعداد رنگ به کار رفته شده در فرش    ۶ رنگ
جنس نخ تار    پلی‌استر و پنبه
جنس نخ پود    کنف
تراکم طولی فرش (تراکم)    ۹۶۰
تراکم عرضی فرش (شانه)    ۳۱۵
تراکم پود در متر    ۱۵۱۲۰۰
جنس نخ خاب    پلی پروپیلن هیت ست فریز
رنگ حاشیه    نقره ای
قابل شست‌وشو    دارد
      
      
 

نقاط قوت فرش ماشینی سهند طرح فانتزی کد SL24.NS زمینه نقره ای:

تنوع رنگی بالا و خوش بافت
ضد چرک و نرم
بدون پرز
رنگ بندی مناسب و ثابت
الیاف مرغوب 
الیاف ضد الکتریسیته ساکن
ارائه شده در سایز های مختلف
 

 نقاط ضعف فرش ماشینی سهند طرح فانتزی کد SL24.NS زمینه نقره ای:

تراکم پایین
نداشتن حاشیه بالا و پایین
عدم استفاده برای مکان های پررفت وآمد و شلوغ
استفاده از الیاف مصنوعی در بافت 
 

نازنین بازدید : 33 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)

در ابتدا باید متذکر شویم که بهترین سرویس ارائه خدمات ایمیل در حال حاضر جیمیل است. در صورتی که می خواهید اولین ایمیل خود را ایجاد کنید قویاً به شما توصیه می کنم از جیمیل استفاده کنید. نحوه ساخت جیمیل را در مطلبی با عنوان آموزش ساخت ایمیل یاهو،  به طور کامل شرح داده ام.

برای ایجاد یک یاهو میل، باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

1. وارد صفحه mail.yahoo.com شوید و یا اینجا کلیک کنید.

Yahoo Login

2. در سمت راست و پایین صفحه گزینه Sign Up را انتخاب کنید تا مراحل ثبت نام شروع شود.

Yahoo Signup

در فرم ساده بالا به ترتیب می بایست نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل را وارد کنید. آدرس ایمیل باید ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترهای نقطه (.) و زیرخط (_) باشد. به عنوان مثال من ابتدا m.ahmadi را انتخاب کردم ولی یاهو با پیغام قرمز رنگ اعلام کرد که این آدرس قبلاً توسط فرد دیگری ثبت شده است. با تغییر پیاپی آن متوجه شدم اکثر ایمیل ها قبلاً ثبت شده اند و من ناگزیر آدرس ahmadi.maryamm را در نهایت انتخاب کردم.

در قسمت بعد می بایست برای ایمیل خود کلمه عبور را انتخاب کنید. برای انتخاب کلمه عبور مناسب حتماً و حتماً مقاله راهنمای انتخاب کلمه عبور مناسب را در آموزچه بخوانید.

در قسمت بعدی شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. به این ترتیب که ابتدا در میان کشور ها Iran را انتخاب کنید تا کد کشور به صورت 98+ درآید سپس شماره تلفن همراه را به صورت 9123456789 وارد کنید.

در مرحله بعد تاریخ تولد خود را به میلادی انتخاب کنید. بهتر است این تاریخ را به طور صحیح وارد کنید. بعدها اگر نتوانید به ایمیل خود دسترسی پیدا کنید این کد به درد شما خواهد خورد. اگر تاریخ تولد خود را به میلادی نمی دانید از ابزارهای آنلاین مانند time.ir استفاده نمایید.

در نهایت جنسیت خود را انتخاب کنید. Female برای خانم ها مثل من، و Male برای آقایان. سپس روی دکمه Continue کلیک کنید.

3. فرم احراز هویت در مرحله بعد ظاهر می شود. در این فرم شماره تلفن همراه شما نوشته شده است تا با تایید آن کدی به تلفن همراهتان ارسال گردد. آن را تایید کنید.

4. کدی معمولاً به صورت عدد 5 رقمی به تلفن همراه شما ارسال می گردد. آن را در فرم وارد کنید و روی دکمه Verify کلیک کنید.

ساخت ایمیل یاهو

5. تبریک می گویم. ساخت ایمیل یاهو به همین راحتی بود. شما هم اکنون صاحب ایمیل یاهو شده اید.

یاهو میل

در هر کدام از مراحل در صورتی که مشکلی داشتید در قسمت نظرات از من بپرسید. سعی می کنم خیلی زود جواب دهم. موفق باشید.

نازنین بازدید : 81 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)

 حتماً برایتان پیش آمده که در موقعیتی که نیاز دارید تا یک تماس برقرار کنید، اعتبار سیم کارت شما به پایان رسیده و خرید شارژ در آن موقع برایتان مقدور نباشد. دقیقاً در این موقعیت است که سرویس شارژ اضطراری همراه اول به کارتان می‌آید.

سرویسی که با افزایش اعتبار شما، این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که در چنین موقعیت‌های اضطراری آسوده خاطر باشید. سرویسی که تا پیش از این فقط از طریق درگاه #1* ارائه می‌شد، اما حالا همراه اول درگاه جدیدی برای این بسته معرفی کرده است.

به همین منظور از تاریخ 08/12/1397 سرویس اعتبار اضطراری از طریق کد شارژ رایگان همراه اول #10* نیز قابل ارائه است.

 

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول

 

سرویس اعتبار اضطراری همراه اول چیست؟

سرویس اعتبار اضطراری به کاربران واجد شرایطی که درخواست اعتبار می‌کنند، شارژ اضطراری همراه اول به مبلغ 600 تومان به عنوان اعتبار اضطراری یک ماهه اختصاص می‌دهد و پس از اولین شارژ توسط مشترک مبلغ مذکور به علاوه 40 تومان معادل 40 تومان هزینه کارمزد از حساب مشترک کسر می‌شود.

ناگفته نماند که این اعتبار اضطراری به مدت یک ماه پس از فعالسازی سرویس، مهلت استفاده دارد.

 

شرایط لازم برای استفاده از سرویس اعتبار اضطراری همراه اول

استفاده از سرویس اعتبار اضطراری همراه اول مستلزم داشتن شرایطی می‌باشد که ما برای شما بازگو کرده‌ایم:

این سرویس مخصوص مشترکین اعتباری می‌باشد زیرا کاربردی برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول ندارد

حداقل سه ماه از فعالسازی خط گذشته باشد

اعتبار فعلی آن ها کمتر از ۲۰۰ ریال باشد

 

شیوه فعالسازی سرویس اعتبار اضطراری همراه اول

شما برای فعالسازی یا مشاهده وضعیت خود می‌توانید از دو روش استفاده کنید: روش اول استفاده از برنامه "همراه من" و روش دوم استفاده از "کدهای اعتبار اضطراری همراه اول" است.

برای استفاده از کدهای دستوری اعتبار اضطراری همراه اول شما می‌توانید از دو درگاه #10* و #1* استفاده کنید.

کد شارژ اضطراری همراه اول از درگاه #10*:

مشاهده وضعیت: #250*10*

فعالسازی سرویس: #251*10*

راهنما: #259*10*

 

کد شارژ اضطراری همراه اول از درگاه درگاه #1*:

مشاهده وضعیت: #170*1*

فعالسازی سرویس: #171*1*

راهنما: #179*1*

 

کد شارژ رایگان همراه اول

 

سرویس چتر اضطراری همراه اول

همراه اول برای حمایت از مشترکین اعتباری خود و در راستای شعار هیچکس تنها نیست در هنگام اتمام شارژ، سرویس چتر اضطراری را ارائه کرده است.

برای استفاده از سرویس چتر اضطراری شما می‌توانید کد دستوری #26*10* را شماره‌گیری نمایید از مجموعه سرویس‌های چتر اضطراری مطلع شوید.

نازنین بازدید : 29 شنبه 05 تیر 1400 نظرات (0)
عکسهای بهنوش طباطبایی, بهنوش طباطبایی

عکس های بهنوش طباطبایی

 

بیوگرافی و عکس های بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است وی متولد بیست و هفت اردیبهشت 1360 می باشد.

چکیده ای از بیوگرافی بهنوش طباطبایی 

نام : بهنوش طباطبایی

متولد :  ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ تهران

حرفه :بازیگر

زمینه فعالیت : سینما، تئاتر،تلویزیون

تحصیلات : لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر  

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۷ تا اکنون

همسر: مهدی پاکدل (ازدواج۱۳۸۹– طلاق ۱۳۹۵)

 

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران می باشد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی یک خواهر نیز به نام تینوش دارد. تحصیلات بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.  

 

بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود. وی کارش را از سال 1377 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز نمود و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شهرت یافت. 

 

عکسهای بهنوش طباطبایی, بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و خواهرش

 

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. بهنوش طباطبایی شخصیت آرام و صبوری دارد و علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی دارد.

 

وضعیت تاهل: 

بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. ازدواج آنها پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، آنها در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

 

عکسهای بهنوش طباطبایی, بهنوش طباطبایی

عکس های جدید بهنوش طباطبایی

 

آثار بهنوش طباطبایی

نازنین بازدید : 28 پنجشنبه 20 خرداد 1400 نظرات (0)

سارا بیات بازیگر مطرح کشورمان که این روزها در سریال گیزو نقش او را می بینیم تا امروز در مورد ازدواجش صحبتی نکرده بود اما علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده متن زیبایی درباره ازدواجش با ساره بیات در اردیبهشت نوشت 25 ، 1400. رسانه رسماً آغاز به کار کرده است.

ازدواج سارا بیات و علیرضا افکاری
علیرضا افکاری در اینستاگرام خود نوشت:

"همسرم ، بانوی زیبای من ...

در تمام سالهای زندگی مشترک ما ، سالهایی که با شما زندگی کردم ثمره آثاری بوده که به خوبی در قلب مخاطب می نشیند.

از تأثیر حضور شما در خلق این آثار و زندگی من ، از حضور شما ، برای همیشه با من بودن و عشقی که هر لحظه رنگ جدیدی به زندگی من می بخشد متشکرم.

باشد که همیشه در عشق در فراز و نشیب های زمان غرق شویم و جاودانه و این قسمت از خاطرات مشترکمان باشد که مانند دیگر قطعات من به چشم های عزیز شما تقدیم شده و می شود ...

سارا بیات و همسرش علیرضا افکاری + بیوگرافی و عکس

ویدئوی همراه آن عکسی از سارا بیات همراه با یک قطعه موسیقی بود ، ترانه ای که علیرضا گوربانی خوانده و آهنگسازی آن را علیرضا افکاری انجام داده است. این اثر بخشی از سریال اشتباه بود ، معروف به "خنده صریح تو مرا از این فاصله کشته است".

پست علیرضا افکاری با تبریک تعدادی از چهره های مشهور ایرانی مانند رضا یزدانی ، احسان خواجه امیری و سینا سرلک به مهناز افشار ، محمدرضا غفاری ، علی اوجی ، کوروش تهامی و همچنین رضا قوچان نژاد ، فوتبالیست مشهور همراه بود. سارا بیات نیز با ارسال نظر همسرش پاسخ پست خود را داد و نوشت: "علیرضا عزیز ، از حضور شایسته شما در این سالها متشکرم."

علیرضا افکاری همسر سارا بیات کیست؟
علیرضا افکاری نوازنده و موسیقی دان ایرانی متولد سیزدهم سپتامبر 1977 در اصفهان است. وی آهنگساز و تنظیم کننده آوازهای ایرانی به سبک پاپ و سنتی است که از سال 2001 به طور حرفه ای آهنگسازی می کند.

وی تاکنون با خوانندگان برجسته ای مانند احسان کاجه امیری ، روزبه بمانی ، مهدی یراحی ، هشایار اعتمادی ، سینا شعبانکانی ، حجت اشرف زاده ، رضا یزدانی ، علیرضا عصار ، علی زند وکیلی و سینا سرلک و .. همکاری داشته است.

سارا بیات و همسرش علیرضا افکاری + بیوگرافی و عکس

دستاوردهای هنری علیرضا افکاری
علیرضا افکاری در سالهای 1391 ، 1393 ، 16 و 1397 چهار بار از جشنواره موسیقی ما تندیس زرین بهترین آهنگساز را دریافت کرد ، اما نتوانست در مراسم دریافت تندیس بهترین آهنگساز در سال 1391 شرکت کند و فقط به مراسم سومین سالانه اجازه داده است. موسیقی ما

آثاری از علیرضا افکاری
موسیقی متن فیلم ربوده شده به کارگردانی بیژن میرباقری و کارگردانی علیرضا افکاری است. همچنین در این فیلم قطعات ساخته شده توسط علیرضا افکاری با صدا و آهنگ روزبه بمانی ساخته شده است.

سارا بیات و همسرش علیرضا افکاری + بیوگرافی و عکس

پسر علیرضا افکاری
علیرضا افکاری از ازدواج قبلی خود دختری به نام نیکا دارد که در زمینه موسیقی فعالیت می کند.

سارا بیات کیست؟
سارا بیات ، متولد 5 اکتبر 1979 در مشهد ، بازیگر سینما و تلویزیون است. سارا در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و فقط یک خواهر کوچکتر به نام سروین دارد که همسر رضا کوکان نژاد (بازیکن فوتبال) است.

نازنین بازدید : 31 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

 بین بردن سوسک و جلوگیری از بازگشت دوباره‌ی آن با روش‌های مختلفی مانند استفاده از حشره‌کش یا دیگر وسایل و ابزارهای بازدارنده آرامش را به زندگی شما باز می‌گرداند. در اینجا می‌خواهیم پنج روش ساده و مؤثرِ از بین بردن سوسک و از بین بردن تخم سوسک را برای‌تان بگوییم.

روش خانگی برای درمان پشه گزیدگی

سایت چطور نوشت: وقتی سوسک ها وارد خانه می‌شوند، بیرون کردن آنها کار دشواری است. آن‌ها می‌توانند روی غذای شما راه بروند یا حتی به کاغذدیواری، کتاب‌ها و لوازم‌الکترونیک منزل صدمه بزنند. همچنین ممکن است با آلوده‌کردن غذا، لوازم‌ خانگی و دیگر سطوح منزل موجب انتشار بیماری پاتوژن نیز شوند. از بین بردن سوسک و جلوگیری از بازگشت دوباره‌ی آن با روش‌های مختلفی مانند استفاده از حشره‌کش یا دیگر وسایل و ابزارهای بازدارنده آرامش را به زندگی شما باز می‌گرداند. در اینجا می‌خواهیم پنج روش ساده و مؤثرِ از بین بردن سوسک و از بین بردن تخم سوسک را برای‌تان بگوییم.

روش اول: حذف آب و غذا از محیط

۱. نگذارید محیط رطوبت داشته باشد

سوسک محیط مرطوب را دوست دارد و با توجه به دما و اندازه‌ی متفاوت‌شان می‌توانند حداقل برای یک‌ماه بدون غذا زنده بمانند، اما بدون آب بیشتر از یک هفته هم دوام نمی‌آورند.

برای از بین بردن سوسک خانگی بهتر است منافذ نشت آب را در منزل پیدا و آنها را تعمیر کنید. وقتی نشتی آب را حذف کنید، سوسک سراغ طعمه‌های ژلاتینی می‌رود که شما برای به دام انداختن آنها در گوشه‌وکنار منزل گذاشته‌اید.

۲. خانه را به‌طور مرتب تمیز کنید

تمیز نگه داشتن خانه در از بین بردن سوسک آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. ظرف‌هایتان را بشورید و غذاهای باقی‌مانده را بعد از هر وعده‌ی غذایی، فوری جمع کنید. اگر مرغ یا ماهی خریده‌اید، بلافاصله آن را پاک کنید و آشغال‌های آن را هم از منزل بیرون ببرید و تمام محیط را کاملا دستمال بکشید. توجه ویژه‌ای به طبقات بالای آشپزخانه داشته باشید، زیرا سوسک ها عاشق چربی هستند.

۳. غذاها را مخفی کنید

غذاها را در ظروف سربسته نگهداری کنید و برای مدت زیادی غذاها را در محیط آشپزخانه رها نکنید. شب‌ها ظرف‌های کثیف را داخل سینک ظرفشویی رها نکنید. بهترین جا برای نگهداری میوه‌ها نیز داخل یخچال است.

۴. کف آشپزخانه را همیشه تمیز کنید

این‌کار باعث می‌شود لکه‌ها و کثیفی‌ها کاملا تمیز شود. دیوارها را خیس نکنید، یادتان باشد که این موجودات برای زنده ماندن به آب نیاز دارند.

۵. سطل زباله را مرتب خالی کنید

یک سطل زباله‌ی پر از آشغال، محیط مناسبی برای رشد و زندگی سوسک فراهم می‌کند. سطل پر از زباله را برای مدت زیادی رها نکنید. برای دفع سوسک از سطل‌های دردار استفاده کنید و از بازگذاشتن در سطل زباله اجتناب کنید.

سوسک

روش دوم: استفاده از طعمه‌ برای از بین بردن سوسک

۱. طعمه‌ی سوسک کش بخرید

فرقی نمی‌کند شکل ظاهری طعمه‌ی سوسک کش چگونه باشد، مهم این است که این سم با غذای موردعلاقه‌ سوسک آمیخته می‌شود. سوسک سم را می‌خورد و با بردن آن به لانه باعث از بین رفتن بقیه‌ی سوسک ها نیز می‌شوند.

برای نابودی سوسک بهتر است طعمه‌ی سوسک کش را در جایی که حدس می‌زنید سوسک ها به آن محل رفت‌وآمد می‌کنند، قرار دهید، مثل زیر قرنیزها، زیر سینک ظرف‌شویی و یا گوشه‌وکنار منزل. این مکان‌ها باید دقیقا نزدیک‌ترین جا به محل تجمع سوسک ها باشد. پیداکردن مکان مناسب درصد موفقیت شما را بیشتر می‌کند. طعمه‌های سوسک کش حاوی ۰/۰۵ فیپرونیل و ۲ درصد هیدرامتیلنون است. سوسک ها سم را می‌خورند و یا با بردن آن به لانه باعث مسمومیت بقیه‌ سوسک ها نیز می‌شوند.

کشتن سوسک با استفاده از این روش ممکن است چند هفته طول بکشد. وقتی اولین گروه از سوسک ها از بین بروند، هنوز هم باید برای از بین بردن تخم سوسک برنامه ریزی کنید، در واقع با سردرآوردن سوسک ها از تخم‌های باقی‌مانده کماکان باید این روش را ادامه بدهید تا نسل بعدی آنها نیز به‌طور کامل از بین برود و محیط کاملا پاک‌سازی شود.

۲. سوسک کش طبیعی را امتحان کنید

یک واحد پودر بوریک اسید (که گاهی‌اوقات به‌عنوان پودر سوسک کش در داروخانه‌ها نیز به فروش می‌رسد) را با یک واحد آرد سفید، یک واحد شکر سفید پودرشده مخلوط کنید. شکر و آرد باعث می‌شود سوسک به طعمه نزدیک شود و بوریک اسید موجود در طعمه باعث نابودی سوسک می‌شود. این پودر آماده‌شده را پشت کشوها و کابینت‌ها، زیر فریزر، زیر گاز و همه‌ی جاهایی که فکر می‌کنید ممکن است سوسک از آنجا رد بشود، بریزید. همچنین این مخلوط را می‌توانید با یک واحد بوریک‌اسید، دو واحد آرد و یک واحد کاکائو درست کنید.

حداقل سه دوره باید از این طعمه استفاده کنید تا بتوانید سوسک ها را به‌طور کامل از بین ببرید و انتظار می‌رود هر دوره حداقل دو هفته طول بکشد. استفاده از بوریک اسید را تا از بین رفتن کامل سوسک ها ادامه دهید.
کودکان، سگ‌ها و برخی از حیوانات خانگی ممکن است این سم را بخورند. توجه داشته باشید که بوریک اسید برای انسان و حیوانات خانگی خیلی خطرناک و سمی نیست، اما معمولا برای مصارف خارجی استفاده می‌شود. بنابراین در مکان‌هایی استفاده کنید که مطمئن هستید فقط سوسک ها آن را می‌بینند و می‌خورند. این پودر در هوای مرطوب سفت می‌شود، به همین خاطر شاید برای حفاظت از زمین و کابینت‌ها لازم باشد از سینی یا کاغذ فویل استفاده کنید.

روش سوم: استفاده از حشره‌کش‌ها

۱. از صابون و آب استفاده کنید

این روشی ساده و کاربردی برای از بین بردن سوسک بزرگ است. کمی صابون (مثلا صابون حمام) و آب را باهم مخلوط کنید و آن را برای اسپری‌کردن در بطری مخصوص بریزید. می‌توانید آن را روی سوسک ها بریزید یا آن را اسپری کنید. دو تا سه قطره از محلول آب و صابون برای از بین رفتن یک سوسک کافی است. مطمئن شوید که این محلول به سر یا بدن سوسک‌ها اسپری شده باشد. اگر سوسکی برعکس شده باشد، فقط کافی است یک ضربه به شکم آن بزنید. سوسک سعی می‌کند بدود، اما خیلی زودتر از آن چیزی که فکرش را بکنید در کمتر از یک دقیقه از بین می‌رود.

محلول آب و صابون با ایجاد یک لایه در منافذ تنفسی سوسک موجب ایجاد خفگی و نابودی سوسک می‌شود.
به‌محض از بین رفتن سوسک، بهتر است آن را کاملا از محیط خارج کنید، چون ممکن است آب بخار شود یا محلول فضای زیادی از بدن سوسک را نپوشانده باشد و سوسک توان از دست‌رفته خود را بازیابد.

۲. از یک اسپری حشره‌کش استفاده کنید

از حشره‌کش‌هایی استفاده کنید که مخصوص از بین بردن سوسک است، زیرا این حشره‌کش‌ها حاوی سیفلوترین و دیگر مواد کُشنده است که می‌تواند موجب از بین رفتن سوسک‌ها شود. هرجا که فکر می‌کنید ممکن است سوسک‌ها پنهان شده باشند و یا منافذی احتمالی مثل ترک‌ها، پایین دیوارها، دریچه‌ها را به‌طور کامل اسپری کنید. بچه‌ها و حیوانات خانگی را هنگام اسپری کردن از محل دور کنید و به تمام دستورالعمل‌های نوشته‌شده روی اسپری به‌دقت عمل کنید.

اگر از طعمه‌ی سوسک کش هم استفاده می‌کنید، نزدیک طعمه از اسپری استفاده نکنید. اسپری ممکن است باعث آلوده‌شدن طعمه شود و سوسک ها دیگر به آن نزدیک‌ نشوند.
اسپری کردن سم بر روی حشرات باعث دورشدن موقت سوسک ها و لانه‌گزینی آنها داخل سوراخ‌ها و ترک‌های دیوار می‌شود و همین ممکن است، مشکل را بیشتر کند. به همین‌خاطر در اسپری کردن سم بر روی سوسک ها باید از بین‌بردن اصولی و ریشه‌ای آنها را مد نظر قرار داد.

۳. از محلول کنستانتره استفاده کنید

محلول کنستانتره محلولی بسیار تخصصی است که کاربردی عمومی دارد. این محلول یک سم یا بازدارنده شیمیایی است که با آب رقیق می‌شود و بعد روی سطوح مختلف، ترک‌ها یا شکاف‌ها برای از بین بردن سوسک اسپری یا مالیده می‌شود. این محلول بسیار مؤثر است و معمولا باعث دفع سوسک طی ۱ تا ۲ هفته می‌شود.

۴. از آفت‌کش‌های حرفه‌ای‌تر استفاده کنید

اگر در شرایط بدی گیر افتاده‌اید، به‌عنوان آخرین راه‌حل تصمیم‌ بگیرید از یک سم بسیار قوی برای از بین بردن کامل سوسک ها استفاده کنید. این سم حاوی سیپرمترین است. این طعمه‌ی قوی به‌دلیل وجود فرومون حالت چسبنده دارد و خیلی بیشتر از حشره‌کش‌های خریداری‌شده از فروشگاه‌ها، تأثیرگذارتر است. این محصول که به‌صورت کپسول فروخته می‌شود، یکی از تخصصی‌ترین و مؤثرترین روش‌ها برای از بین بردن سوسک است. این سم، تخم زنده‌ی سوسک‌ها را نیز از بین می‌برد و اثر آن تا سه ماه باقی می‌ماند. از این سم می‌توانید در اطراف خانه و یا زیرزمین هم استفاده کنید.

مهم‌ترین ویژگی این سم از بین‌رفتن تخم سوسک‌ها است. حتی حشراتی مانند عنکبوت‌ها که سوسک‌ها ممکن است از آن برای تغذیه و زنده ماندن استفاده کنند نیز با این حشره‌کش از بین می‌روند.
استفاده از این حشره‌کش را به‌عنوان آخرین راه‌حل امتحان کنید. در محیط‌هایی که کودکان هستند و یا حیوانات خانگی زندگی می‌کنند، هرگز از این حشره‌کش استفاده نکنید، زیرا ممکن است موجب ایجاد مسمومیت شدید و حتی عوارض خطرناک برای کودکان و یا حیوانات خانگی شود.

روش چهارم: استفاده از تله سوسک

۱. از تله سوسک استفاده کنید

تله سوسک به‌دلیل چسبندگی موجب از بین‌ رفتن این حشرات موذی می‌شوند. چند تا تله سوسک بخرید و در مسیرهای رفت‌وآمد سوسک ها قرار دهید. البته باید توجه داشت که این روش ممکن است باعث از بین رفتن سوسک ها شود، اما روی سوسک های داخل لانه و یا تخم سوسک اثری ندارد.

۲. از کوزه‌های آب استفاده کنید

یک روش ساده و خانگی قراردادن یک کوزه کنار دیوار است. سوسک ها وارد کوزه‌ می‌شوند، اما نمی‌توانند از آن خارج شوند. برای جلب توجه سوسک ها و هدایت آنها به داخل کوزه می‌توانید از طعمه نیز استفاده کنید، ‌حتی می‌توانید کوزه را از آب یا قهوه نیز پر کنید. البته این روش هم مانند روش قبلی فقط موجب از بین‌ رفتن سوسک های بزرگ می‌شوند و به تخم سوسک ها آسیبی نمی‌رسد.

۳. از تله‌ی بطری نوشابه استفاده کنید

یک بطری پلاستیکی نوشابه را انتخاب کنید و از جایی که بطری باریک می‌شود، آن را ببرید. سپس قسمت بریده‌شده را برعکس کنید و مثل یک قیف داخل قسمت پایینی بطری بگذارید. کمی آب و صابون داخل بطری بریزید و آن را در محلی که سوسک‌ها از آنجا عبور می‌کنند، قرار دهید. این کار باعث افتادن سوسک‌ها داخل بطری و غرق شدن آنها می‌شود.

روش پنجم: جلوگیری از بازگشت دوباره‌ی سوسک

۱. آشغال‌ها را از محیط خانه کاملا دور کنید

سوسک ها عاشق زباله و خاک‌روبه هستند و این فضاها محیط مناسبی را برای زندگی و تولیدمثل سوسک ها فراهم می‌کند و هرچه هوا سردتر شود،‌ سوسک ها برای گرم شدن به داخل خانه نقل‌مکان می‌کنند. مطمئن شوید که زباله‌ها، خاک‌روبه‌ها و برگ‌های ریخته و انباشت‌شده را به‌اندازه‌ی کافی از محیط خانه دور کرده‌اید.

۲. منافذ و ترک‌ها را ببندید

برای جلوگیری از ورود سوسک به داخل خانه بهتر است تمام منافذ و ترک‌ها و سوراخ‌ روی دیوار را کاملا پر کنید. ممکن است این کار زمان زیادی از شما بگیرد اما واقعا ارزش دارد، زیرا فضاهای تاریک مثل ترک‌ها و سوراخ‌ها می‌تواند به محل مناسبی برای رشد و تولیدمثل سوسک ها تبدیل شود. 

۳. از تله بازدارنده استفاده کنید

حتی اگر شما موفق شوید که به‌طور کامل از شر سوسک ها خلاص شوید، بهتر است باز هم از تله‌های بازدارنده استفاده کنید تا دوباره مورد هجوم این حشرات موذی و کثیف قرار نگیرید. بهترین راه، مسدود کردن سوراخ‌ها و منافذی است که می‌تواند به محل مناسبی برای رشد سوسک ها تبدیل شود، مانند راه‌ها یا دریچه‌های فاضلاب.

حشره‌کش مایع یا ژله‌ای را داخل مکان‌هایی که احتمال می‌دهید سوسک ها لانه کنند اسپری کنید. با این کار یک سد تقریبا نفوذناپذیر در برابر سوسک ها ایجاد می‌کنید.
روش دیگر برای دفع سوسک آشپزخانه اسپری کردن نمک زیر کابینت و داخل ترک‌ها است. اگر قرار است مکانی برای مدتی خالی باشد، بهتر است قبل از رفتن، زمین را با آب نمک بشویید.

نازنین بازدید : 41 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

چگونه در خانه پوشک بچه درست کنیم؟

قدیما قبل از این که پوشکای یه بار مصرف بیاد بازار پدر و مادرا کارشون رو با پوشکای خونگی راه مینداختن. البته با وجود این گرونی و قیمتای فضایی که روز به روز بیشتر و بیشتر میشه بعید نیست که دوباره همون روش قدیم رو پیش بگیریم و به جای خالی کردن جیبمون توی خونه پوشکای مقرون به صرفه تر و ارزون تر درست کنیم. البته برای این که به پوست بچه آسیب نرسه باید زود به زود پوشکش تعویض بشه. این روش درست کردن پوشک خیلی ساده ست و اصلا نیازی به دوخت و دوز نداره.

چگونه در خانه پوشک بچه درست کنیم؟

درست کردن پوشک با تیشرت بچگانه
pooshak01.jpg

از تیشرت ۱۰۰% نخ استفاده کنید چون پارچه های نخی قدرت جذب بالایی دارند.
از تیشرت آستین کوتاه یا آستین سه ربع استفاده کنید. تیشرت آستین سه ربع برای نوزادهای درشت تر مناسب است اما برای نوزادهای کوچک اضافه می آید.
سایز تیشرت را بر اساس سایز کودک انتخاب کنید.


مرحله اول درست کردن پوشک با تیشرت بچگانه
pooshak03.jpg

تیشرت را صاف روی زمین قرار دهید.
یک طرف تیشرت را تا کنید. تیشرت را همانند تصویر طوری تا کنید که قسمت درز حلقه آستین درست زیر وسط یقه لباس قرار بگیرد. آستین ها باید به سمت بیرون قرار بگیرد.

مرحله دوم درست کردن پوشک با تیشرت بچگانه
pooshak04.jpg

طرف دیگر تیشرت را درست مثل مرحله قبل به شکل سه طبقه تا کنید و آستین را به سمت بیرون قرار دهید. در انتها باید تیشرت به شکل حرف “T” در بیاید.

مرحله سوم درست کردن پوشک با تیشرت بچگانه
pooshak05.jpg

قسمت بالای تیشرت را تا کنید به طوری که آستین ها روی هم تا بخورند.

مرحله چهارم درست کردن پوشک با تیشرت بچگانه
pooshak06.jpg

قسمت پایین تیشرت را هم از وسط تا کنید. به این صورت پایین تیشرت را بردارید و تا پایین خط آستین ها بالا ببرید. با این کار می خواهیم ارتفاع تیشرت را نصف کنیم.

مرحله پنجم درست کردن پوشک با تیشرت بچگانه
pooshak07.jpg

کودک را روی تیشرت درست پایین آستین بنشانید. قسمت پایین تیشرت را روی کودک تا کنید و آستین ها را روی آن بپیچانید و در انتها با یک سنجاق محکم کنید.
در مرحله آخر روی پوشک را با محافظ پوشک پارچه ای بپوشانید. محافظ ضد آب برای جلوگیری از نم دادن پوشک بچه لازم است. این محافظ ها را می توانید زود به زود تعویض کنید.

نازنین بازدید : 34 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

احتمالاً نیش پشه را تجربه کرده اید. آیا از روش های درمان نیش پشه اطلاعی دارید؟ پوست برخی افراد به نیش پشه بسیار حساس است و باید بلافاصله بعد از پشه گزیدگی، نیش پشه را درمان کنند.

روش خانگی برای درمان پشه گزیدگی

پشه ها را بیشتر بشناسیم
پشه ها (Mosquito) با تغذیه از خون انسان و حیوانات، زنده می ماند. آنها با استفاده از اندام لوله مانند، نازک و تیزی که در دهان خود دارند، پوست انسان یا حیوانات را سوراخ می کنند و خون آنها را می مکند. پشه ها به قدری بزرگ هستند که می توان آنها را با چشم غیرمسلح دید.

پشه های نر شاخک هایی پردار دارند که به آنها در تشخیص حضور پشه های ماده، کمک می کند. شاخک های پشه های ماده، به اندازه ی نرها پرپشت نیست. نرها معمولا حدود یک هفته عمر دارند و ماده ها می توانند تا چندین ماه هم زنده بمانند.

شاید پشه ها موجوداتی کوچک باشند و عمر کوتاهی داشته باشند، اما می توانند تأثیرات مخربی بر زندگی انسان بگذارند. از خارش منطقه ی گزیده شده گرفته تا انتقال بیماری ها، پشه ها می توانند اغلب آزاردهنده و گاهی مرگبار باشند.

پشه گزیدگی

نیش پشه، پشه گزیدگی
معمولاً نیش پشه را وقتی که پشه نیش می زند احساس نمی کنیم، چون سوراخ ایجاد شده بسیار کوچک است. اما بعد از این که تأثیر خود را گذاشت، می تواند بسیار آزاردهنده و آسیب زننده باشد.

از علائم گزش پشه میتوان به خارش، تورم، کبودی و گاه عفونت پوستی اشاره کرد. همچنین در برخی از نقاط جهان، نیش پشه میتواند باعث بیماری‌های کشنده ای مانند مالاریا و تب استخوان شکن شود.

نیش پشه چه عوارضی دارد؟
تقریبا بلافاصله بعد از پشه گزیدگی، آن ناحیه از پوست‌ حالت برجسته پیدا می کند. در برخی موارد، ممکن است نقطه ی کوچکی را نیز وسط آن ببینید. این برجستگی خیلی زود متورم، قرمز و سخت میشود. پشه ها ممکن است هم زمان سایر نقاط بدن شما را نیز نیش بزنند.

اگر سیستم ایمنی بدن شما دچار اختلال باشد، احتمال دارد بدنتان واکنش های شدیدتری نشان دهد، مثل کهیر، ورم های بزرگ یا قرمزی و تورم غدد لنفاوی.

معمولا عوارض نیش پشه در کودکان بیشتر از بزرگسالان است و باید زودتر درمان شود.

بعد از نیش پشه، چه احساسی دارید؟
زمانی که پشه نیش خود را در پوست تان فرو میکند، ممکن است احساس سوزش داشته باشید. پس از آن آزاردهنده ترین عارضه، خارش پوست است. در موارد نادر، ممکن است که فرد واکنش آلرژیک شدیدتری را تجربه کند که باعث درد بدن، سردرد و تب میشود.

پشه ها چه بیماری هایی را منتقل می کنند؟
پشه ها میتوانند ویروس ها، باکتری ها و انگل ها را از راه بزاق خود منتقل کنند. زمانی که پشه ها شما را نیش می زنند، می توانند پاتوژن ها (عوامل بیماری زا) را به بدن تان منتقل کنند و باعث بیماری های خطرناک و حتی کشنده شوند، مثلا پشه هایی وجود دارند که ناقل بیماری های مالاریا، ویروس نیل غربی، تب دنگی، تب زرد و چندین ویروس دیگر هستند که باعث بیماری آنسفالیت (التهاب مغز) می شوند.

بیماری مالاریا در آمریکا نادر است اما در سایر نقاط جهان شیوع بیشتری دارد. به گفته‌ی سازمان بهداشت جهانی، در سال 2015 بیش از 200 میلیون مورد بیماری مالاریا گزارش شده است که در اکثر آنها، پشه ها عامل انتقال بیماری بوده اند.

برخی بیماری ها نیز از طریق نیش پشه منتقل نمی شوند که از بین آنها می توان به بیماری ایدز و هپاتیت اشاره کرد.

درمان نیش پشه

درمان نیش پشه
برای درمان نیش پشه می توانید از مواد غذایی داخل منزل استفاده کنید. در ادامه با 10 روش درمان خانگی نیش پشه آشنا شوید.

1. خمیر دندان برای درمان التهاب پوست
خمیر دندان ها معمولا طعم نعنایی دارند که باعث میشود پوستتان تسکین پیدا کند و خارش کمتر بشود. همچنین خمیردندان خواص رطوبتی دارند و تورم و التهاب ناشی از نیش حشرات را کاهش میدهند.

اگر پیشه نیشتان زد، برای درمان نیش پشه حداقل دو بار در روز مقدار کمی از خمیر دندان را بر روی قسمت آسیب دیده پوست قرار دهید.

2. سرکه سیب برای درمان عفونت گزیدگی
سرکه سیب اسید استیک دارد که به خاطر خاصیت ضد التهابی و خنک کننده اش، دارای خواص درمانی است. اگر پشه نیشتان زد و پوستتان شروع به خارش کرد، سرکه سیب روشی است که باید ازش استفاده کنید. خواص ضد میکروبی سرکه سیب میتواند از عفونت هایی که ممکنه با خارش پوست به وجود بیان جلوگیری کنه.

برای درمان نیش پشه 1 قاشق غذاخوری سرکه سیب رو با 1 قاشق غذا خوری آب سرد ترکیب کنید و روی محل نیش پشه بمالید. یک یا دو بار در روز این کار را انجام دهید.

3. چای سبز برای تسکین خارش پوست
کیسه چای سرد باعث تسکین فوری خارش پوست می شود. اسید تانیک (Tannic acid) چای سبز از التهاب و تورم ناشی از نیش پشه جلوگیری میکند.

برای درمان نیش پشه یک کیسه چای سبز را برای 10 تا 15 دقیقه در مقداری آب سرد دقیقه خیس کنید، سپس به مدت 10 دقیقه بر روی ناحیه ای که پشه نیش زده قرار دهید. 

4. عسل
عسل یکی از بهترین داروها برای بیماری های مختلف است. در حالی که خواص ضد میکروبی عسل میتواند عفونت را از بین ببرد، خاصیت ضد التهابی و ضد زخم عسل به شما کمک میکند تا خارش نیش پشه را از بین ببرد.

اگر برای درمان پشه گزیدگی از عسل استفاده می کنید، مقدار کمی عسل را روی نیش پشه قرار بدید. این کار را تا زمان بهبودی کامل ادامه دهید.

5. لیمو
لیمو حاوی مقدار زیادی اسید است و اثر ضد التهابی بر روی نیش پشه دارد و تورم ناشی از پشه گزیدگی را کاهش می دهد.

یک لیمو را از وسط نصف کنید و بر روی ناحیه ای پوست که پشه نیش زده قرار بدید. 5 تا 10 دقیقه بعد؛ پوست خود را شستشو دهید. این کار را فورا بعد از این که پشه نیشتان زد انجام بدید.

6. سیر و درمان خارش نیش پشه
سیر از قرن ها پیش به خاطر خواص درمانی فوق العاده ای، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. سیر خرد شده ترکیبات گوگرد زیادی دارد که از خواص بیولوژیکی فوق العاده ای بهره مند است. طبیعت ضد التهابی سیر در درمان بسیاری از بیماری ها و عفونت ها بسیار مفیده و سریعا از خارش نیش پشه جلوگیری میکند.

برای درمان نیش پشه با استفاده از سیر، فقط کافیست 1 یا 2 حبه سیر را پوست کنده و به آرامی روی نیش پشه بمالید.

7. یخ
یخ به دلیل اینکه خنک است، خیلی سریع التهاب پوست را کاهش میدهد. یکی از روش هایی که می توانید نیش پشه و التهاب بعد از آن را درمان کنید، استفاده از کمپرس یخ است. پیشنهاد می کنیم 2 قالب یخ را در یه پارچه تمیز بذارید و برای 10 تا 15 دقیقه بر روی پوست آسیب دیده قرار دهید.

8. آب داغ و کاهش اثر نیش پشه
وقتی پشه نیشتان می زند، به پوست شما پروتئین تزریق می کند که مانع لخته شدن خون میشود. این پروتئین ضد انعقادی علت خارش پوست شماست. دمای بالای آب می تواند خارش پوست را کاهش دهد. برای درمان نیش پیشه می توانید از کپمرس آب گرم استفاده کنید.

یک پارچه تمیز را داخل یک کاسه آب داغ بگذارید. پارچه راخیس کنین و آب اضافیش را بگیرید و برای مدت 5 تا 10 دقیقه بر روی محل گزش پشه قرار دهید. هر روز 2 یا 3 بار این کار را انجام دهید.

9. پیاز
پیاز یه منبع غنی از ترکیباتی مثل آلیسین و کورستین دارد که برای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی شناخته شده هستند. پیاز بخاطر داشتن خاصیت ضد التهابی برای درمان خارش نیش پشه مفید است و بخاطر بوی قوی که دارد دفع کننده پشه نیز هست.

برای درمان خارش پشه گزیدگی 1 پیاز را خرد کنید تا خمیر شود. سپس خمیر پیار را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی محل گزش پشه قرار دهید.

10. نمک
نمک یک ضد عفونی کننده طبیعی است که از بروز عفونت جلوگیری میکند. کاربرد موضعی نمک نیز اثرات ضد التهابی دارد که خارش و التهاب محل نیش پشه را از بین میبرد.

برای درمان نیش پشه میتوانید نصف قاشق چای خوری نمک را با چند قطره آب مخلوط کنید. خمیر به وجود آمده را بر روی ناحیه ای که پشه نیش زده قرار دهید تا خشک شود. سپس پوست خود را با آب سرد شستشو دهید.

نازنین بازدید : 30 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

لباس مجلسی همان لباس پرکاربرد بین خانم ها برای جشن های مختلف است که هنگام انتخاب و خرید آن باید به مد سال توجه کنید و لباسی بخرید که مدرن و امروزی باشد، به همین منظور در این بخش از دنیای مد بهترین لباس محفلی دخترانه  شما را با مدل لباس مجلسی هایی که سال 2019 مد هستند آشنا میکنیم.

لباس مجلسی 2019

لباس مجلسی 2019

مدل لباس مجلسی سال 2019

لباس مجلسی های جدید در مدل های مختلف کار شده و ساده وجود دارند که هرکس با توجه به سلیقه و موقعیت دست به انتخاب میزند، در انتخاب لباس مجلسی به نکات زیادی باید دقت کنید از جمله جنس، رنگ، سایز، بلندی و کوتاهی، آستین داشتن یا نداشتن و... همچنین رنگ پوست و فرم اندام تان نیز تاثیرگذار هستند.

اگر قصد دوختن لباس مجلسی دارید میتوانید سری به وبسایت های معتبر مانند نمناک بزنید و از مدل لباس های آن ها ایده بگیرید، اینطوری میتوانید راحت تر مدل لباس دلخواه تان را پیدا کنید.

لباس مجلسی کار شده

لباس مجلسی کار شده زنانه

با لباس مجلسی های شیکی که سال 2019 مد هستند قطعا در مجلس خواهید درخشید فقط کافیست لباسی که انتخاب میکنید متناسب با فرم اندام و رنگ پوست شما باشند.

پیراهن مجلسی بلند

پیراهن مجلسی بلند و کار شده

لباس مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه کوتاه

لباس مجلسی بارداری

شیکترین مدل لباس مجلسی زنانه

لباس مجلسی لمه

لباس مجلسی دخترانه و جدید

نازنین بازدید : 31 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

نحوه پیگیری کارت خودرو نیز مانند پیگیری کارت سوخت خودرو، یکی از موضوعاتی است که خصوصا برای کسانی که به تازگی و برای اولین بار خودرویی را خریداری کرده اند، بسیار مورد سوال است. کارت خودرو به عنوان یکی از اسناد مهم و الزامی که همواره باید در هنگام رانندگی همراه راننده باشد، هویت خودرو و مالک خودرو را مشخص می کند و در بسیاری از مواقع مانع از انتقال خودرو به پارکینگ و اعمال قانون به صورت توقیف خودرو می شود و لازم است که مراحل ترخیص خودرو از پارکینگ را بعد از آن انجام دهید. بنابراین فارغ از موضوع پیگیری کارت خودرو، وقتی این کارت را دریافت کردید، همیشه و در همه حال آن را همراه خود داشته باشید تا دچار دردسر نشوید. پیگیری کارت ماشین کارت خودرو همان کارتی است که مشخصات خودرو اعم از نام مالک، شماره پلاک خودرو، شماره vin و بارکد پستی ماشین در آن درج شده است. این کارت همان کارتی است که در مراکز تعویض پلاک، خریدار برای تعویض آن و نامگذاری آن به نام خودش، هزینه پرداخت می کند و همان جا نیز هزینه پست را پرداخت می کند تا کارت ماشین به آدرس پستی اش ارسال شود. پس مشخص می شود که پیگیری کارت خودرو باید از طریق اداره پست انجام شود. در صورتی که این کارت مفقود شده و یا المثنی آن صادر شده باشد، باید انتظار افت قیمت ماشین را نیز داشته باشید.


نحوه پیگیری کارت خودرو

باید بدانید که برای تایید و تصحیح بانک اطلاعاتی راهور، سند و کارت خودروها به صورتی پستی به درب منزل مالک خودرو ارسال می شود تا به این ترتیب محل سکونت آنها به طور دقیق شناسایی و تایید شود. اگر کارت خودرو به دست مالک به هر دلیلی نرسد، کارت خودرو برگشتی محسوب می شود و برگشت می خورد. از آنجا که اداره پست مسئول تحویل کارت خودرو به متقاضی است، لذا پیگیری کارت خودرو باید از طریق اداره پست انجام شود. بهترین و موثرترین پیشنهاد برای اینکه کارت خودروی شما به موقع و بدون معطلی و دردسر به دستتان برسد این است که در هنگام تکمیل فرم درخواست کارت خودرو به نام خودتان (در مرکز تعویض پلاک)، حتما آدرس محل سکونت خود را دقیق و شفاف و حتما همراه با کد پستی درج کنید. ابهام داشتن آدرس محل سکونت یا کمترین و کوچکترین اشتباه در درج شماره کوچه یا پلاک یا کد پستی، باعث می شود که کارت شما به موقع به دستتان نرسد و در نهایت برگشت داده شود. در این صورت مجبورید برای برای دریافت آن به باجه های معطله اداره پست مراجعه کنید.


پیگیری کارت خودرو در سایت اداره پست

همان طور که گفتیم برای پیگیری کارت خودرو باید به سایت اداره پست مراجعه کنید. این سایت به آدرس http://post.ir خدمات و سرویس های بسیار زیادی را ارائه می دهد که تنها یکی از آنها پیگیری کارت خودرو است. اساسا اداره پست مدت بسیار زیادی است که در ارائه خدمات اینترنتی فعالیت می کند و در این زمینه بیش از هر اداره دیگری موفق عمل کرده است و بسیاری از سرویس های خود را فقط از طریق اینترنت ارائه می دهد و نیاز متقاضی را به طور کامل رفع می کند. بنابراین مطمئن باشید که پیگیری کارت خودرو شما از طریق این سایت بسیار ساده و راحت انجام می شود.


وقتی به سایت رسمی اداره پست به آدرسی که در بالا یاد کردیم، مراجعه کردید، باید در قسمت راست سایت و در ستون مربوط به "خدمات الکترونیکی پست" روی گزینه "رهگیری مرسولات سازمانی" کلیک کنید تا وارد صفحه جدیدی شوید. در صفحه ای که برای شما باز می شود می توانید مرسولات سازمانی (شناسنامه،کارت خودرو،کارت سوخت،گواهینامه، مرسولات نظام وظیفه و ابلاغیه دیوان عدالت اداری) را رهگیری کنید. بنابراین از قسمت مربوطه برای پیگیری کارت خودرو، گزینه کارت خودرو را انتخاب کنید و پس از وارد کردن شماره پلاک خودرو و کد امنیتی، دکمه "جستجو " را فشار دهید و منتظر بمانید تا نتیجه برای شما نشان داده شود.

ویرایش دوباره آدرس و مشخصات برای مالکان خودرو

مشکل بسیاری از کاربران در مورد پیگیری کارت خودرو این است که آدرس آنها تغییر کرده است و آنها دقیقا نمی دانند که تغییر آدرس خود را کجا و چگونه باید اعلام کنند. برای این دسته از کاربران نیز توضیح می دهیم که برای اعمال تغییرات در آدرس باید به آدرس Rahvar120.ir/index مراجعه کنند. این آدرس مربوط به صفحه ای از سایت راهور 120 است که برای اعمال تغییرات در آدرس مالکان خودروها راه اندازی شده است. در این صفحه شما باید مشخصات خود را وارد کنید تا مدارک خودرو شما به آدرس جدید تان ارسال شود. در این راستا اداره راهور ناجا گزینه ای در این زمینه اضافه نموده است که در صورت وارد کردن هرگونه آدرس و مشخصات اشتباهی با کلیک بر روی گزینه ویرایش امکان تصحیح مشخصات اعم از آدرس، کد پستی، شماره تلفن و سایر مشخصات وجود داشته باشد. با وارد کردن اطلاعات خود در این بخش یا ویرایش آن پیگیری کارت خودرو ساده تر انجام می شود و کارت خودرو خیلی زود به آدرس شما ارسال خواهد شد. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که با آی پی ایرانی وارد وب سایت ناجا شوید، زیرا با نرم افزار های تغییر آی پی نمی توان وارد وب سایت ناجا شد.

نازنین بازدید : 25 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

نظرسنجی یا رای گیری در تلگرام امروز با آپدیت 5.1.1 اضافه شد. این قابلیت جدید به شما امکان می‌دهد تا یک موضوع مشخص را به رای بگذارید و افراد به صورت ناشناس در آن شرکت می‌کنند و فقط متوجه می‌شوید چند نفر شرکت کرده‌اند و هر گزینه چند درصد رای آورده است.

مراحل ساخت نظرسنجی

در ابتدا وارد گروهی شوید که می‌خواهید در آن رای گیری کنید. سپس مانند تصویر پایین گزینه الصاق یا Attachment را انتخاب کنید.

رای گیری در تلگرام

حالا روی گزینه Poll یا رای گیری بزنید.

نظرسنجی تلگرام

در قسمت سوال یا QUESTION موضوع رای گیری را بنویسد.

در قسمت POLL OPTIONS هم گزینه‌ها را وارد کنید.

نظرسنجی تلگرام

در نهایت هم روی گزینه Send یا ارسال بزنید تا نظرسنجی در گروه و یا در کانال شما ارسال شود.

نظرسنجی تلگرام

نکات نظرسنجی تلگرام

نظر سنجی را می‌توانید در همه گروه‌ها بگذارید.

نظرسنجی را فقط در کانالی می‌توانید قرار دهید که امکان نوشتن مطلب در آن را دارید.

هر زمان که بخواهید می‌توانید پایان رای گیری را اعلام کنید. برای این کار کافی است روی نظرسنجی نگه دارید و سپس Stop Poll یا توقف رای گیری را انتخاب کنید. در این صورت دیگر هیچکس نمی‌تواند در نظرسنجی شرکت کند اما نتایج همچنان نمایش داده می‌شود.

نازنین بازدید : 24 سه شنبه 11 خرداد 1400 نظرات (0)

 حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آنجایی که در شبکه های اجتماعی امکان دسترسی افراد مختلف به اطلاعات شخصی تان بسیار بالاست و هکرها و نفوذی ها اگر بخواهند برای شما دردسر ایجاد کنند به راحتی این کار را خواهند کرد پس می توان نتیجه گرفت حفظ حریم شخصی افراد و حفاظت از اطلاعات آن در مرحله اول نخستین موضوع مهمی است که شبکه های اجتماعی تلاش دارند برای آن برنامه ریزی دقیقی کنند.نحوه فهمیدن کسانی ک شماره ما را دارند در تلگرام هرچند دسترسی به اطلاعات شما از قبیل لیست مخاطبان، تصاویر و فیلم های موجود در گالری، موقعیت مکانی، شنود مکالمات، فیلمبرداری و عکسبرداری بدون اجازه شما در هنگام نصب انجام می پذیرد، اما اجازه این دسترسی ها جزئی از خاصیت برنامه های تعاملی و دیگر نرم افزارها برای ارائه خدمات به شما است.

حال این سوال پیش می آید که چگونه متوجه شویم چه کسانی شماره ما را در تلگرام، واتس آپ، لاین و دیگر شبکه های اجتماعی بر روی گوشی خود ذخیره کرده اند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در ابتدا برنامه ای که نصب می کنید به دلیل اینکه از شما برای ورود شماره تلفن می خواهد تا برای تکمیل درخواست شما برایتان رمز ورود بفرستد، به تمامی لیست مخاطبان شما دسترسی دارد تا شما متوجه شوید چه کسانی برنامه مدنظر شما را نیز نصب کرده اند.

سوالی که پرسیده می شود نشان از دغدغه مندی برای حفظ حریم شخصی دارد و باید بدانید که هیچ یک از شبکه های اجتماعی اجازه دسترسی دیگران را به شماره تلفن شما نخواهند داد، زیرا این امر نقض حریم خصوصی افراد به شمار می رود، در مرحله اول برنامه نویسان اجازه این کار را نخواهند داد اما به طور کلی روش درستی برای اینکه متوجه شوید چه کسانی شماره شما را ذخیره کرده اند وجود ندارد.

نازنین بازدید : 33 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

سایر کاربران تلگرام تنها در صورتی می توانند شماره تلفن شما را در تلفن خود ذخیره کرده و مخاطبین خود را با تلگرام همگام سازی کنند. این شامل دوستان ، همه افراد در تماس تلفنی شما و هر کسی است که می خواهید شماره تلفن خود را با او به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال ، اگر دوست جدیدی در تلگرام ایجاد کنید یا به دوست خود نام کاربری بدهید ، آنها شماره تلفن شما را نمی بینند مگر اینکه شماره شما را داشته باشند. آنها فقط وقتی می توانند شماره شما را ببینند که اطلاعات مخاطب را به مخاطبین تلفن خود اضافه کرده باشید.

 مخفی کردن شماره در تلگرام

با این حال ، روشی وجود دارد که به شما امکان می دهد افراد را بدون نمایش شماره خود به مخاطبین خود اضافه کنید. برای پنهان کردن شماره تلفن تلگرام خود ، این مراحل را دنبال کنید:

Telegram را باز کنید و روی  “Settings ” ضربه بزنید.

روی “Privacy and Security ” ضربه بزنید و به  “Data Settings” ضربه بزنید.

“Sync Contacts.” را تغییر دهید.

مخفی کردن شماره در تلگرام

مخاطبین شما دیگر همگام سازی نخواهند شد و از مشاهده شماره شخصی خود جلوگیری می کنند.

 

شماره تلفن را در موبوگرام مخفی کنید

برای پنهان کردن شماره در موبوگرام ، این مراحل را دنبال کنید:

۱- ابتدا برنامه Mobogram را شروع کنید

۲- وارد قسمت تنظیمات موبوگرام ( Mobogram Settings ) شوید .

چگونه شماره را در تلگرام مخفی کنیم

۳- روی Ghost Mode Settings تپ کنید .

مخفی کردن شماره موبایل در تلگرام

۴- گزینه Hide Phone In Menu را فعال کنید . به این ترتیب مخفی کردن شماره تلفن در موبوگرام برای شما فعال می شود

نازنین بازدید : 30 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پیگیری کارت ماشین با پیامک

موثرترین روشی که افراد در روش های پیگیری کارت ماشین دنبال می کنند پیگیری کارت خودرو از طریق پیام کوتاه است. باید بگویم که برخلاف بسیاری از موارد مانند گزارش تخلف و … که می توان از طریق پیام کوتاه برای پیگیری کارت ماشین از طریق پیامک درخواست کرد

، هیچ شماره ای وجود ندارد و امکان پیگیری کارت ماشین از طریق پیامک وجود ندارد ، بنابراین که می توانید از پست یا کد USSD (# 110 #) برای درخواست کارت ماشین استفاده کنید. در زیر ، ما روش ردیابی را با دو روش ذکر شده توضیح خواهیم داد.

پیگیری کارت خودرو از طریق پست

بهترین راه برای درخواست کارت ماشین پیگیری از طریق پست است ، زیرا کارت خودرو شما به اداره پست تحویل داده می شود. این اطلاعات پلیس را تکمیل می کند ، یعنی. اطلاعاتی که به پلیس ارائه می کنید تأیید شده است ، شما پلاک خودرو را تغییر می دهید.

آدرس دقیق را به پلیس ارائه دهید تا کارت شما به اشتباه به آدرس دیگری ارسال نشود. برای پیگیری نامه نیازی به مراجعه به اداره پست نیست. سالهاست اداره پست خدمات اینترنتی برای پیگیری راه اندازی کرده است به مراحل زیر دقت کنید:

۱ابتدا به سایت اداره پست به آدرس https://www.post.ir وارد شوید.
۲پس از باز شدن صفحه مربوط به سایت اداره پست در صفحه اصلی در قسمت پایین در سمت راست در قسمت خدمات الکترونیک پست گزینه مربوط به رهگیری مرسولات سازمانی را انتخاب کنید. مقاله رهگیری مرسوله پستی را در این خصوص مطالعه نمایید.
۳پس انتخاب گزینه رهگیری مرسولات سازمانی در صفحه باز شده گزینه کارت خودرو را انتخاب کنید. (لازم به توضیح است در این قسمت خدماتی مانند کارت سوخت ، گواهینامه و … را نیز می‌‌توانید پیگیری کنید)
۴بعد از انتخاب گزینه کارت خودرو ابتدا شماره پلاک خودرو را وارد کنید سپس کد امنیتی را وارد کنید در نهایت گزینه جست و جو را بزنید تا از مراحل ارسال کارت خودرو خود مطلع گردید.
لازم به توضیح است به هر دلیلی اگر نتوانستید وارد سایت اداره پست شوید برای پیگیری کارت خودرو از طریق اداره پست می‌‌توانید شماره ۸۴۴۷۰۰۰۰-۰۲۱ که مربوط به واحد امور مشتریان اداره پست می‌‌باشد شماره گیری کنید و کارت خودرو خود را پیگیری کنید.
در زیر تصاویر مراحل استعلام کارت ماشین از طریق سایت اداره پست نشان داده می‌‌شود.

پیگیری کارت خودرو

پیگیری کارت ماشین از طریق سایت پست

پیگیری کارت ماشین از طریق کد دستوری USSD

روش دیگری برای این کار وجود دارد و آن  پیگیری کارت از طریق کد دستوری USSD است.

برای این کار باید بگویم که ابتدا کد دستوری # ۱۱۰ * را با تلفن همراه خود بردارید ، سپس گزینه دو را انتخاب کنید ، یعنی. خدمات در حال انجام ، سپس گزینه دو را انتخاب کنید ، یعنی. خدمات راهور ، و در آخر کارت ماشین را برای بررسی وضعیت کارت ماشین خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این سرویس در حال به روز رسانی است و در حال حاضر فعال نیست و در آینده امکان استعلام وضعیت کارت خودرو از طریق کد USSD وجود دارد.

توجه: دلیل دیگر دریافت نکردن کارت خودرو استرداد آن است. دو دلیل ممکن است برای برگرداندن کارت شما وجود داشته باشد: ۱- آدرس اشتباه داده شود ۲- وقتی پستچی می رسد ، هیچ کس در آدرس داده شده کارت را دریافت نمی کند.

در هر دو حالت امکان بازگشت کارت اتومبیل وجود دارد که می توانید از طریق پست ردیابی کنید و بفهمید کدام شعبه دفتر پست است یا کدام پستچی مسئول آن است. بخاطر داشته باشید که اگر کارت اتومبیل خود را گم کرده اید ، حتماً فوراً عدم حضور آن را گزارش کرده و یک نسخه کپی درخواست کنید ، زیرا ممکن است کارت شما به دست دلالان بیفتد و آنها از آن سو mis استفاده کنند.

نتیجه گیری:

همانطور که گفته شد ، کارت خودرو یکی از مهمترین و حساس ترین اسناد هویتی خودرو است که نشان می دهد شما کاملاً مالک ماشین هستید و خودرو دزدیده نشده است ، اما اگر اتومبیل شما به دلیل خرید جدید کارت ندارد کارت ماشین را گم کرده و درخواست شما کارت کارت را پس از ۱۴ روز دریافت نکرده اید.

نازنین بازدید : 33 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پلیس راهنمایی و رانندگی این کشور یک وب سایت برای جویا شدن تخلفات اتومبیل دارد. برای دریافت فرم تخلف خودرو می توانید به وب سایت پلیس راهور مراجعه کنید.

طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه پرس و جو از این سایت ، اطلاعات موجود در این سایت آفلاین است و مربوط به سرورهای پلیس راهنمایی و رانندگی نیست و پایگاه داده این سایت به صورت هفتگی به روز می شود. یکی از مهمترین دلایل آفلاین بودن این بخش ، امنیت اطلاعات سیستم پلیس راهور است.

دریافت خلافی خودرو با شماره پلاک و موبایل

پس از پرداخت مبلغ جریمه ، پس از ۷۲ ساعت به سیستم پلیس راهور وارد می شود و پس از به روزرسانی بعدی می توانید رسید پرداخت را مشاهده کنید.

خوب ، پس از مراجعه به این وب سایت ، شما فقط باید کد ۸ رقمی پشت کارت ماشین خود را وارد کنید و سپس برای جلوگیری از ورود ربات ها ، کد captcha را وارد کنید و برای دیدن نتایج ، روی دکمه جستجو کلیک کنید. بودن.

پس از انجام مراحل ، میزان تخلف شما به شما نشان داده می شود که معمولاً مربوط به چند روز گذشته است و با استفاده از شناسه حساب و شناسه پرداختی که به شما ارائه می شود ، می توانید از خدمات پرداخت قبض Itor برای جمع آوری جریمه خود استفاده کنید .

کد ۸ رقمی که روی کارت ماشین قرار گرفته است

سامانه دریافت خلافی خودرو

وبسایت راهور

سایت پلیس راهبر

روش دوم: دریافت خلافی خودرو به صورت پیامکی

برای این که بتوانید میزان خلافی خودروی خود را به صورت پیامکی دریافت نمایید کافیست که کد ۱۷ رقمی VIN را که بر روی سند و یا کارت ماشین درج شده است را به یکی از شماره های زیر پیامک نمایید:

شماره اول: ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰

شماره دوم: ۱۱۰۰۰۵۱۵۱

شماره سوم: ۳۰۰۰۵۱۵۱

سپس میزان خلافی شما به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت برای شما ارسال خواهد شد که با استفاده از آن می توانید قبض جریمه را پرداخت نمایید.

برای پرداخت قبض جریمه خودروی خود می توانید از وبسایت ایتور در بخش پرداخت قبض استفاده نمایید.

کد VIN روی سند خودرو

دریافت بارکد کارت ماشین با پلاک

 

کد VIN بر روی کارت خودرو

گرفتن خلافی خودرو

روش سوم: دریافت خلافی خودرو با مراجعه به دفتر پلیس +۱۰

برای دریافت گزارش تخلف از این طریق ، باید با خدمات پلیس +۱۰ تماس گرفته و درمورد تخلف با پرداخت مبلغ ۲۷ هزار تن همراه با حق غیبت ، یعنی ده هزار و پانصد تن ، در مورد تخلف س theال کنید. باید ۳ برگ باشد ، برای هر ورق باید دویست تن پرداخت کنید.

نازنین بازدید : 31 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

در مقاله‌های قبلی به شما ایده‌های خرید کادو برای آقایان و کادو برای خانم‌ها را معرفی کردیم. همچنین مطالعه مقاله کادو تولد پسر هم می‌تواند برای شما جالب باشد. حال در این پست قصد داریم که تعدادی ایده جذاب کادو تولد برای دختر خانم‌های جوان و نوجوان و همچنین کادو تولد مناسب برای دختربچه‌ها را به شما ارائه دهیم.

برای دیدن لیست کادو برای دختر 20 ساله اینجا کلیک کنید.

دخترها همیشه موقع هدیه گرفتن ذوق خاصی دارند، اما از آن‌جایی که همیشه انتخاب‌های متفاوتی دارند انتخاب یک کادوی مناسب برایشان کمی دشوار است. به همین دلیل قبل از خرید کادو باید گزینه‌های بسیار زیادی را در نظر بگیرید.

گاهی اوقات آن‌ها با کوچک‌ترین هدیه مثل یک شاخه گل رز شگفت زده و خوشحال می‌شوند اما زمانی که حوصله نداشته باشند با هیچ چیز حتی یک انگشتر الماس هم خوشحال نمی‌شوند. این‌ها ویژگی‌هایی ست که اکثر دختران دارند و هیچ‌گاه نمی‌توانید بفهمید که در هر زمان چه در دل آن‌ها می‌گذرد!

بنابراین سعی کردیم فهرستی از هدیه‌های مختلف را ارائه دهیم که می‌تواند لبخند را بر لب هر دختری صرف نظر از حالت یا انتظارش بیاورد.

yektanet-logo-sign
تبلیغ
خرید کفش تابستانه - با تخفیف ویژه
خرید کفش تابستانه - با تخفیف ویژه

مشاهده
ایده‌های عالی کادو تولد برای دختران جوان و نوجوان
1) دستبند الهام بخش
به‌عنوان کادوی تولد یک دستبند زیبا با یک پیام الهام دهنده حک شده بر روی آن به همسر، خواهر یا دختر خود هدیه دهید.

این دستبند نه تنها برای مچ دست ظریف او مناسب است بلکه باعث تشویق او به جنگیدن در هنگام بروز مشکلات نیز می‌شود.

با این هدیه به او اطمینان می‌دهید که از حمایت بی قید و شرط شما برخوردار است و همچنین به او القا می‌کنید که به خودش اطمینان داشته باشد.

کادو تولد برای دختر-دستبند اهام بخش-کادو تولد دخترانه مناسب
2) بالشتک مهتابی
یک کادوی تولد دخترانه متفاوت و البته زیبا و مطابق تکنولوژی روز. چراغ‌های LED درون این بالش‌ها باعث می‌شود که در تاریکی شب بدرخشد و جلوه بصری زیبا و دل‌نشینی در اتاق ایجاد کند.

کادو تولد برای دختر-بالش مهتابی-کادو تولد جالب برای دختر
3) ساعت هوشمند
این یکی از گران‌ترین هدیه‌های تولد است که مطمئناً همه دخترخانم‌ها از آن خوششان می‌آید و تا سال‌های طولانی نیز برایشان ماندگار است. این هدیه علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی نیز هست.

کادو تولد برای دختر-ساعت هوشمند-کادو تولد مدرن دخترانه
4) عروسک‌های پشمالوی بزرگ
اکثر دختر خانم‌ها (نه همه) علاقه شدیدی به عروسک‌های پشمالو دارند. برای این دسته از دخترها هیچ هدیه گران قیمتی در جهان وجود ندارد که بتواند به اندازه این عروسک‌ها احساساتشان را تحریک کند. اگر دختری هم که شما می‌خواهید برایش کادوی تولد بخرید علاقه‌ مند به عروسک هست مطمئناً یک خرس یا هر عروسک پشمالوی بزرگ دیگر او را هیجان زده خواهد کرد.

کادو تولد برای دختر-عروسک پشمالو-هدیه تولد دخترانه دوست داشتنی
5) دفتر خاطرات
بسیاری از دخترها به دفتر خاطرات خود وابسته‌اند به ‌طوری‌که هیچ وقت آن را از خودشان دور نمی‌کنند. باور کنید یا نه او از دفتر خاطراتش با عشق و علاقه بسیار مراقبت می‌کند.

پس اگر دختر مورد نظر شما هم به نوشتن و ثبت خاطرات روزانه‌اش علاقه مند است می‌توانید به‌عنوان کادوی تولد یک دفتر خاطرات با جلد چرم به او بدهید که تا همیشه برایش باقی بماند؛ و هرگاه خاطره‌ای در آن می‌نویسد یا چشمش به آن می‌افتد به یاد شما بیافتد.

کادو تولد برای دختر-دفتر خاطرات-کادو تولد جالب و ماندگار
6) اسپیکر لمسی بی‌سیم
اسپیکر لمسی برای کسانی که از درگیر شدن با سیم‌های در هم گره افتاده متنفرند، می‌تواند هدیه تولد مناسبی باشد. این‌گونه آن‌ها می‌توانند با خیال راحت و بدون سر و کله زدن با سیم‌ها آهنگ موردعلاقه خود را گوش دهند.

کادو تولد برای دختر-اسپیکر لمسی-کادو تولد دیجیتالی برای دختران
7) مونوپاد
این یک واقعیت اثبات شده است که دخترها ( البته نه همه) عکس گرفتن به‌خصوص سلفی گرفتن را دوست دارند. پس مونوپاد می‌تواند یک هدیه تولد جالب و کاربردی برای این دسته از دخترها باشد تا به راحتی بتوانند در زاویه‌های مختلف از خودشان عکس بگیرند.

نازنین بازدید : 39 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

از لحاظ مواد مصرف شده می توان قالی دستباف را در ۵ گروه دسته بندی کرد:

• پشمی: به فرشی که تار و پود آن از جنس پنبه و پرز آن پشمی باشد می گویند. لازم به ذکر است که در میان ایلات و عشایر به جای نخ پنبه از پشم استفاده می شود.

 https://carpetm.ir/فرش-دستبافت/

• تمام ابریشم: به فرشهایی که پرز و چله آن از ابریشم باشد، تمام ابریشم می گویند.

 

• گل ابریشم: در این گونه فرشها در نقش ها و دور حاشیه ها به جای پرز پشمی از ابریشمی استفاده می شود و معمولاً چله اینگونه فرشها از ابریشم است.

 

• کف ابریشم: در زمینه اینگونه فرشها به جای پرز پشمی از پرز ابریشمی استفاده می شود.

 

• سوف: نوعی قالی است که زمینه آن از پود ضخیم و نازک تشکیل شده و نقش گل و بوته ها پرز دار می باشد.
پیشنهاد ویژه
جذب فالوورر,افزایش فالوور,خرید لایک و کامنتجذب فالوور واقعی وفعال در اینستاگرامخرید کتاب کودکاسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنینمد و پوشاک,زیور آلات ، طلا وجواهر (سنگ های قیمتی،گردنبند، گوشواره ، دستبند و..)معرفی و خرید سنگهای ماه تولد

نام انواع فرش , تحقیق در مورد فرش دستباف
انواع طرح های فرش دستبافت

 

انواع فرش دستبافت ایرانی از نظر طرح‌ 
• طرح‌های آثار باستانی و ابنیه اسلامی : این گروه شامل تمام طرح‌هایی است که از نقوش و اشکال تزیینی بناها، عمارات و کاشیکاری‌های آن‌ها گرفته شده است. 

 

• طرح‌های شاه‌عباسی : اساس تمامی طرح‌های شاه عباسی بر مبنای کاربرد گل معروف شاه عباسی در این طرح است. گل‌های شاه عباسی به همراه بندهای ختایی و گاه تلفیقی با اسلیمی‌ها، انواع مختلفی از نقوش فرش را ایجاد می‌کنند. 

 

• طرح‌های اسلیمی : فرم اصلی این طرح‌ها بر پایه گردش منظم و نقوش اسلیمی است. طرح‌های اسلیمی دارای انواع و اشکال مختلفی است که خود مورد طبقه بندی قرار می‌گیرد.

 

• طرح‌های قابی : فرش با اشکال هندسی، مربع و لوزی، شبکه بندی می‌شود و در داخل هر یک از این خانه‌ها نقش مایه‌هایی از قبیل گلدان گل، بته، شاخهٔ گل، درختانی مانند سرو و بید، پرندگان و … ترسیم می شود. 

 

• طرح‌های اقتباسی : اغلب طرح‌های این گروه شباهت زیادی به طرح‌های فرش مناطق مرزی ایران و کشورهای همسایه دارد، ایرانیان با استفاده از هوش و ذکاوت خود تغییراتی در آن به وجود آورده‌اند. به همین دلیل به طرح‌های اقتباسی معروف‌اند.

 

• طرح‌های افشان : اشکال و اجزا تشکیل دهنده بیشتر طرح‌ها به صورت پیوسته و بدون انقطاع ترسیم می‌شود در حالی که در طرح افشان اجزاء تشکیل دهنده طرح به صورت پراکنده و جدا از هم ولی با فاصله منظم از یکدیگر طراحی می‌گردند. در این طرح همهٔ بند و گل و برگ‌ها در متن فرش به صورت افشان و پراکنده بوده و هیچ‌کدام از گل و برگ‌ها دارای قرینه نمی‌باشند. 

 

• طرح‌های بته‌ای : از طرح‌های معروف و موفق در طرح قالی، که علاوه بر ایران در هندوستان نیز رواج دارد. اندازهٔ بته‌ها متفاوت است. گاه آنچنان بزرگ است که چند بته برای کل فرش کافی است ولی در بیشتر موارد بته‌ها با اندازه‌های کوچک در ردیف‌های موازی در متن فرش یا در حاشیهٔ قالی دیده می‌شوند. 

 

• طرح‌های ایلی و عشایری : این طرح‌ها عموماً توسط عشایر ایران بافته می‌شوند و اغلب نگاره‌ها و تزیینات طرح برگرفته از ذهن قالیبافان است.  

نازنین بازدید : 43 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

Snapchat بهترین و جذاب ترین راه برای به اشتراک گذاشتن لحظات خود با دوستان و آشنایان است. برای نصب و بارگیری SnapChat ، بروزرسانی جدید اندروید جدید ۲۰۲۱ ، با ما همراه باشید.

Snapchat را نصب و اجرا کنید ، عکس یا فیلم خود را بگیرید ، متن را روی آن قرار دهید و سپس آن را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. به همین راحتی! عکس ها و فیلم هایی که برای اسنپ ارسال می کنید Snap نامیده می شوند. همچنین می توانید از فیلترها ، لنزها ، شکلک ها و دیگر جلوه های جذاب Snapchat برای عکس ها و فیلم های خود استفاده کنید.

SnapChat یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های به اشتراک گذاری پرونده رسانه های تلفن همراه است که توسط Snap Inc توسعه یافته است. با بارگیری و نصب اسنپ چت ۲۰۲۱ و مشاهده آن ، می فهمیم که بیشتر ویژگی هایی که در اینستاگرام دیده ایم از این برنامه الگو گرفته اند.

یکی از ویژگی های جالب اسنپ چت امکان تعریف زمان دلخواه برای نمایش عکس ها و فیلم های شما برای گیرندگان است ، که آنها فقط تا زمان دلخواه و پس از پنهان شدن زمان در سرورهای اسنپ چت می توانند عکس ها و فیلم ها را مشاهده کنند. برنامه جدید اسنپ چت بیش از یک میلیارد بار توسط کاربران در سراسر جهان بارگیری شده است و امتیاز ۴٫۸ از ۵ را در Google Play کسب کرده است.

مقایسه اسناب چات و اینستاگرام:

اسناب چات و اینستاگرام دو رقیب قدرتمند هستند ، اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است که هر روز در حال پیشرفت است و ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود. در طرف مقابل اسنپ چت دو مورد بسیار شبیه به هم قرار دارند.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و به سرعت در بین کاربران محبوب شد. می توان گفت که این محبوب ترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی در حال حاضر است. اسنپ ​​چت نیز در اواخر سال ۲۰۱۱ رسماً راه اندازی شد و دارای ویژگی های جالب و منحصر به فردی بود.

این دو بسیار شبیه به هم هستند و یک هدف را دنبال می کنند. شباهت اصلی آنها مربوط به جهت گیری تصویر آنهاست. یعنی سعی می کنند عکس ها و فیلم های جذاب و کوتاه را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

نقاط قوت اسناب چات:

نمی توان گفت که اینستاگرام کاملاً بهتر از اسنپ چت است اما اسنپ چت ویژگی های منحصر به فردی نیز دارد که بی نظیر است. ویژگی های اصلی این شبکه اجتماعی را می توان در دو عامل زیر خلاصه کرد.

فیلترهای جذاب و منحصر به فرد:

فیلترهای اصلی SnapChat بر اساس فناوری واقعیت افزوده ساخته شده اند که یکی از بهترین ویژگی های این برنامه است. کاربران می توانند از این فیلترها استفاده کرده و آنها را هنگام گرفتن یا عکس گرفتن با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. فیلترهایی مانند فیلتر بازی جذاب Clash of Clans و غیره. البته او دور از درک این نیست که اینستاگرام به زودی این ویژگی را به آن اضافه خواهد کرد.

نازنین بازدید : 33 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

دلایل زیادی برای حذف حساب کاربری فیس بوک وجود دارد که یکی از آنها ممکن است مربوط به مسائل امنیتی این شبکه اجتماعی باشد. در این مقاله می خواهیم نحوه حذف دائمی حساب فیس بوک را به شما آموزش دهیم. به ما بپیوند.

پاک کردن اکانت فیس بوک

حذف حساب کاربری فیس بوک می تواند به صورت موقت و دائمی انجام شود. در نوع اول ، این شخص حق دارد حساب خود را با تمام اطلاعات موجود بازیابی کند. با این حال ، اگر حساب خود را برای همیشه حذف کنید ، امکان بازیابی آن وجود ندارد.

حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک یک فرآیند آسان است و مراحل زیادی لازم ندارد.

برای حذف دائمی حساب Facebook خود ، به صفحه حذف حساب بروید. اگر از حساب خود خارج شده اید ، اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و در صفحه جدید با پیام نمایش داده شده بر روی دکمه آبی رنگ Delete my account کلیک کنید. با انتخاب این گزینه از شما خواسته می شود رمز و کد نمایش داده شده را وارد کنید. با دنبال کردن این مراحل ، حساب شما پاک می شود.

پاک کردن فیسبوک

البته به خاطر داشته باشید که با انجام این کار ، حساب کاربری به مدت دو هفته غیر فعال خواهد بود و امکان بازیابی آن برای کاربر امکان پذیر است. اگر بعد از این دو هفته وارد سیستم نشوید ، حساب شما برای همیشه حذف می شود.

قبل از حذف دائمی حساب فیس بوک خود ، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  1. با این کار کاربر می تواند به جای حذف دائمی حساب Facebook ، موقتاً آن را غیرفعال کند.
  2. برای این کار وارد مسیر Setteings > General > Manage your account شده و از آنجا بر روی Deactivate your account کلیک کنید. برای فعال سازی مجدد اکانت تنها کافی است یک بار وارد حساب کاربری خود شوید.
  3. شما می‌توانید از داده‌های خود مانند تصاویرتان در فیسبوک پشتیبانی گرفته و پس از آن حساب کاربری خود را حذف کنید. برای این کار می‌توان از بخش تنظیمات اکانت کاربری و انتخاب گزینه Start My Archive اقدام کرد
  4. اگر مراحل حذف حساب خود را طی کرده باشید ، در صورت پشیمانی از ورود به سیستم ، تا دو هفته به شما فرصت داده می شود تا حذف دائمی حساب خود را لغو کنید.
  5. اگر پس از ۱۴ روز پشیمانی حساب فیس بوک خود را برای همیشه حذف کنید ، هیچ راهی برای بازیابی حساب شما وجود ندارد.
  6. با حذف حساب ، برخی از فعالیت ها مانند پیام های ارسالی برای کاربران دیگر باقی می ماند.
نازنین بازدید : 32 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

توییتر یکی از رسانه های اجتماعی است که در سراسر جهان به عنوان بهترین شبکه اجتماعی برای پیگیری اخبار روز شناخته می شود.

به دلیل ویژگی خاص توییتر که از نظر تعداد کاراکترها برای به اشتراک گذاری محتوا محدود است ، استفاده از آن برای پیگیری وقایع روز زمان کمی را برای کاربران می گیرد و بنابراین استفاده از این رسانه بسیار مورد توجه است.

پاک کردن اکانت توییتر

اما در ایران به دلیل فیلتر کردن ، دسترسی به توییتر بدون استفاده از ابزار تغییر ip امکان پذیر نیست. به همین دلیل ، بیشتر افرادی که در زمینه شبکه و روزنامه نگاری فعالیت می کنند از این رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

در این مقاله آموزشی از کلاب نیوز ، من نحوه حذف حساب Twitter را توضیح می دهم ، که می توانید با استفاده از آن روشهای مختلف حذف حساب Twitter را بیاموزید. سرانجام ، یک راهنمای غیرفعال سازی Twitter وجود دارد که در آن می توانید حساب Twitter خود را به مدت 30 روز غیرفعال کنید.

آموزش دی اکتیو کردن اکانت توییتر
از ابتدا باید بدانید که غیرفعال یا حذف حساب Twitter برای همیشه با استفاده از این تلفن یا سایر برنامه های این شبکه اجتماعی در سیستم عامل های دیگر امکان پذیر نیست.

حذف یا غیرفعال کردن بنابراین ، برای غیرفعال کردن حساب خود ، ابتدا باید با استفاده از یک مرورگر اینترنت وارد حساب خود شوید. برای این کار ، روی دکمه زیر کلیک کنید تا صفحه ورود توییتر باز شود و سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد Twitter شوید.

در مرحله بعد روی تصویر پروفایل خود کلیک کرده و گزینه Settings and Privacy را انتخاب کنید تا به صفحه تنظیمات توییتر هدایت شوید.

حذف اکانت توییتر

در این حالت ، صفحه تنظیمات مشابه تصویر زیر نمایش داده می شود که در این صورت به Settings and Privacy> حساب هدایت می شوید.

اگر به پایین صفحه بروید ، گزینه ای به نام Deactivate your account را مشاهده می کنید که مربوط به غیرفعال کردن حساب Twitter شما است. روی این گزینه کلیک کنید

روش حذف اکانت توئیتر

یا کلیک روی لینک Deactivate your account صفحه‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده خواهد شد که توضیحاتی را در رابطه با حذف اکانت توییتر ارائه داده است.

نازنین بازدید : 33 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

ایران از دیرباز مهد هنر بی نظیر قالیبافی بوده است و در جای جای ایران این هنر گسترش یافته و توانسته بهترین، خاص ترین و زیباترین فرش ها را تولید و به تمام نقاط جهان صادر نماید. فرش ابریشم دورو یکی از بی نظیرترین و منحصر به فردترین فرش های دستبافت ایرانی میباشد. سوالی که ذهن دوستداران هنر قالیبافی را مشغول  میکند،چگونگی بافت این فرش نفیس میباشد قالیشویی غرب مشهد به عنوان ارائه دهنده خدمات نوین قالیشویی در مشهد در این مقاله پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود با ما همراه باشید.

فیلم آموزش بافت فرش دو رو

فرش دورو چیست؟
معروف ترین طرح فرش دورو
بافت فرش دورو بیشتر در مناطق خراسان شمالی در میان قوم ترکمن رواج دارد . استفاده از نقش و ترکیب بندی زیبا باعث شده که این فرش به یک اثر هنری و ارزشمند تبدیل گردد. دو نوع از معروفترین طرح های بافت فرش دورو ترنج و چهار فصل میباشد . ابعاد فرش دورو اصولا کوچک است به همین دلیل  بافت آن نیازمند صرف زمانی بیشتر و دقتی بالاتر از بافت دیگر فرش ها میباشد.

چله کشی فرش
قبل از اینکه بخواهید در مورد چله کشی فرش دورو اطلاعاتی داشته باشید  ابتدا باید بدانید چله کشی چیست ؟ پاسخ این سوال در مقالات قبلی آورده شده است که پیشنهاد میکنیم ابتدا در مورد اصول چله کشی مطالعه ای داشته باشید. چله کشی مهم ترین مرحله خلق فرشی زیبا ، با کیفیت و هنری میباشد وقتی چله اصولی کشیده شود فرش هم اصولی و طبق نقشه بافته میشود و در نهایت فرشی منحصر به فرد و زیبا روانه بازار می گردد. چله کشی فرش دورو به دو روش ثابت و گردان انجام میگیرد.که محاسبات انجام شده برای هردو روش یکی است و اصولا در وسط دار قالی قرار میگیرد .

وسایل لازم برای چله کشی
مهمترین وسیله برای شروع چله کشی چهار چوب فلزی یا چوبی بدون نقص میباشد که قرار است تار های چله بر آن سوار شوند این چهار چوب یا  دار در سایز ها و انواع مختلفی در بازار موجود هستند که بافنده با توجه به نیاز خود آن را تهیه میکند اما مرسوم ترین دار ها،  مدل عمودی و افقی میباشند. بعد از تهیه دار قالی نوبت به تهیه نقشه  فرش میرسد کسی که قرار است چله کشی را انجام دهد باید نقشه خوان خوبی باشد تا با توجه به تعداد گره تار هارا در کنار هم محکم و اصولی بر روی دار سوار کند آخرین وسیله نخ میباشد . نخ با جنس های پنبه ای ، ابریشم و کرک با توجه به سلیقه بافنده و یا سفارش  مشتری  انتخاب میگردد.

چله کشی فرش دورو
حال پس از تهیه لوازم مورد نیاز نوبت به چله کشی فرش دورو میرسد. از یک زهوار برای چله کشی فرش دورو ثابت کمک گرفته میشود. در این نوع چله کشی ابتدا تعداد گره‌ها  با توجه به نقشه محاسبه می‌ گردد و بعد از آن درون دار یک زهوار بسته می‌شود. در این  شیوه  محور تعبیه شده برای گردش کارها به‌ صورتی است که در شروع کار از زیر دار در ابتدا ، اولین گره ایجاد شود و بعد از زیر زهواز نخ مورد نظر عبور داده می‌شود و از بالای سر دارقالی  به پایین دار فرستاده می‌شود. پس از آن بالای زهوار به سوی زیر دار ارسال شده و پیچ می‌خورد و این عملیات تا پایان تکرار می‌ گردد.‌

چله کشی فرش دورو
در چله کشی ثابت هر رفت و برگشتی که انجام میگیرد یک گره  محسوب  شده  اما در چله کشی گردان یک تار  محسوب می‌شود. در چله کشی فرش دورو نوع گردان در  بین چله ها فاصله وجود ندارد در حالی که در نوع ثابت فرش دورو به اندازه یک تار در میان چله ها فاصله رویت می‌شود.

نکته : چله کشی ثابت اکثرأ برای بافت‌هایی که کوچکتر از قد چهارچوب باشند مورد استفاده قرارمی‌گیرد.

نازنین بازدید : 29 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

قبل از اینکه وارد بحث اصلی خود شویم ، بگذارید توضیح مختصری در مورد کپشن تازه واردان به دنیای اینستاگرام ارائه دهم.

کپشن متنی است که در زیر پست اینستاگرام ظاهر می شود. این عنوان می تواند تا ۲۰۰۰ نویسه طول داشته باشد و از شکلک های مختلف استفاده شود. همچنین می توانید حداکثر ۳۰ هشتگ مختلف را در کپشن قرار دهید. البته این بدان معنا نیست که شما می توانید از عنوان های شکلک و هشتگ در عنوان خود تا آنجا که می توانید استفاده کنید. در عوض ، باید عنوان خود را به گونه ای بنویسید که توجه مخاطب را جلب کند ، خوانایی آن آسان باشد و مخاطب را به تعامل ترغیب کند.

متن کپشن اینستاگرام تاثیرگذار

 

به خاطر داشته باشید که متن کپشن هویت شما (یا مارک تجاری شما) را نشان می دهد و بنابراین باید هنگام نوشتن آن دقت کنید. باور کنید که یک عنوان خوب می تواند تأثیر زیادی در سرگرمی مخاطبان شما داشته باشد و واکنش آنها نسبت به پست شما را چند برابر کند.

چرا نوشتن کپشن خوب در اینستاگرام مهم است؟

شما می توانید عکس های زیبایی را در صفحه اینستاگرام خود ارسال کنید. اما وقتی برای تصاویر خود کپشن یا توصیف خوبی نمی نویسید ، فرصت طلایی را از دست می دهید. با کپشن های خوب ، پست های شما بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد و از آنها لایک بیشتری خواهید گرفت. علاوه بر این ، یک عنوان خوب احتمال تعامل و اظهارنظر مخاطبان درباره شما را افزایش می دهد.

چگونه برای کپشن های اینستاگرام خود، متن های جذاب بنویسیم؟

این موضوعی است که بارها در اینستاگرام به اثبات رسیده است. در واقع ، اینستاگرام اکنون پست های دیگران را براساس محبوبیت به شما نشان می دهد. و اگر نگاهی دقیق به پست های بالاتر در صفحه اصلی اینستاگرام خود بیندازید ، متوجه می شوید که پست هایی با کپشن های بهتر معمولاً از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و در صفحه شما دارای رتبه بالاتری هستند. این به این معنی است که پست هایی که دارای کپشن خوب هستند به احتمال زیاد برای کاربران دیگر نشان داده می شوند. در واقع ، به راحتی می توان گفت که مردم به محتوای متنی تصویر علاقه بیشتری دارند تا خود تصویر.

علاوه بر این ، این کپشن به شما امکان می دهد هشتگ های مختلف را به پست خود پیوند دهید. همانطور که احتمالاً می دانید ، این هشتگ ها یافتن شما را برای کاربران آسان می کند و در نتیجه در طولانی مدت تأثیر مستقیمی بر تعداد دنبال کنندگان شما دارد.

۱۲ نکته برای نوشتن متن های عالی برای کپشن ها در اینستاگرام

حالا که در مورد اهمیت نوشتن کپشن صحبت کردیم ، بیایید ببینیم متن کپشن خوب باید شامل چه ویژگی هایی باشد و چه نکاتی باید باشد.

مخاطبان خود را بشناسید

کدام دسته از ۷۰۰ میلیون کاربری که هر ماه در اینستاگرام فعال هستند ، مشتریان و مخاطبین شما هستند؟ بله ، بدیهی است که اولین قدم برای نوشتن متن های زیبا و موثر برای پست های اینستاگرامی خود ، شناخت دقیق مخاطبان شماست.

سعی کنید پاسخ این س questionsالات را برای دنبال کنندگان خود در اینستاگرام پیدا کنید: بیشتر آنها چه جنسیتی هستند؟ آن ها چند ساله هستند؟ آنها کجا زندگی می کنند؟ شغل آنها چیست؟ آنها به چه چیزی علاقه مند هستند؟

تنها هنگامی که از پاسخ این سالات مطلع شوید ، می توانید محتوای مناسب و مطابق با سلیقه و نیاز مخاطبان خود را در اختیار آنها قرار دهید. با شناخت مخاطبان ، می فهمید که چگونه با آنها ارتباط برقرار کنید و در مورد سبک متن های خود تصمیم بگیرید.

پیام خود را بشناسید

مشکل شما فقط به شناخت مخاطب ختم نمی شود. شما همچنین باید پیام خود را بدانید. این بدان معنی است که می خواهید آنچه را می خواهید به مخاطب انتقال دهید. این مورد هم در صفحات شخصی و هم در صفحات تجاری اعمال می شود.

یافتن پاسخ این س questionsالات به شما در مسیر شناخت خود کمک می کند: اعتقادات و ارزشهای شما چیست؟ با چه چیزی مخالف هستید؟ چه خصوصیاتی بهترین توصیف شما را دارند؟

فرض کنید شما یک صفحه مربوط به جهانگردی دارید. به عنوان مثال ، یک آژانس مسافرتی … بنابراین صفتهایی مانند جسورانه ، کنجکاو و ماجراجویانه می توانند شما را به خوبی توصیف کنند و رابطه خوبی بین شما و مخاطبان شما ایجاد کنند.

پیام موجود در صفحه شما برای مخاطبان شما نیز می تواند به صورت دعوت نامه سفر باشد. دعوت نامه ای برای امتحان چیزهای جدید و تفریح ​​در کنار خانواده و دوستان. اما با چه چیزی مخالف هستید؟

واضح است: با تنبلی و بی علاقگی به تجربه چیزهای جدید. من فکر می کنم با این مثال شما به خوبی می فهمید که شناخت پیام خود و اهمیت آن تا چه اندازه مهم است.

در آخر ، به یاد داشته باشید که کاربران اینستاگرام به طور کلی انتظار زیادی از پیام های رسمی و خشک ندارند و فضای صمیمی و صمیمی را ترجیح می دهند. به همین دلیل خوب است که در متن کپشن های خود بسیار راحت و صمیمی صحبت کنید ، از شوخ طبعی استفاده کنید و شخصیتی جذاب نشان دهید.

نمونه بسیار خوب ایرانی آن مارک بیسکوییت گرجی است که معمولاً با عکسهای خلاقانه خود کپشن های جذابی می سازد و در نتیجه تأثیر مضاعفی بر مخاطب می گذارد. به تصویر زیر نگاه کنید به اینکه چگونه یک پیام خوب به صورت متن هوشمندانه به مخاطب منتقل می شود و تصویر را تکمیل می کند:

 

حال بیایید به سراغ آنالوگ خارجی بیسکویت گرجی ، بیسکویت Oreo برویم. اگر هرگز نام بیسکویت Oreo را نشنیده اید ، باید به شما بگویم که این بیسکویت پرفروش ترین در ایالات متحده است. تیم بازاریابی این کوکی واقعاً در شبکه های اجتماعی موفق بوده و آنها از طنز به خوبی برای انتقال داستان های خود استفاده می کنند. متن تصویر به شرح زیر ترجمه شده است: یک قدم کوچک برای میان وعده ها (که اشاره ای است به سخنان اولین فضانوردی که قدم در ماه گذاشت).

چگونه برای کپشن های اینستاگرام خود، متن های جذاب بنویسیم؟

به اندازه پست خود فکر کنید

به یاد داشته باشید که بیشتر افراد خیلی سریع و یکی پس از دیگری به پست های اینستاگرام نگاه می کنند. در واقع آنها نمی خواهند وقت زیادی را برای خواندن مقاله بگذرانند. بنابراین بهتر است تا آنجا که ممکن است متن های کوتاه برای انتشارات خود بنویسید. البته زیاد نیست.

به عنوان مثال ، بیایید به یک پست از تسلا موتورز نگاه کنیم. تسلا یک شرکت پیشرو آمریکایی در زمینه تولید وسایل نقلیه الکتریکی است. ارسال همانطور که مشاهده می کنید ، کپشن که شرکت برای عکس خود انتخاب کرده بسیار ساده و کوتاه است: بیایید کمپ بزنیم … متنی که اگرچه به تصویر معنا می بخشد ، خواندن آن چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد.

حال بیایید نمونه ایرانی آن را بررسی کنیم. Xuan یک صفحه اینستاگرام است که نقاشی های جذاب را با نوشته های طنز منتشر می کند کپشن یکی از پست های این صفحه فقط یک کلمه است: “گوگول” … و این یک کلمه تأثیر بسزایی در جذابیت این تصویر برای مخاطب دارد. من موافق نیستم؟

 

با این حال ، همانطور که گفتم ، هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید متن پست های شما باید کوتاه باشد. کاملاً طبیعی است که برای اینکه بتوانید تصاویر خود را توصیف کنید و حتی جذابیت بیشتری داشته باشید ، گاهی مجبورید کپشن های طولانی تری را با توضیحات بیشتری بنویسید.

در واقع ، پیشنهاد ما این است که اگر داستان جالب یا داستانی در رابطه با تصویر دارید ، فراموش نکنید که آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، به تصویر زیر نگاه کنید. ممکن است عکس در نگاه اول برای شما جالب باشد اما مطمئناً توضیحات زیر آن و آمار ارائه شده می تواند جذابیت کل پست را برای همه ما افزایش دهد.

 

 

حالا بیایید به یک تصویر با کپشن طولانی تر نگاه کنیم. توجه داشته باشید که در این تصویر ، اگر همه چیز در کپشن ارائه نشده باشد ، چقدر همه چیز برای ما گنگ است:

 

مهمترین کلمات را در ابتدای پست اینستاگرام خود قرار دهید

هنگامی که کاربر آخرین پست های اینستاگرام را مرور می کند ، فقط چند خط اول هر پست را می بیند و برای خواندن اطلاعات بیشتر باید روی گزینه بیشتر کلیک کند. این بدان معناست که اگر ابتدای متن شما به اندازه کافی برای مخاطب جذاب نباشد ، او هرگز بقیه متن آن را نخواند. بنابراین ، باید هنگام نوشتن ابتدای کپشن های خود دقیق باشید.

چند خط اول متن خود را به گونه ای بنویسید که توجه کاربران به آن جلب شود و آنها برای ادامه خواندن کنجکاو شوند.

نمونه بارز آن را می توان در صفحه اینستاگرام انتشارات نیلوفر مشاهده کرد. به متن کپشن توجه کنید. اولین پیام نیلوفر دعوت مخاطبان برای گفتگو در مورد کتاب شازده کوچولو بود و تنها پس از آن دعوت کمی در مورد کتاب و نویسنده آن صحبت کرد.

چگونه برای کپشن های اینستاگرام خود، متن های جذاب بنویسیم؟

به طور مناسب و با دقت از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنید

آمارها نشان می دهد که استفاده از حداقل یک هشتگ در کپشن های اینستاگرام باعث می شود که پست ها به طور متوسط ​​۱۲٫۶٪ بیشتر باشد. بنابراین هشتگ ها یک عامل بسیار تأثیرگذار در دسترسی پست های شما هستند. با این حال ، هرگز نباید از آنها بی هدف استفاده کنید.

اولین نکته ای که هنگام استفاده از هشتگ باید به خاطر داشته باشید این است که معمولاً خواندن آن از متن ساده دشوارتر است. بنابراین ، هنگامی که از هشتگ های متعدد به طور متوالی در متن استفاده می شود ، کاربر در نهایت گیج می شود و احتمال دارد برخی از متن ها را رد کند.

نکته دیگر مناسب بودن هشتگ های مورد استفاده است. وقتی هشتگ شما ارتباط چندانی با پست ندارد ، به نوعی کاربران را آزار می دهد. زیرا این پست باید شما را در جای اشتباه ببیند. مطمئن باشید که بازخورد هیچکس مثبت نخواهد بود.

آخرین نکته ای که باید هنگام نوشتن هشتگ به خاطر بسپارید محبوبیت هشتگ است. همیشه سعی کنید محبوب ترین ها را هنگام انتخاب هشتگ پیدا کنید. چرا؟ زیرا وقتی کاربری از هشتگ در پست های خود استفاده می کند ، اینستاگرام آن را تشخیص می دهد و سعی می کند با همان هشتگ محتوا را نمایش دهد. بنابراین هرچه از هشتگی که محبوبیت بیشتری داشته باشید ، توسط سایر کاربران بیشتر دیده خواهید شد.

با تمام آنچه گفته شد ، ممکن است لازم باشد از هشتگ های زیادی در کپشن خود استفاده کنید. در چنین مواردی ، دو راه حل وجود دارد که می تواند متن کپشن شما را واضح تر کند:

۱٫ هشتگهای خود را از بقیه متن جدا کرده و در انتهای کپشن قرار دهید. همچنین فاصله داشتن بین هشتگ ها و متن اصلی نیز خوب است. نمونه ای از چنین روشی را می توانید در پست های اینستاگرام در سایت ما (ویدئوگرام) مشاهده کنید.

 

۲٫ همه هشتگ های خود را در متن عنوان قرار ندهید. برخی از آنها را در قسمت نظرات وارد کنید. توجه داشته باشید که این روش همچنان بر روی هشتگ های شما تأثیر می گذارد و در صفحات مرتبط نمایش داده می شود. اما متن شما دیگر پر از هشتگ نخواهد بود و شلوغ نخواهد شد.

در پست اینستاگرام خود س orال یا پرسشی را مطرح کنید
یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت نظرات بیشتر در مورد یک پست این است که از پیروان خود سوالی در عنوان خود بپرسید یا از آنها درخواست کنید. به عنوان مثال ، می توانید از مخاطبان خود بخواهید که نه یا نه بگویند ، یا آنها را به اظهارنظر درباره موضوعی دعوت کنید. هر سوال یا درخواستی دارید ، در هر صورت ، احتمال تعامل شما افزایش می یابد.

یک رویداد بسیار موفق که شخصاً شاهد آن بودم ، پست تبریک روز شعر ، منتشر شده توسط شرکت قطار فدک بود. در این پست از مخاطبان خواسته شده است که در یک رابطه خانوادگی شرکت کنند.

 

 

مثال جالب دیگر آزمایشات غذایی اسنپ فود است.

چگونه برای کپشن های اینستاگرام خود، متن های جذاب بنویسیم؟

 

 

سایر کاربران را به کپشن خود اضافه کنید

قابلیت آدرس دهی یا ذکر یکی از ویژگی های اینستاگرام است که می تواند تأثیر بسیار مثبتی در تعاملات سایر کاربران با شما داشته باشد.

بنابراین اگر یک کاربر اینستاگرام را در پست خود معرفی می کنید یا مقاله خود را برای شخص خاصی می نویسید ، حتماً با استفاده از علامت @ مستقیماً شخص را خطاب قرار دهید. به این ترتیب ، اینستاگرام خود او را از وجود پست شما مطلع می کند. بنابراین مطمئن باشید که او پست شما را می بیند و در قسمت نظرات پاسخی می دهد. توجه داشته باشید که هنگام تماس با شخصی ، پیروان آن شخص به احتمال زیاد پست شما را نیز می بینند.

البته نیازی به ذکر دیگران در کپشن اصلی نیست. می توانید کاری کنید که مردم از دوستان خود نام ببرند. نمونه بارز آن را می توان در انتشارات آژانس مسافرتی قایق مشاهده کرد

ریحان با هدیه دادن همین کار را می کند. با توجه به تکرار مداوم این نوع انتشارات ، می توان فرض کرد که این روش نظرات خوبی برای آنها دارد.

 

 

در کپشن خود از امواج استفاده کنید

آیا استفاده از امواج در کپشن اینستاگرام خود اشکالی ندارد؟ این امر تا حدی به نوع صفحه شما بستگی دارد ، اما نمی توان انکار کرد که نمادهای متحرک جذاب می توانند توجه مخاطب را به خود جلب کنند و راهی عالی برای انتقال حس هویت در کپشن اینستاگرام هستند. آره! بدون شک ، استفاده از شکلک ها در متن کپشن ها متن شما را متنوع تر ، سرگرم کننده تر و جذاب تر برای کاربران خواهد کرد.

در مثال ها می توانید نمونه های زیادی از استفاده از امواج را در متن کپشن پیدا کنید. دیدن این نمونه ها که متعلق به مارک های بزرگ نیز هستند ، مطمئناً باعث می شود ترس شما از استفاده از این امواج برطرف شود. علاوه بر این ، نمونه دیگری از این مورد را می توان در صفحه اینستاگرام چیلیوری مشاهده کرد.

 

سعی کنید از نقل قول استفاده کنید

برخی از کاربران محتوای منحصر به فرد و نه کلیشه ای را به اشتراک می گذارند و شاید این نقل قول شخصی از عنوان باشد. زیرا GoPro غالباً از محتوای تولید شده توسط کاربر در کپشن اینستاگرام خود استفاده می کند.

یا این کپشن ممکن است نقل قولی از یک شخص مشهور باشد

لحنی صمیمی در متن عنوان خود داشته باشید

نازنین بازدید : 39 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اگر قصد دارید برای شروع کار خود یک فالوور اینستاگرام بخرید ، بهتر است ابتدا از فالوورهای ایرانی استفاده کنید و تعداد کمی خریداری کنید. سپس با روش های ذکر شده می توانید پیروان واقعی بسیاری را به صفحه اینستاگرام خود جذب کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

اکنون همه می دانند که صفحه ای که مثلاً ۱۰ دنبال کننده دارد ، باید حداقل ۲ لایک برای هر پست داشته باشد. اما صفحاتی که فالوئرها می خرند به مراتب بدتر از تعداد پست هایشان است. به همین دلیل کافی است اعتماد به صفحه خود را کاهش دهید و بسیاری از افراد متوجه خواهند شد که صفحه شما قابل اعتماد نیست!

بنابراین ، همانطور که می بینید ، فالوورهای جعلی ، همانطور که می گویند ، خرید می تواند به مارک تجاری و اینستاگرام شما آسیب برساند. متأسفانه ، شرکت های بزرگ از این روش برای افزایش صفحه فالوور اینستاگرام خود استفاده می کنند ، اما آنها نمی دانند که در آینده با دستان خود تجارت خود را از بین می برند.

بهترین راه اساساً تلاش برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام خود است. هیچ چیز برای شما به عنوان پیروان واقعی مهم نیست. در این مقاله من برخی از ایده ها را با شما به اشتراک می گذارم تا بتوانید پیروان پیدا کنید که واقعاً عاشق تجارت شما هستند.

البته اگر قصد خرید از یک سایت فالوور قابل اعتماد را دارید ، در انتهای این مقاله شما را با یک سایت خرید معتبر فالوور در اینستاگرام آشنا می کنم. پس تا پایان این مقاله با من باشید.

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

اگر تجارت شما واقعاً برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام بسیار محبوب شوید ، من روش های واقعی و اصولی افزایش فالوور خود را در اینستاگرام به شما می گویم. اما اگر قصد ایجاد یک صفحه اینستاگرام را دارید و فقط می خواهید با افزایش فالوورهای خود و سپس کسب درآمد با پذیرش سفارشات تبلیغاتی اعتماد بالایی کسب کنید ، روش هایی که ذکر می کنم به هیچ وجه برای شما مفید نخواهد بود.

 

۱٫ حساب خود را جذاب کنید

اول از همه ، خوب است بدانید که حساب اینستاگرام شما دقیقاً مانند ویترین است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد ، از مشتری فرار می کنید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است و اولین و آخرین کلمه در اینستاگرام تصاویری است که پخش می شود.

شما باید تصاویر جذاب و خلاقانه بسازید و آنها را در پروفایل خود ارسال کنید. بنابراین در نگاه اول کاربران شما مجذوب حساب شما می شوند و می خواهند سریعتر شما را دنبال کنند. بسیاری از صفحات جذاب وجود دارد که مردم فقط به دلیل جذاب بودن آنها را دنبال می کنند.

البته مهم است که پروفایل تان را با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی تاثیر گذارتر کنید.

رعایت تمام این موارد به جذاب تر شدن پروفایل شما کمک می کند و هر بازدید کننده ای را می تواند مشتاق به پیگیری پیج شما کند.

۲٫ از # هشتگ استفاده کنید

هشتگ ها در دیده شدن بیشتر پست های اینستاگرام شما نقش مهمی دارند. استفاده صحیح از هشتگ می تواند به رشد و پیشرفت کسب و کار شما در اینستاگرام کمک زیادی کند.

اینستاگرام اخیراً توانایی خود را برای دنبال کردن هشتگ ها به برنامه خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال می کنند. همین امر باعث محبوبیت هشتگ ها در اینستاگرام شد. و استفاده مداوم از هشتگ هنگام ارسال ، صفحه فالوورهای اینستاگرام شما را افزایش می دهد.

سعی کنید لیستی از هشتگ های معروف و به اصطلاح داغ را در زمینه خود پیدا کنید و آنها را لیست کنید. برای انجام این کار از جستجوی اینستاگرام خود استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را بر اساس جستجوی اینستاگرام در قسمت هشتگ وارد کنید تا به شما نشان دهد کدام هشتگ ها شبیه هشتگ مورد نظر شما هستند که عکس های زیادی با آنها برچسب گذاری شده است.

هنگام انتشار پست های خود ، تا حد ممکن از همه آنها استفاده کنید. مطمئناً هر عکسی که با هشتگ در اینستاگرام قرار می دهید باعث می شود ۳ نفر شما را دنبال کنند.

 

۳٫ با صفحات دامنه خود تعامل کنید

یکی از مفیدترین کارهایی که می توانید در فعالیت های اینستاگرام خود انجام دهید تعامل با همسالان است. اگر در اینستاگرام فعال هستید ، برای یافتن دامنه خود نیازی به جستجو نیست. شما به طور طبیعی با آنها برخورد می کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با آنها تماس بگیرید.

سعی کنید صفحات منطقه خود را دنبال کنید و فعالیت های آنها را در اینستاگرام دنبال کنید. مستقیم با آنها تماس بگیرید و سعی کنید هر از گاهی با آنها تبادل نظر کنید. اشتراک با صفحات دامنه شما باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام و جذب بیشترین افراد در تجارت شما می شود.

علاوه بر این ، هنگامی که با صفحه هایی که موضوع شما با موضوع مشابه شما ارتباط برقرار می کنند ، فرصت پیدا کردن در لیست پیشنهادهای آنها را خواهید داشت و این باعث می شود که هر روز پیروان صفحات اینستاگرام شما افزایش یابد.

 

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

۴٫ مسابقات اینستاگرام را راه اندازی کنید

برگزاری مسابقات در اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه بسیاری از صفحات محبوب و همچنین صفحات ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاق باشید و برای برندگان مسابقات از هدایای دلگرم کننده و ارزشمند استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان با ارزش تر باشد ، افراد بیشتری نیز برای شرکت در مسابقه شما ترغیب می شوند.

با توجه به زمینه کاری خود در اینستاگرام می توانید مسابقات زیادی را با مضامین مختلف شروع کنید. اما نکته مهم این است که سعی کنید شرکت کنندگان را به انجام کاری دعوت کنید. به عنوان مثال ، از شرکت کنندگان بخواهید ۵ نفر از دوستان خود را به مسابقه دعوت کنند و فراموش نکنید که از آنها بخواهید ، به عنوان مثال ۲ نفر از دعوت کنندگان باید برای شرکت در مسابقه صفحه را دنبال کنند.

همانطور که مشاهده می کنید ، مسابقات اینستاگرام به سرعت فالوورهای صفحه شما را افزایش می دهد. بنابراین حتماً سعی کنید هر از گاهی در صفحه اینستاگرام خود مسابقات را اجرا کنید.

 

۵٫ برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود از وب سایت خود استفاده کنید

اگر وب سایتی دارید ، ایده های خوبی برای بزرگ کردن صفحه فالوورهای اینستاگرام شما وجود دارد. وب سایتی که هر روز بازدیدکننده جدید دارد بهترین مکان برای تبلیغ صفحه اینستاگرام شما است.

یکی از ایده هایی که می توانید در سایت خود استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام خود در زیر همه پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب پیروان جدید دارید. از آنجایی که بسیاری از افراد مطمئناً می توانند مقالات شما را از طریق Google بخوانند و در این حالت با دیدن بنر شما در اینستاگرام که باید جذاب هم باشد ، حداقل یک بار به صفحه اینستاگرام شما مراجعه می کنند.

فراموش نکنید که آدرس خود را در اینستاگرام به عنوان یکی از راه های برقراری ارتباط در صفحه درباره ما و تماس با ما در سایت خود قرار دهید. زیرا این دو صفحه در هر سایت پربازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.

هر از گاهی سعی کنید کاربران خود را به دنبال صفحه اینستاگرام خود از طریق خبرنامه ایمیل سایت خود دعوت کنید. برای پاسخ مثبت به درخواست اقدام شما ، همیشه یک پیشنهاد ویژه و مقاومت ناپذیر لازم است. بنابراین حتما یک پیشنهاد ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

ممکن است بسیاری از اعضای سایت شما قبلاً اینستاگرام شما را دنبال نکرده باشند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های خود ، می توانید اینستاگرام خود را به عنوان یكی از راه های برقراری ارتباط به آنها ارائه دهید. علاوه بر این ، در صورت ارسال ایمیل توسط اعضای شما ، افراد بیشتری می توانند اینستاگرام شما را بشناسند.

۶٫ رفتار کاربران خود را تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل رفتار کاربر همیشه کیفیت کار شما را بهبود می بخشد. چه وب سایت داشته باشید و چه اینستاگرام ، باید همیشه از کمبودها و نیازهای کاربران خود آگاه باشید. زیرا با تحقیق در مورد رفتار کاربران خود ، خواهید فهمید که آنها دقیقاً به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.

اینستاگرام ابزاری به نام Insight را برای پروفایل های تجاری خود در نظر گرفته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی دریابید که محتوای تولیدی شما برای کاربرانتان چقدر جذاب است یا خیر! چقدر در هدفتان پیش می روید؟

در این صورت می توانید محتوای تولیدات خود را بهبود بخشید و این باعث می شود که در جذب فالوور به صفحه خود پیش بروید. البته ممکن است این امر مستقیماً بر رشد فالوورهای اینستاگرام شما تأثیر نگذارد ، اما همانطور که قبلاً اشاره کردم ، افرادی که در نگاه اول پروفایل شما را دوست دارند شما را دنبال می کنند.

 

۷٫ از تبلیغات آفلاین استفاده کنید

اگر یک تجارت سنتی دارید و از اینستاگرام برای تبلیغ تجارت خود استفاده می کنید ، قطعاً می توانید از تبلیغات آفلاین برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید روی جزوه ها یا رساله ها مانور دهید. در این حالت حتما آدرس صفحه اینستاگرام خود را در تبلیغات کاغذی خود بگنجانید.

همچنین نشان دادن آدرس اینستاگرام در کارت ویزیت بسیار مهم است. امروزه بسیاری از افراد معمولاً از آدرس اینستاگرام خود به جای وب سایت در کارت ویزیت خود استفاده می کنند.

Web Partner Special: چگونه می توانم از Instagram برای بازاریابی استفاده کنم؟

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

۸٫ ارسال پست های چالش برانگیز و ویروسی

یکی از تعاملی ترین پست ها در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام ، ارسال پست های چالش برانگیز است. البته در هر زمینه کاری چالش هایی وجود دارد. برای برقراری ارتباط کاربران با شما و درگیر کردن در بحث ، پست ارسال کنید.

یکی از راه های تعامل با کاربران س toال از آنها است. به عنوان مثال ، پستی در اینستاگرام وی با عنوان “دیجی کالا روزانه چقدر درآمد دارد؟” پست. می توانید این پست را به عنوان عکس ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که افراد دوست دارند درباره موضوعات چالش برانگیز نظر دهند. افراد زیادی در موضوعی که شما ایجاد کرده اید درگیر هستند و ممکن است از دوستان دیگر در پست شما نام ببرند.

یا حتی می توانند پست شما را مستقیماً برای دوستان دیگر ارسال کنند. و این باعث می شود پست شما ویروسی شود. مطمئناً پست هایی را دیده اید که هر از گاهی در Instagram Explorer خود بسیار مشاهده و پسندیده می شوند؟

وقتی پست شما دست به دست می شود ، مطمئن شوید که مانند ویروس به بسیاری از کاربران سرایت می کند و مورد پسند زیاد قرار می گیرد. با این کار افراد بیشتری با صفحه شما آشنا می شوند.

 

۹٫ از سایر ابزارها و انجمن های مجازی کمک بگیرید

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ابزار دیگری است که در اختیار دارید. به عنوان مثال ، سایر شبکه های اجتماعی. به عنوان مثال ، اگر در LinkedIn فعال هستید ، قطعاً می توانید از نفوذ خود در LinkedIn برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید.

یا به عنوان مثال ، وقتی نظر تخصصی خود را در پست های وبلاگ ها و وب سایت های دیگر ارسال می کنید ، از آدرس حساب اینستاگرام خود به جای آدرس وب سایت خود استفاده کنید. مطمئن باشید اگر نظر شما م effectiveثر باشد ، افراد زیادی علاقه مند به پیگیری شما خواهند بود.

همچنین ، هنگام ارسال پست به عنوان مهمان در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر ، حتما آدرس اینستاگرام خود را در حساب خود وارد کنید.

نازنین بازدید : 29 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 بنابراین کاربر با خواندن آن تصمیم می گیرد که شما را دنبال کند یا نه! بسیاری از صفحات اینستاگرام ، در حالی که پست های خوبی ایجاد می کنند ، توسط پیروان آنها دنبال نمی شوند. به خصوص افرادی که از طریق سایت ها یا کانال های دیگر به صفحه اینستاگرام شما دسترسی دارند. بنابراین داشتن یک CV جذاب و حرفه ای در اینستاگرام به شما در جذب کاربران بیشتر کمک می کند! اما چگونه یک بیو اینستاگرام حرفه ای داشته باشم؟ در این مقاله ، ما روش هایی را کشف خواهیم کرد که می توانید کاربران را به دنبال کردن صفحه خود ترغیب کنید. فقط با نوشتن یک بیو اینستاگرام جذاب و دلگرم کننده!

چگونه می توان بهترین ، جذاب ترین و تأثیرگذارترین بیو را در اینستاگرام نوشت؟

قبل از اینکه به شما یاد دهیم چگونه یک ارگانیک حرفه ای داشته باشید ، باید بگوییم که یک ارگانیک عالی باید شخصیت و مارک تجاری شما را نشان دهد. این مهمترین راز صحیح زیست است! این بدان معنی است که شما می توانید محصولات یا خدماتی را که برند شما به مشتریان ارائه می دهد تنها با چند کلمه ارائه دهید. برای مثال ، به صفحه اینستاگرام ویدیوگرام مراجعه کنید:

چگونه می توان بهترین ، جذاب ترین و تأثیرگذارترین بیو را در اینستاگرام نوشت؟

در Bio Instagram ما خدمات اصلی را در این صفحه نوشته ایم. بنابراین ، هر کاربری که وارد صفحه اینستاگرام شود می فهمد که خدمات اصلی ما در حال توسعه استراتژی ها ، تولید محتوا و انجام فعالیت های تبلیغاتی است. منظور ما از شخصیت تجاری دقیقاً این است! این بدان معناست که کاربران شما می دانند چه خدماتی ارائه می دهید و شفافیت بسیار مهم است.

چگونه بیو اینستاگرام جذاب و تاثیرگذار بنویسیم؟

گام اول؛ از کلمات کلیدی کسب و کار در قسمت نام استفاده کنید

در صفحه حساب اینستاگرام ، اولین چیزی که کاربران می بینند نام کاربری است! این بخش بیشتر برجسته شده است تا کاربران بتوانند آن را سریعتر ببینند. همچنین اگر وارد قسمت ویرایش نمایه شوید ، اولین چیزی که با آن روبرو خواهید شد قسمت نام است! در این بخش شما باید نام تجارت خود را بنویسید. فراموش نکنید که نام تجاری خود را همراه با کلمه کلیدی جستجو وارد کنید! زیرا کاربرانی که کلمات کلیدی را در اینستاگرام جستجو می کنند فقط صفحاتی را مشاهده می کنند که از این کلمات کلیدی استفاده کرده اند.

از کلمات کلیدی کسب و کار در قسمت نام ارگانیک اینستاگرام استفاده کنید

این بخش از Bio Instagram به شما اجازه نمی دهد بیش از ۳۰ حرف وارد کنید. این بدان معنی است که شما در نهایت می توانید ۴ یا ۵ کلمه بنویسید. با وجود این محدودیت ، به راحتی می توانید نام تجارت خود را به همراه کلمات کلیدی که در نتایج جستجوی اینستاگرام مشاهده می شود ، بنویسید. به زبان ساده ، هنگامی که کاربر کلمه کلیدی را جستجو می کند

، نتایج نشان داده شده براساس کلماتی است که در قسمت نام تایپ می کنید! در این بخش می توانید از شکلک ها نیز استفاده کنید و جالب است بدانید که این شکلک ها توسط کاربران قابل جستجو هستند. پیشنهاد ما این است که از یک موج در قسمت نام استفاده نکنید. مگر اینکه بخواهید کلمات را از هم جدا کنید! زیرا تعداد بسیار کمی از کاربران به دنبال شکلک می گردند و جستجوی آنها هدفمند نمی شود.

بنابراین نیازی نیست که از یک موج در قسمت نام ها استفاده کنید و فقط نام کسب و کار خود را به همراه کلمه کلیدی آن بنویسید. به عنوان مثال ، برای Videogram که در زمینه تولید محتوای اینستاگرام فعالیت می کند ، می توانید از عبارت “Videogram، تولید محتوای اینستاگرام” استفاده کنید.

گام دوم؛ متن مناسب و جذاب را برای بیو اینستاگرام بنویسید

متن موجود در بیو اینستاگرام باید به اندازه کافی حرفه ای و جذاب نوشته شده باشد تا تأثیر مستقیمی بر مخاطب داشته باشد. این متن باید برای تجارت شما باشد. به عبارت دیگر ، وقتی کاربر آن را می خواند ، باید اطلاعات عمومی و البته واضحی در مورد تجارت شما داشته باشد

. به عنوان مثال ، اگر کار شما طراحی دکوراسیون است ، در بخش زیست شناسی به کاربران بگویید که می توانند طراحی داخلی ساختمان خود را به شما بسپارند. عکس زیر را ببینید:

 

علاوه بر این ، شما باید مصرف کنندگان را به انجام کاری تشویق کنید. به عنوان مثال می توانید آنها را به سمت سایت خود هدایت کنید. مطمئناً کاربران فقط با دعوت سایت شما را نمی بینند و شما باید کمی خلاق باشید!

به عنوان مثال ، می توانید به آنها قول تخفیف دهید و وقتی وارد سایت شما شدند ، ایمیل آنها را دریافت کرده و کد تخفیف را برای آنها ارسال کنید. به این ترتیب با یک تیر دو نشان دادید ؛ این بدان معنی است که هر دو به سایت شما آمده و ایمیل خود را در اختیار شما قرار داده اند.

چگونه بیو اینستاگرام جذاب و تاثیرگذار بنویسیم؟

در قسمت توضیحات Bio Instagram چه چیزی بنویسیم؟

Instagram bio محدودیت دارد! این بدان معنی است که شما فقط می توانید ۱۵۰ حرف در آن بنویسید. با وجود این محدودیت ، چگونه می توان یک توضیح جالب و مثر نوشت؟ بیو موثر باید چند مورد را در نظر بگیرد ، در این بخش مواردی را که باید در bio Instagram بنویسید بررسی خواهیم کرد:

دامنه خود را برای کاربران تنظیم کنید

هر مشاغل در یک منطقه خاص کار می کنند. باید حوزه فعالیت خود را به کاربران بگویید. گاهی اوقات مدیران مشاغل می گویند صفحه اینستاگرام ما در حال بهبود نیست ، حتی اگر توضیحی در رزومه نگذاشته باشند. کاربران باید بدانند که صفحه شما درباره چیست و برای پیگیری شما چه خدماتی را ارائه می دهند!

از طرف دیگر ، اگر کاربران بدون دانستن خدمات تجاری شما شما را دنبال کنند ، مخاطب مورد نظر را جذب نخواهید کرد و احتمال اینکه مشتری شوند نزدیک به صفر است! بنابراین ، در بخشی از توصیف بیولوژیکی ، شما باید خدمات خود را بنویسید تا کاربران هدف را جذب کنید و با ایجاد محتوای جذاب ، آنها را به مشتری های تجاری خود تبدیل کنید.

مهارت ها و تجربیات تجاری خود را بنویسید

در بخش توضیحات ، در مورد مهارت ها و تجربیات خود به کاربران بگویید. به عنوان مثال ، ممکن است در قسمت قبلی نوشته باشید که یک برنامه نویس هستید ، اما کاربران نمی دانند که روی کدام سیستم عامل ها کار می کنید! بنابراین ، اگر یک برنامه نویس اندروید هستید

، Android را در کنار نام برنامه نویسی تایپ کنید. همچنین می توانید برجسته ترین سابقه کار خود را وارد کنید تا کاربران اعتماد زیادی به شما داشته باشند! از طرف دیگر ، از یک کاربر در صفحه خود بخوانید که با چندین شرکت معروف کار کرده اید ، او در توانایی های شما احساس خوبی خواهد داشت و مشتریان کسب و کار شما به سادگی افزایش می یابند.

نوشتن علایق در مشاغل شخصی

اگر تجارت شما شخصی است و به صورت جداگانه کار می کنید ، مصرف کنندگان علاقه مند به شناختن زندگی شخصی شما نیز خواهند بود. به عنوان مثال ، می توانید در مورد سرگرمی ها و فعالیت هایی که در اوقات فراغت انجام می دهید به کاربران بگویید.

این را نمی توان در شرکت های بزرگ با چندین کارمند اعمال کرد ، اما اگر کمی خلاق باشید ، می توانید علایق شرکت خود را در قالب کار بنویسید! به عنوان مثال ، به کاربران خود بگویید که در حالی که آرامش داریم در مورد ایده های کاری صحبت می کنیم. اگر کمی خلاق باشید

، می توانید به راحتی کاربران را به استفاده از توضیحات زیستی خود در اینستاگرام جذب کنید تا از محصولات یا خدمات خود استفاده کنند!

از شوخ طبعی برای ارائه شخصیت برند به مصرف کنندگان استفاده کنید!

مردم به طور طبیعی عاشق شوخ طبعی هستند و به آن می خندند. البته منظور ما از شوخی های اجتماعی و تلخ نیست! بلکه لحنی که حتی برای ۱ ثانیه باعث خنده کاربر می شود. هر مارک دارای شخصیتی است و بسیاری از شرکت ها از فیلم ها و پادکست ها برای شناخت بیشتر برند استفاده می کنند!

در این دو حالت می توانید به راحتی با زبان طنز با کاربران صحبت کنید. مصرف کنندگان معمولاً صدا یا فیلم بازیگران فیلم شما را می دانند ، به همین دلیل علاقه زیادی به چنین مشاغلی دارند! از طرف دیگر ، وقتی با کاربران خود شوخی می کنید ،

جای خوبی در ذهن آنها پیدا می کنید و به راحتی می توانید مخاطبان صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید. در Bio Instagram می توانید توضیحات خود را به زبان شیرین و طنز وارد کنید. البته هنوز هم می گوییم شوخ طبعی که باعث خنده مصرف کننده می شود و برند شما را ناراحت نمی کند!

به بیان ساده ، شما باید سعی کنید چند خط را که کاربر در مورد نام تجاری شما می خواند ، درک کنید تا صفحه شما را دنبال کند.

ممکن است موارد دیگری نیز وجود داشته باشد که باید در بخش توضیحات و نوشتن استفاده کنید ، اما با توجه به محدودیت ۱۵۰ نویسه ای در این بخش ، اجازه دهید به سراغ نکاتی غیر از توضیحات برویم! اگر بتوانید این ۴ مورد را به خوبی دنبال کنید ، شرح زندگیتان درباره اینستاگرام بسیار موثر خواهد بود و می توانید کاربران زیادی را به خود جلب کنید.

نازنین بازدید : 41 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک یک فرآیند آسان است و مراحل زیادی لازم ندارد.

پاک کردن اکانت فیسبوک

برای حذف دائمی حساب Facebook خود ، به صفحه حذف حساب بروید. اگر از حساب خود خارج شده اید ، اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و در صفحه جدید با پیام نمایش داده شده بر روی دکمه آبی رنگ Delete my account کلیک کنید. با انتخاب این گزینه از شما خواسته می شود رمز و کد نمایش داده شده را وارد کنید. با دنبال کردن این مراحل ، حساب شما پاک می شود.

پاک کردن فیسبوک

البته به خاطر داشته باشید که با انجام این کار ، حساب کاربری به مدت دو هفته غیر فعال خواهد بود و امکان بازیابی آن برای کاربر امکان پذیر است. اگر بعد از این دو هفته وارد سیستم نشوید ، حساب شما برای همیشه حذف می شود.

قبل از حذف دائمی حساب فیس بوک خود ، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  1. با این کار کاربر می تواند به جای حذف دائمی حساب Facebook ، موقتاً آن را غیرفعال کند.
  2. برای این کار وارد مسیر Setteings > General > Manage your account شده و از آنجا بر روی Deactivate your account کلیک کنید. برای فعال سازی مجدد اکانت تنها کافی است یک بار وارد حساب کاربری خود شوید.
  3. شما می‌توانید از داده‌های خود مانند تصاویرتان در فیسبوک پشتیبانی گرفته و پس از آن حساب کاربری خود را حذف کنید. برای این کار می‌توان از بخش تنظیمات اکانت کاربری و انتخاب گزینه Start My Archive اقدام کرد
  4. اگر مراحل حذف حساب خود را طی کرده باشید ، در صورت پشیمانی از ورود به سیستم ، تا دو هفته به شما فرصت داده می شود تا حذف دائمی حساب خود را لغو کنید.
  5. اگر پس از ۱۴ روز پشیمانی حساب فیس بوک خود را برای همیشه حذف کنید ، هیچ راهی برای بازیابی حساب شما وجود ندارد.
  6. با حذف حساب ، برخی از فعالیت ها مانند پیام های ارسالی برای کاربران دیگر باقی می ماند.
نازنین بازدید : 45 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بهترین سایت های تخصصی دانلود موسیقی خارجی رایگان را به شما معرفی می کنیم

۱٫ سایت بارگیری موسیقی خارجی و ایرانی “SoundCloud”

معرفی سایت های تخصصی دانلود موزیک خارجی

SoundCloud رایگان است و بزرگترین مجموعه آهنگ را برای گوش دادن به موسیقی آنلاین به صورت رایگان ارائه می دهد. این یک انجمن پخش آنلاین موسیقی است که در آن کاربران می توانند آهنگ ها را بارگذاری کنند و حتی آهنگ ها را با هنرمندان مورد علاقه خود به اشتراک بگذارند.

شما می توانید هر تعداد آهنگ که می خواهید پخش کنید ، اما علاوه بر پخش ، SoundCloud به شما امکان می دهد آهنگ ها را به صورت رایگان بارگیری کنید ، اما همه آهنگ ها قابل بارگیری نیستند.

اگر حق بارگیری آهنگ ها را دارید ، دکمه بارگیری را در زیر آهنگ مشاهده خواهید کرد. برای بارگیری یک آهنگ در دستگاه خود ، فقط روی آن کلیک کنید و از موسیقی مورد علاقه خود به صورت آفلاین لذت ببرید.

به عنوان مثال ، حدود یک ماه پیش ، کالوین هریس (خواننده مشهور) آهنگی را در حساب SoundCloud خود بارگذاری کرد که توسط همه قابل بارگیری است. بنابراین ، همیشه می توانید انتظار بارگیری رایگان موسیقی در SoundCloud را داشته باشید

، زیرا این سایت میزبان معروف ترین هنرمندان موسیقی در جهان است. شما حتی می توانید موسیقی ایرانی را در این سایت پیدا کنید ، کافیست نام هنرمند مورد علاقه خود را در کادر جستجوی سایت وارد کنید.

 

SoundCloud به عنوان برنامه ای برای Android و iOS در دسترس است. همچنین بسیاری از برنامه های شخص ثالث SoundCloud برای ویندوز فون وجود دارد. همچنین از یک مرورگر وب در دسترس است.

۲. Jamendo

معرفی سایت های تخصصی دانلود موزیک خارجی

اگر می خواهید مجموعه بزرگی از آهنگ های مستقل یا کاور اجرا شده توسط خوانندگان مشتاق را مشاهده کنید ، جاماندو مکان مناسب شماست. شما می توانید بسیاری از آهنگ های مورد نظر خود را از Jamendo بارگیری و پخش کنید.

شما می توانید از طریق Jamendo به استعدادهای آینده دنیای موسیقی پی ببرید و با گوش دادن / بارگیری آهنگ های آنها از آنها حمایت کنید. بسیاری از بهترین خوانندگان آثار خود را در این سایت موسیقی رایگان بارگذاری کرده اند و با هر کلیک می توانید آهنگ های مورد نظر خود را به راحتی بارگیری کنید.

جاماندو بیش از ۴۶۰،۰۰۰ آهنگ برای بارگیری دارد که این کتاب را به یکی از بزرگترین کتابخانه های موسیقی در جهان تبدیل کرده است. این سایت همچنین به ۶ زبان انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی ، ایتالیایی و لهستانی در دسترس است.

 

Jamendo علاوه بر اینکه در رایانه های شخصی ویندوز است و از طریق مرورگر وب اجرا می شود ، در هر دو سیستم عامل Android و iOS در دسترس است.

۳. QTRAX

معرفی سایت های تخصصی دانلود موزیک خارجی

رایگان و برای همیشه رایگان »شعاری است که توسط QTRAX استفاده شده است ، یک سرویس جدید و رایگان که جدیدترین آهنگهای هنرمندان بزرگ جهان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. برای گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود نیازی به ثبت نام و نیاز به اشتراک ندارید. شما باید QTRAX Player را به صورت رایگان بارگیری کنید و شروع به گوش دادن به هنرمندان مورد علاقه خود کنید. می توانید بسیاری از آهنگ های مورد نظر خود را از طریق سرویس بارگیری کرده و به صورت آفلاین گوش دهید.

 

QTRAX Player برای بارگیری در ویندوز در دسترس است. برنامه های Android و iOS این سرویس به زودی منتشر می شود.

۴. دانلود موزیک خارجی و ایرانی از سایت Amazon-MP3

دانلود موزیک خارجی و ایرانی از سایت Amazon-MP3

آمازون با ارائه طیف گسترده ای از محصولات بصورت آنلاین ، بزرگترین سایت فروش آنلاین است. با این حال ، آمازون همچنین شروع به ارائه محصولات دیجیتالی مانند بازی ها و حتی آهنگ ها کرده است. شما می توانید آهنگ های MP3 خود را مستقیماً از آمازون خریداری کنید

، اما مجبور نیستید هزینه آن را پرداخت کنید. از آنجا که آمازون MP3 آهنگ های رایگان را برای بارگیری مستقیم از وب یا برنامه های تلفن ارائه می دهد. در زمان نوشتن مقاله ، آمازون موزیک بیش از ۴۶۰۰۰ آهنگ رایگان دارد و این یکی از بزرگترین مخازن قانونی موسیقی رایگان در اینترنت است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به دنبال آهنگ مورد علاقه خود بگردید. یکی از بهترین موارد در مورد موسیقی آمازون این است که آنها آهنگ های خود را در سبک های مختلف مانند Alternative Rock ، Blues ، Broadway و خواننده ، موسیقی کودک ، کلاسیک ، کانتری ، رقص و الکترونیک ، فولکلور ، هارد راک و متال ، بین المللی ، به خوبی پخش می کنند ، طبقه بندی می شوند .

 

Amazon Music به عنوان یک برنامه رایگان برای Android و iOS در دسترس است. همچنین می توانید از طریق مرورگر وب رایانه به آن گوش دهید.

۵. PureVolume

معرفی سایت های تخصصی دانلود موزیک خارجی

PureVolume جامعه دوستداران موسیقی است. هنرمندان می توانند در سایت ثبت نام کرده و موسیقی خود را بارگذاری کنند و شنوندگان از بارگیری یا گوش دادن به آهنگ ها لذت می برند. هر هنرمند مشخصات ، موسیقی و عکس اصلی خود را دارد. اگر هنرمند به شما اجازه دانلود آنها را داده باشد ، می توانید آهنگ های خود را بارگیری کنید. بسیاری از هنرمندان PureVolume بارگیری ها را فعال کرده اند تا بتوانید از موسیقی عالی به صورت رایگان لذت ببرید. برخی از هنرمندان فقط پخش آهنگ آنلاین را فعال کرده اند ، به این معنی که شما می توانید بسیاری از آهنگ های آنها را به صورت رایگان پخش کنید ، اما آنها را برای استفاده آفلاین در دستگاه خود بارگیری نکنید.

نازنین بازدید : 37 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

حذف حساب تلگرام

از همان ابتدا ، تلگرام یک ویژگی نصب کرده است که اگر مدت زمان طولانی وارد حساب خود نشوید ، حساب تلگرام به طور خودکار پاک می شود. به طور معمول ، تنظیمات موجود در این برگه به ​​صورت پیش فرض روی ۶ ماه تنظیم می شوند ، به این معنی که اگر حساب شما در مدت ۶ ماه از آخرین باری که در تلگرام آنلاین بودید ، آنلاین نباشد ، حساب تلگرام شما به طور خودکار حذف می شود.

مدت زمان حذف خودکار حساب تلگرام را انتخاب کنید ، می توانید تغییر دهید ، زمان را کاهش دهید یا مدت زمان را افزایش دهید تا از حذف خودکار حساب تلگرام جلوگیری کنید. تعریف این دوره از یک ماه تا یک سال متفاوت است. برای این کار ، در نسخه اندروید تلگرام به تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت (تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت) بروید و از زبانه Advanced بر روی گزینه Delete my account اگر دور هستید کلیک کنید و یکی از گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید .

پاک کردن اکانت تلگرام

پس از انتخاب یکی از گزینه ها یک ماه ، سه ماه ، شش ماه و یک سال پس از آخرین باری که در تلگرام آنلاین بودید ، اگر تاکنون آنلاین نیستید ، حساب تلگرام به طور خودکار پاک می شود.

دلیل حذف خودکار حساب تلگرام
همانطور که در بالا ذکر شد ، دلیل حذف خودکار حساب تلگرام شما به دلیل تنظیمات انتخاب شده در بالا است. بنابراین ، اگر کاربری هستید که دیر به تلگرام خود مراجعه می کنید ، حتماً این گزینه را روی زمان زیاد قرار دهید تا با حذف حساب ، اطلاعات موجود در آن را از دست ندهید.

آموزش حذف اکانت تلگرام

حال ، اگر می خواهید در صورت نیاز یک حساب Telegram را به صورت دستی حذف کنید ، ابتدا باید از برنامه مرورگر برای دسترسی به پیوند حذف حساب Telegram استفاده کنید. برای این کار بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه هدایت شوید تا حساب تلگرام با لینک مستقیم حذف شود.

لینک حذف اکانت تلگرام

در این حالت ، صفحه زیر ظاهر می شود که در آن شما باید شماره خود را همراه با کد کشور وارد کنید. در اینجا کد کشور ایران است که باید از +۹۸ استفاده کنید. به عنوان مثال شماره خود را بصورت +۹۸۹۱۸۱۲۳۴۵۶۷ وارد کرده و بر روی دکمه Next کلیک کنید.

پاک کردن تلگرام

حال در این مرحله کدی به تلگرام شما ارسال خواهد شد که باید برنامه تلگرام را باز کرده و کد مورد نظر را کپی کنید.

حذف تلگرام

حال که کد را کپی کردید مجددا به صفحه مرورگر بازگشته و کد را مشابه نمونه زیر در فیلد Confirmation Code وارد کرده و روی دکمه Sign In کلیک کنید.

دیلیت اکانت تلگرام

اگر کد را به درستی وارد کرده باشید ، به صفحه مدیریت حساب Telegram منتقل می شوید ، در این مرحله باید گزینه Delete account را انتخاب کنید تا به لینک حذف حساب Telegram هدایت شوید.

روش حذف اکانت تلگرام

حال در این مرحله صفحه زیر برای شما نمایش داده می‌شود که باید در آن دلیل حذف کردن اکانت را در فیلد why are you leaving وارد کنید. البته این گزینه اختیاری است و اجباری به پر کردن آن ندارید. در نهایت روی دکمه Done کلیک کنید.

دیلیت تلگرام

در

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 3,385
  • بازدید کلی : 8,901